لوگوی sms.ir
ورود / ثبت نام
لوگوی sms.ir
sendCode

ارسال کد فعالسازی Verify SMS

crayon-faq

ارسال کد فعالسازی با بالاترین سرعت

ارسال کد فعالسازی برای کاربران این روزها در وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل به امری ضروری تبدیل شده است. ولی این امر همیشه هم ساده نیست. پیاده سازی پیچیده و زمانبر بودن استفاده از این سرویس ها، کار را برای استفاده کنندگان بسیار دشوار کرده است. ایده پردازان با ارائه ماژول Ultra Fast Send راهکار مناسب، سریع و ارزان قیمتی برای ارسال پیامکهای فوری و ضروری شرکت ها، وب سایتها و اپلیکیشن ها فراهم کرده است...

ارسال کد فعالسازی
ارسال کد فعالسازی

ارسال پیامک به همراه قالب

تنها قابلیت ماژول ultra fast send ارسال کد فعالسازی نیست! شما می توانید با مشخص کردن قالب های دلخواه خود هر پیامکی را به سرعت به تمام کاربرانتان ارسال نمایید. نحوه ساخت قالب در پنل پیامک sms.ir بسیار ساده می باشد. به عنوان مثال ما در اینجا قالبی با محتوای ( [user] عزیز، فاکتوری با مبلغ [amount] برای شما صادر گردید. ) آماده کرده ایم که پس از ارسال پیامکی مانند تصویر به دست کاربر رسیده است.

جهت ثبت نام در سامانه پیام کوتاه sms.ir کلیک کنید.

ارسال سریع کد فعالسازی بدون نیاز به تنظیمات

ارسال کد فعالسازی نیازی به تنظیمات و ساخت قالب ندارد. شما پس از فعال سازی ماژول ارسال سریع می توانید با استفاده از RESTful API که در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته است اقدام به ارسال کد فعال سازی به کاربرانتان کنید. همچنین نمونه کد زبان های برنامه نویسی مختلف برای این منظور آماده شده است، به عنوان مثال پس از نصب پکیج Laravel می توانید با استفاده از متد sendVerification به راحتی و در سریع ترین زمان کد فعال سازی را به کاربرانتان ارسال نمایید.

ارسال کد فعالسازی
ارسال کد فعالسازی

ارسال سریع بدون قرار گیری در صف

پیامک هایی که با استفاده از این ماژول ارسال می گردند سرعت بسیار بالایی دارند. خط اختصاصی این ماژول 300077 می باشد و تمامی پیامک های ارسالی آن بدون قرار گیری در صف به دست مخاطبان شما می رسند که این مورد بسیار مهم است. سامانه پیامک ایده پردازان امکان تست یک روزه رایگان از این ماژول را برای شما فراهم کرده است.

نحوه فعالسازی و استفاده از ماژول

  • هزینه فعالسازی ماژول ارسال سریع 6500 پیامک است که به صورت سالیانه ماژول را برای شما فعال می کند.
  • پس از آن تمام امکانات آن برای شما فعال شده و می توانید قالب های پیامکی خود را طراحی کنید.
  • سپس نیاز به تایید قالب وجود دارد که در سریع ترین زمان ممکن این امر اتفاق می افتد.
  • مستندات و نمونه کدهای RESTful API نیز در سامانه وجود دارد که می توانید با استفاده از آن پروسه راه اندازی امکان ارسال سریع پیامک را در اپلیکیشن، و وب سایت های خود بهبود بخشید
login dashboard sms.ir

فعالسازی سامانه پیامک در کمتر از یک دقیقه

برای فعالسازی سامانه پیامک، فرم زیر را پر کنید و یا از طریق تلفن همراه خود عدد 1 را به لاتین به شماره پیامک 300077 ارسال نمایید و سپس با نام کاربری و رمز عبوری که دریافت می کنید وارد سامانه پیامک شوید پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب شماره می توانید سامانه خود را شارژ و آن را تست کنید .

برای ثبت نام سریع شماره همراه خود را وارد نمایید.
مشاوره رایگان ۰۲۱۲۸۵۳