در ایران روز خبرنگار مصادف با ۱۷ مرداد است. به مناسبت روز خبرنگار، متن‌های تبریک و عکس نوشته‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای همسر، دوست و آشنایان خبرنگار خود برای تبریک روز خبرنگار بفرستید. ما هم در این مطلب از ایده پردازان تصمیم گرفتیم مجموعه‌ای از بهترین و جدیدترین متن روز خبرنگار را گردآوری کنیم. بنابراین اگر به دنبال جدیدترین متن‌های تبریک روز خبرنگار ۱۴۰3 هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

ارسال پیامک تبلیغاتی از سایت SMS.ir

دریافت مشاوره رایگان با شماره 0212853

روز خبرنگار چه روزی است؟

روز خبرنگار در ایران هر ساله در 17 مرداد گرامی داشته می‌شود. این روز به یاد محمود صارمی، خبرنگار ایرانی که در سال 1377 در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید، نام‌گذاری شده است. وی خبرنگار برجسته‌ای بود که برای پوشش اخبار از وضعیت افغانستان و درگیری‌های منطقه به آن کشور سفر کرده بود اما در پی حمله طالبان به دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) جان خود را از دست داد. در این روز، جامعه خبری و رسانه‌ای کشور گرد هم می‌آیند تا نقش حیاتی خبرنگاران در اطلاع‌‌رسانی، افزایش آگاهی عمومی و ایجاد شفافیت در جامعه را ارج نهند.

خبرنگاران با تلاش‌های بی‌وقفه خود در جهت ارائه اخبار دقیق و به‌موقع، نقش مهمی در حفظ دموکراسی و عدالت اجتماعی ایفا می‌کنند. روز خبرنگار فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های این قشر پرتلاش قدردانی شود و به یاد آوریم که در پس هر خبر، تعهد و فداکاری‌های بسیاری نهفته است. در ادامه این مقاله، مجموعه‌ای از بهترین متن تقدیر از خبرنگار جمع‌آوری شده است.

انواع متن تبریک روز خبرنگار (رسمی)

روز خبرنگار 1403

خبرنگاران نقش عمده و تأثیرگذاری را در بالا رفتن سطح آگاهی مردم در رابطه با شرایط جامعه و جهان دارند. بنابراین نامگذاری ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار می‌تواند یادآور فداکاری و ایثار خبرنگارانی باشد که جهت تحقق رسالت خود و جهاد برای بالا رفتن سطح آگاهی مردم و پاسداشت از حقیقت، جان خود را از دست داده‌اند.

ضمن عرض تبریک این روز به خبرنگاران عزیز، در ادامه مجموعه‌ای از بهترین پیام‌های متنی تبریک روز خبرنگار را به شما تقدیم می‌کنیم.

  • راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»، از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم، و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم. روز خبرنگار به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت باد.
  • درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس نگه‌داشتند و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند. درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زورمندان، بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه گر جهانی قرار دادند. و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند. خبرنگاران عزیز روزتان مبارک.
  • روز خبرنگار، بر آنان که میوه آگاهی و روشنفکری را بر سفره حال و آینده می‌گذارند، بر نگارندگان حق و حقیقت و تلاشگران عرصه متعالی رسانه و خبر تبریک می‌گویم. قلمتان پرتوان و استوار و پایدار و همچنان خستگی ناپذیر. موفق و سربلند باشید
  • روز خبرنگار فرصتی‌ست برای تجلیل و تقدیر از خبرنگارانی که با فداکاری و تلاش‌های بی‌وقفه، حقیقت را به جامعه می‌رسانند و نقش کلیدی در اطلاع‌رسانی و ارتقاء آگاهی عمومی ایفا می‌کنند. این روز، یادآور زحمات شبانه‌روزی و شجاعت شماست و قدردان تلاش‌های ارزشمندتان هستیم.
  • آنچه نوشتی شروع حقیقت و بیان درد‌هاییست که هر کسی نمی‌تواند بگوید و فریادش بی صداست. روزت مبارک.
  • پیش از ورود تلویزیون به خانه‌ها، پیش از اختراع دوربین‌های پیشرفته، این خبرنگاران و روزنامه ‌نگاران بودند که امکان آن را فراهم می‌کردند تا مردم کشور از اتفاقات آن با خبر شوند. خبرنگاران و روزنامه نگاران بودند که آنچه بوده‌ایم و آنچه کرده‌ایم را در حافظه تاریخ ثبت کردند با این امید که خستگی‌ناپذیر فعالیت خود را ادامه دهید. تبریک روز خبرنگار را از ما پذیرا باشید.
  • روز خبرنگار، همچون یک نور در تاریکی به ما یادآوری می‌کند که خبرنگاران چگونه با قلم و دوربین خود، دنیای اطراف را مستند و شفاف می‌سازند… قدردان زحماتتان هستیم.
  • امروز زمانی مناسب برای گرامیداشت تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد خبرنگارانی است که با دقت و صداقت، اخبار و اطلاعات را به جامعه منتقل می‌کنند. این روز فرصتی‌ است برای ابراز تقدیر از زحمات شمایی که در مسیر روشنگری و ارتقاء آگاهی عمومی قدم بر می‌دارید… دست‌بوس زحمات و قلم پاک شما هستیم… روز خبرنگار بر شما عضو این جامعه مبارک.
  • خبرنگاران وجدان بیدار جهان هستند… زیرا همواره نمایشگر زمان خویشند و در عمق جامعه زندگی می‌کنند. سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای، حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست… 17 مرداد، روز خبرنگار بر شما مبارک…
  • و حالا بهانه‌ای شد تا از خبرنگارانی که با جدیت و صداقت، در جستجوی حقیقت و انتقال آن به جامعه هستند قدردانی کنیم. امروز فرصتی برای یادآوری اهمیت نقش شما در حفظ شفافیت جامعه است. همواره قدردان زحمات ارزشمندتان هستیم… روز خبرنگار مبارک
  • احترام می‌گذاریم به قلم و صدای شما که چراغ حقیقت را در هر گوشه‌ای از جهان روشن نگه می‌دارد… روز خبرنگار مبارک باد
  • امروز به جشنواره حقیقت دعوت شده‌ایم… حالا فرصتی شد تا از کسانی که با دقت و شجاعت، کلمات را به سلاحی برای روشنگری و تغییر تبدیل می‌کنند قدردانی کنیم. خبرنگار عزیز روزت مبارک

برای ارسال پیامک انبوه، برای تبریک روز خبرنگار می توانید از سامانه پیامکی ایده پردازان استفاده کنید. این سامانه پیامکی پنلی با امکانات ویژه در اختیار شما قرار میدهد که کار ارسال پیامک به تعداد زیاد را به سرعت و به راحتی می توانید انجام دهید.

روز خبرنگار

متن تبریک روز خبرنگار برای دوست

روز خبرنگار فرصتی ویژه برای قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران با ارسال متن روز خبرنگار است. با ارسال پیام‌های متن تبریک روز خبرنگار، می‌توانیم به دوستان خبرنگار خود یادآوری کنیم که ارزش و اهمیت کارشان را درک می‌کنیم.

  • دوست گرانقدرم؛ روز خبرنگار را به تو که با قلم و کلامت نور و آگاهی را به جامعه هدیه می‌دهی، تبریک می‌گویم. زحمات و تلاش‌هایت در راه حقیقت ستودنی‌ست… روز خبرنگار مبارک
  • خبرنگاری عشق، هنر، حرفه و شغل است. هنر و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد. روز خبرنگار بر شما مبارک باد.
  • با صداقت و شجاعت در خط مقدم اطلاع رسانی ایستاده‌ای و حقیقت به تلاش‌هایت مدیون است! امیدوارم همیشه در این مسیر موفق و سربلند باشی… قلمت فرخنده، روزت مبارک
  • خبرنگاران نماد وظیفه‌شناسی، دل‌سوزی، تعهد، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جان‌ خود را هم برای روشنی‌ و عینیت بخشیدن به “نون و القلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند. روز خبرنگار را به همه خبرنگاران ایران به خصوص برادر عزیزم تبریک عرض می‌کنم.
  • جهان با قلم تو روشن است! زحمات و تلاش‌هایت در راه آگاهی و شفافیت برای همیشه ماندگار خواهد بود… روز خبرنگار مبارک
  • رد پایت در مسیر حقیقت ماندگار است! روز خبرنگار را به تویی که با پشتکار و تعهد در راه حقیقت قدم بر می‌داری تبریک می‌گوییم.
  • عشق و علاقه را به خبر آمیخته‌اید! روز خبرنگار بر شما دوست زحمتکش مبارک باد
  • این قلم لایق دستان پرتوان توست… قلمت فرخنده و روزت مبارک

بیشتر بخوانید: پیام تبریک روز پرستار

متن تبریک روز خبرنگار برای همکار

روز خبرنگار زمانی مناسب است تا از همکاران خبرنگارمان که با تعهد و شجاعت به اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف می‌پردازند، تقدیر کنیم. در این روز با ارسال متن روز خبرنگار برای آن‌ها می‌توانیم از تلاش‌ آن‌ها قدردانی کنیم.

  • همکار گرامی؛ کار شما در این حرفه، الهام‌بخش و نشان‌دهنده تلاش و استقامتی ستودنی‌ست. برای شما آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارم… روز خبرنگار بر شما مبارک باد
  • تلاش و پشتکار آمیخته به شخصیت حرفه‌ای شماست… روز خبرنگار را به شما تبریک عرض می‌کنم
  • خبرنگار عزیز، قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه شما جهت روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه هستیم… روزتان مبارک
  • همکار عزیز، تلاش‌های شما در این حرفه نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی عمومی دارد… از زحماتت متشکریم، روزت مبارک
  • خبرنگار روح سوگند و مبارکی‌ست که خداوند به جسم بی‌جان قلم داد و مرکبی‌ست که حرمت بخشید به واژگان آگاهی و معرفت. روزت مبارک خبرنگار عزیز.
  • خبرنگار با قلم و صدای خود به‌طور مستمر در رشد آگاهی و طلوع حقیقت جامعه نقش دارد… روزتان مبارک.
  • قدردان قلم والا و ارزشمندت هستیم… روز خبرنگار مبارک
  • خبرنگار گرامی، روزت فرخنده و قلمت پاینده…

برای ارسال پیامک های تبریک روز خبرنگار ، شرکت ایده پردازان امکانی را به شما میدهد که بتوانید برای تمام خبرنگارانی که از سیم کارت ایرانسل استفاده میکنند، به طورهمزمان وبه تعداد بالا پیامک ارسال کنید. با مراجعه به صفحه پیامک دکل bts ایرانسل میتوانید اطلاعات کافی به دست بیاورید و این امکانات را خریداری کنید.

تبریک روز خبرنگار

متن تقدیر از خبرنگار برای همسر

تقدیر از خبرنگاران در این روز، فرصتی است تا از تلاش‌های بی‌شمار آنها قدردانی کنیم. از طرف همسر، این تقدیر و تبریک اهمیت ویژه‌ای دارد. در ادامه این مقاله جدیدترین نمونه متن روز خبرنگار جمع‌آوری شده و می‌توانید برای همسر خبرنگار خود ارسال کنید.

  • عشق و تعهد عناصر جدانشدنی از شخصیت توست… روز خبرنگار بر تو مبارک
  • نه فقط خانواده، بلکه یک جامعه برای زحماتت در راه حقیقت مدیون توست… روز خبرنگار مبارک
  • همسر عزیزم، فداکاری‌های تو در این حرفه همیشه برای من باعث افتخاره… روزت مبارک
  • قطعا مبارک است روزی که به نام توست… قلمت درخشان باد…
  • همسر عزیزم، در خط مقدم حقیقت جاودانه باد قلمت… روز خبرنگار مبارک
  • همسر مهربانم، قلم نه در قفس زمان خواهد ماند و نه در قفس مکان، چرا که از جنس اندیشه و شعور است. روز خبرنگار مبارک بر تو مبارک…
  • به یاد زحمات بی‌پایان تویی که با دقت و شجاعت در مسیر اطلاع‌رسانی گام برمی‌داری، روز خبرنگار را به تو بهترین تبریک می‌گم…

جمع بندی

روز خبرنگار 1403 در تاریخ چهارشنبه هفدهم مردادماه است. در این مقاله بهترین و جدیدترین متن برای خبرنگاری و تبریک این روز جمع‌آوری شده است. شما می‌توانید با ثبت‌نام رایگان در سامانه پیامک SMS.ir به‌صورت گروهی در طی کمتر از 10 دقیقه، از طریق پیامک روز خبرنگار را به این عزیزان تبریک بگویید.