لوگوی sms.ir
ورود / ثبت نام
لوگوی sms.ir
ebService

افزونه های پیامکی

crayon-faq

پلاگین های پیامکی ایده پردازان

برای آنکه بتوانید ارسال پیامک را به وب سایت خود اضافه نمایید می توانید از پلاگین های پیامکی ایده پردازان استفاده کرده، آن را دانلود نمایید و با تنظیمات افزونه ها ارسال پیامک انجام دهید. افزونه پیامکی ایده پردازان شامل افزونه پیامکی ووکامرس ، افزونه پیامکی فرم تماس 7 ، افزونه پیامکی گرویتی فرم و... می باشد.

وب سرویس sms.ir

Wordpress

پلاگین آماده برای استفاده در سیستم مدیریت محتوای وردپرس را می توانید از این بخش دانلود کرده و از امکانات سامانه در وب سایت استفاده نمایید

وب سرویس sms.ir

digits

برای ورود و ثبت نام سریع می توانید از افزونه بسیار پرکاربرد دیجیتس استفاده نمایید. امکان ارسال کدتایید برای کاربران یکی از مهمترین کاربردهای این افزونه است.

وب سرویس sms.ir

woocommerce

امکان ارسال پیامک وضعیت های سفارش افزونه ووکامرس یک قابلیت بسیار منحصر به فردی است که این افزونه برای شما فراهم می کند.

وب سرویس sms.ir

gravity form

پلاگین آماده برای استفاده در گرویتی فرم gravity form را می توانید دانلود کرده و به راحتی در فروشگاه خود از امکانات آن استفاده نمایید.

وب سرویس sms.ir

contact7

پلاگین آماده برای استفاده در فرم تماس 7 contact7 را می توانید دانلود کرده و به راحتی در فروشگاه خود از امکانات آن استفاده نمایید.

وب سرویس sms.ir

Prestashop

پلاگین آماده برای استفاده در فروشگاه ساز معروف Prestashop را می توانید دانلود کرده و به راحتی در فروشگاه خود از امکانات آن استفاده نمایید.

وب سرویس sms.ir

whmcs

پلاگین آماده ارسال پیامک در whmcs این روزها جزو بهترین مدیریت خدمات هاستینگ به حساب می آید ، که می توانید از این بخش دانلود نمایید.

وب سرویس sms.ir

open cart

پلاگین آماده برای استفاده در فروشگاه ساز open cart را می توانید دانلود کرده و در فروشگاه خود از امکانات سامانه جدید پنل پیامکی استفاده نمایید.

وب سرویس sms.ir

Prefex

اسکریپت پرفکس یک CRM تمام عیار است . این محصول ماژولار بوده و براحتی میتوان هر قابلیتی را بصورت یک ماژول به سیستم افزود.

همراه بهترین ها هستیم
قالب ها و افزونه هایی که از سامانه پیامکی ما پشتیبانی می کند

درباره ما بیشتر آشنا شو

crayon-faq

پرسشی دارید؟ پاسختان را خواهیم داد ...

    مشاوره رایگان ۰۲۱۲۸۵۳