
سوالات متداول

سوالات فنی

سوالات پشتیبانی

سوالات مالی
ما تمام خدمات خود را ضمانت می کنیم و به شما تعهد می دهیم برای رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای شما، تا رفع آن کنار شما باشیم.
سرورهای ما با دسترسی زمانی بیش از ۹۹ درصد در طی 10 سال گذشته، همواره نگرانی های های کاربران را در رابطه با عدم توانایی استفاده از پنل خود مرتفع نموده است. ما کاملا درک میکنیم که حتی یک لحظه عدم توانایی در استفاده از پنل پیامکی، ممکن است چه خسارتهایی را برای شما در بر داشته باشد.
تیم فنی ایده پردازان همواره در صدد رفع نواقص و بهبود عملکرد سامانه و همچنین اضافه کردن امکانات جدید و به روز به آن می باشند. داشتن تیمی مجرب و باتجربه خبر از پایبندی ما به تعهدات و مسیر پیش روی ما دارد.
پنل همان حساب کاربری شماست که جهت ارسال و دریافت پیامک برای شما شخصی سازی شده است. پنل این امکان را برای شما فراهم می آورد که بدون داشتن دانش فنی و یا پیچیده، پیامکهای مورد نظر خود را به مخاطبانتان ارسال نمایید. تمام عملیات کاری مربوط به پیامک شما در این حساب انجام می شود. افزایش اعتبار، مشخصات گیرندگان پیامک، تاریخچه ارسالها و دریافتها و دهها عملیات دیگر پس از ورود به پنل کاربری قابل مشاهده می باشد.
وجود دارد، اما نه با یک شماره همراه. هر پنل ویژه یک شماره همراه است و امکان ثبت پنل بیش از یک بار برای یک شماره موبایل وجود ندارد.
ما ساده ترین روشها را برای شما ایجاد کرده ایم:
- ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۷۷ و فعالسازی خودکار سامانه
- ثبت تنها یک شماره موبایل در قسمت ثبت نام و دریافت کدفعالسازی
هر کدام از این روشها کمتر از ۶۰ ثانیه از وقت ارزشمند شما را اشغال خواهد کرد. ما تمامی مراحل را به گونه ای طراحی کرده ایم که تنها موارد ضروری به تناسب موقعیت هر شخص دریافت گردد.
روزانه صدها نفر در سایت SMS.ir اقدام به ایجاد حساب کاربری می نمایند، اما الزاما تمامی این افراد استفاده کننده نهایی از آن نخواهند بود.
ما برای ارائه خدمات با کیفیت مناسب به مصرف کنندگان واقعی، مراحلی را در نظر گرفته ایم که کاربران حقیقی از دیگران متمایز شوند.
همچنین با توجه به موارد قانونی، دریافت تایید از کاربر و برقراری یک راه ارتباطی مطمئن لازم و ضروری است.
دسترسی های شما به بخشهای اصلی سامانه محدود نیست. اما برای استفاده از برخی از امکانات جانبی، نیازمند فعالسازی اولیه می باشد. با توجه به کاربردی بودن این بخشها برای مشاغل خاص، و در جهت افزایش کیفیت پشتیبانی آنها، دسترسی های اولیه مسدود گردیده و تنها برای کاربران خاصی که تمایل به دریافت این سرویس ها داشته باشند فعالسازی صورت می پذیرد.
روند فعالسازی هر بخش به صورت بسیار ساده در همان بخش توضیح داده شده است.
در فرم ورود نیز گزینه ای برای این کار در نظر گرفته شده است.
