شماره اختصاصی 3000

ویژگی های خطوط پیامکی ۳۰۰۰

یکی از بهترین و قدیمی‌ترین اپراتورهای ارسال پیامک، اپراتور پیامکی 3000 می‌باشد. سرعت بالای ارسال پیامک، فعالسازی سریع خطوط پیامکی، گزارش‌‌دهی کامل و سریع برای پیامک‌های ارسالی، این اپراتور را با سایر اپراتورها متمایز کرده است.

جهت فعالسازی هر یک از شماره های 3000 می‌توانید از طریق استعلام شماره داخل سامانه در منوی شماره پیامکی > سفارش شماره، اقدام به انتخاب شماره مورد نظر خود نمایید. پس از ثبت استعلام، شماره بررسی شده و هزینه آن همان لحظه توسط سیستم به شما اعلام می‌گردد. پس از تایید شما و پرداخت شماره که به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد، شماره توسط کارشناسان برای شما در ظرف یک ساعت کاری فعال می‌گردد. شماره‌های 3000 به صورت سالیانه فعال می‌گردند و در صورت تمدید پنل، شماره نیز به صورت خودکار تمدید می‌شود.

  • ارسالهای انجام شده از خطوط با پیش شماره 3000 قابلیت گزارش‌دهی لحظه به لحظه پیامک از زمان ارسال توسط شما تا لحظه رسیدن پیام به گیرنده را دارد.
  • از ویژگی‌های بارز استفاده از خطوط با پیش شماره 3000، پایداری در برقراری ارتباط و رصد کردن پیامک ارسالی از مبدا تا مقصد، از زمان ارسال تا زمان رسیدن می‌باشد.
  • ارائه خطوط 9 رقمی از اپراتور 3000، تنها با ارائه اسناد مشخص کننده مالکیت از سوی مخابرات قابل واگذاری خواهد بود.
  • در انتخاب خط دلخواه کار شما کمی سختتر از سایر خطوط است، انتخاب ارقام تا حداکثر 6 رقم گزینه‌های انتخابی کمتری را پیش روی شما قرار خواهد داد.
تعداد ارقام قیمت
14رقمی 30.000 تومان
12 رقمی 180.000 تومان
10 رقمی 250.000 تومان
8 رقمی استعلام شود
7 رقمی استعلام شود
  • فعالسازی خطوط انتخابی شما در پیش شماره‌های 3000، در صورت کامل بودن اطلاعات مورد نیاز شما، بلافاصله پس از ثبت در سمت اپراتور انجام می‌گردد.
  • انتخاب خطوط دلخواه از طریق سامانه و به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد. هیچ‌گونه تفاوتی میان قیمت خطوط رند با خطوط غیررند انتخابی وجود ندارد.
  • برای خریداری خطوط 8 و 7 رقمی باید از داخل پنل کاربری خود تیکت درج کنید تا شماره‌های آزاد به شما اعلام گردد.
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان