لوگوی sms.ir
ورود / ثبت نام
لوگوی sms.ir
personalNumber

شماره اختصاصی ۹۹۸

crayon-faq

ویژگی های خطوط پیامکی ۹۹۸

یکی از جدیدترین اپراتورهای پیامکی کشور که قابلیت ارسال پیامک به تمامی شماره ها را دارد اپراتور با پیش کد ۹۹۸ است، این سرویس توسط شرکت شاتل موبایل ارائه می شود که مانند اپراتور ۹۰۰۰ تحت نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. برتری این اپراتور نسبت به اپراتور ۹۰۰۰ در این است که شما قبل از خرید امکان انتخاب شماره به صورت تبلیغاتی یا خدماتی را دارید یعنی اگر تمایل به ارسال پیامک تبلیغاتی دارید می توانید خطی را انتخاب نمایید که امکان ارسال به شماره بلک لیست ندارد و در صورتی که تمایل استفاده از خط خدماتی دارید زمان خرید خط خدماتی را انتخاب کنید. شماره های اپراتور شاتل موبایل با پیش کد ۹۹۸ عرضه می شوند برای استعلام خطوط کافیست با همکاران فروش و پشتیبانی بخش پیامک تماس بگیرید تا پس از استعلام خطوط را به شما پیشنهاد دهند. هزینه ی خرید خطوط تبلیغاتی یا خدماتی اپراتور ۹۹۸ بستگی به رند و غیر رند بودن از ۶۰۰ هزار تومان الی ۷۵ میلیون تومان می باشد. شما بعد از پیش کد ۹۹۸، هفت رقم دیگر برای انتخاب خط دارید.
خطوط 9000

ویژگی خطوط شاتل موبایل

مهمترین ویژگی این اپراتور خدماتی بودن خط است که نیاز نیست مدت زیادی را صرف خدماتی کردن خط کنید و زمان خرید در صورت انتخاب به صورت پیش فرض خط شما خدماتی است .همچنین این خطوط به افراد حقیقی با جواز کسب نیز تعلق می گیرد. همچنین به دلیل جدید بودن این اپراتور سرعت ارسال مناسبی جهت ارسال پیامک های احراز هویت شما دارد.

پنل نمایندگی sms.ir
پنل نمایندگی sms.ir

چگونه خط ۹۹۸ خود را فعال کنیم؟

برای فعال سازی خطوط اپراتور 998 حتماً باید در سامانه جدید ایده‌پردازان ثبت‌نام انجام دهید، پس از تکمیل ثبت‌نام از طریق تیکت درخواست فعال‌سازی خط اپراتور998 را اعلام نماید، در همان تیکت به استعلام شما پاسخ داده می‌شود و در صورت موافقت فرم مربوط به خدمات سازی را تکمیل و ارسال کنید، توجه داشته باشید که بعد از 998 ، هفت رقم به خط شما اضافه می شود.

چه افرادی امکان استفاده از خطوط شاتل موبایل را دارند؟

تمام شخصیت های حقوقی و همچنین شخصیت های حقیقی با جواز کسب امکان تهیه این خطوط را دارند

پنل نمایندگی sms.ir
پنل نمایندگی sms.ir

مراحل دریافت خط شاتل موبایل:

۱-ثبت نام در سامانه جدید ایده‌پردازان درصورتی که ثبت نام انجام نداده‌اید.
۲-درج تیکت و درخواست فعال سازی خط ۹۹۸( درصورتی که چهار رقم آخر خط مد نظر شماست اعلام نمایید در غیر این صورت بفرماید به صورت رندم انتخاب شود)
۳-بعد از مشخص شدن خط و انتخاب از سمت شما مبلغ خط را پرداخت و مراحل فعال سازی خط را انجام دهید.
۴- دریافت خط ۹۹۸ به دو صورت حقیقی و حقوقی تفکیک شده است که مدارک هر گروه به صورت مجزا اعلام شده است
۵ پس از اضافه شدن خط اصل فرم و سفته را برای شرکت ایده پردازان ارسال شود.

مدارک جهت دریافت خطوط شاتل موبایل:

مدارک اشخاص حقیقی:
بعد از انتخاب و خرید خط فرم افراد حقیقی را تکمیل و همراه با سفته به میزان ۵۰ میلیون تومان و مدارک زیر داخل سامانه آپلود نمایید
۱- تصویر کارت ملی هوشمند شخص حقیقی
( در صورت قدیمی بودن کارت ملی، تصویر رسید ثبت احوال کارت ملی نیز مورد نیاز است)
۲- پروانه کسب شخص حقیقی

فرم تعهدنامه خدماتی حقیقی
تصویر نمونه سفته تضمین

مدارک اشخاص حقوقی:
بعد از انتخاب و خرید خط فرم افراد حقیقی را تکمیل و همراه با سفته به میزان ۵۰ میلیون تومان و مدارک زیر داخل سامانه آپلود نمایید.
۱- آگهی تاسیس
۲- آگهی آخرین تغییرات هیئت مدیره که نام صاحبین امضا در آن قید شده باشد
۳- نامه رسمی معرفی نماینده شرکت بر روی سربرگ
(لطفا نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، تاریخ تولد، شماره موبایل و آدرس ایمیل نماینده در نامه مذکور قید شود)
4- مجوز صنفی شرکت
5- کارت ملی صاحبین امضا و نماینده شرکت

فرم تعهدنامه خدماتی حقوقی
تصویر نمونه سفته تضمین

سوالات متداول

اپراتور شاتل موبایل چه برتری نیست به سایر خطوط دارند؟
خطوط این اپراتور به صورت پیش فرض خدماتی هستند و نیاز نیست بابت خدماتی شدن خط یک ماه یا بیشتر منتظر بمانید.
اشخاص حقیقی هم امکان گرفتن خط خدماتی دارند؟
بله در صورتی که جواز کسب داشته باشند امکان فعال سازی خط شاتل موبایل برای اشخاص حقیقی نیز وجود دارد
چه مدت زمان نیاز است تا خطوط 998 فعال شوند؟
بعد از تکمیل مدارک اعلام شده حدود 48 ساعت کاری زمان نیاز است تا خط فعال شود.
آیا برای گرفتن خط تبلیغاتی نیاز به ارائه سفته است؟
خیر برای خط تبلیغاتی نیاز به ارائه سفته نیست.

خطوط 1000

خطوط 1000

نحوه انتخاب شماره های 1000 کاملا آزاد می باشد و هیچ محدودیتی برای انتخاب شماره وجود نخواهد داشت. به عنوان مثال شما می توانید شماره همراه خود را پس از سرشاخه 1000 قرارداده و در صورتی که این شماره قبلا و توسط شخص دیگری فعال نشده باشد آن را به عنوان شماره اختصاصی خود فعال نمایید.

خطوط 50002

خطوط 5000

در خطوط با پیش شماره 50002، همانند خطوط 1000، امکان انتخاب ادامه شماره به صورت اختیاری وجود دارد. ارسال بر اساس سن و جنسیت یکی از ویژگی های خاص و انحصاری اپراتورهای 5000 است. پایین بودن تعرفه های ارسال از این خطوط هم یکی از دلایل محبوبیت 50002 است.

خطوط 021

خطوط 021

حتی فکر کردن به اینکه ارسال پیامک از شماره تلفن محل کار انجام شود، روزی تنها یک رویا بود، اما با آمدن خطوط 021 پیامک، این رویا به واقعیت تبدیل شد. در پیامک فضای بیشتری برای توضیح خواهید داشت

خطوط 3000

خطوط 3000

از کم تلاطم ترین اپراتورهای ارسال پیامک است که به هیچ عنوان از سهم آن در بازار و تاثیرگذاری آن نمی توان چشم پوشی کرد. در انتخاب خطوط دلخواه، چندان دست شما باز نیست، انتخاب تنها 6 رقم از 14 رقم شماره، برای بسیاری از استفاده کنندگان چندان جذاب نیست. قابلیت رهگیری لحظه ای پیامک از ویژگی های این خطوط است.

crayon-faq

پرسشی دارید؟ پاسختان را خواهیم داد ...

    مشاوره رایگان ۰۲۱۲۸۵۳