ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات

هر کسب‌وکاری در ابتدای شروع فعالیت خود نیاز به تبلیغات به شکل انبوه دارد تا برند خود را به مردم معرفی کنند. درآمد و جذب مشتری هر برندی وابسته به تبلیغات موثر است. با اینکه روش‌های زیادی برای تبلیغ در دنیای امروز وجود دارد اما اغلب این برندها تنها با استفاده از شبکه‌های مجازی و یا ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانند به هدف خود در این زمینه برسند.

برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیازی به این نیست که به صورت دستی پیام تبلیغاتی را شماره‌های مدنظر بفرستیم. به این دلیل که این کار بسیار زمان می‌برد و در نهایت هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت! در حال حاضر راهکارهای بهتری برای نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد. خرید پنل پیامک و ارسال انبوه پیام کوتاه از این طریق به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ دردسری به راحتی متن پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان زیادی بفرستد. در ادامه یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای این کار را که  ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات است به طور کامل توضیح خواهیم داد 

ارسال پیامک تبلیغاتی از سایت SMS.ir

دریافت مشاوره رایگان با شماره 0212853

پیامک تبلیغاتی چیست و چه مزایایی دارد؟

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند در بازاریابی است. همواره بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها از طریق تبلیغات پیامکی توانسته‌اند کمپین‌های فروش موفقی را تجربه کنند. قطعا شما هم در روز پیامک‌های تبلیغاتی مختلفی را به صورت در تلفن همراهتان دریافت می‌کنید که تداوم این ارسال‌ها نشان از بازدهی خوب پیامک تبلیغاتی برای کسب‌وکار می‌دهد. در ادامه به مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد:

تبلیغات مستقیم و هدفمند:

در پنل‌ ارسال پیامک تبلیغاتی، بانک شماره موبایلی کامل بر اساس مناطق و اصناف کل کشور ارائه می‌شود. با از طریق این بانک شماره موبایل می‌توانید جامعه هدف خود پیدا کنید و پیامک خود را فقط به همان شهر یا صاحبان مشاغل موردنظرتان ارسال کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا هدفمندترین تبلیغ ممکن را انجام دهید و به صورت کاملا مستقیم با مخاطبین مدنظرتان در ارتباط باشید.

نرخ بازدهی و دیده شدن بالا:

امروزه تقریبا همه افراد به تلفن همراه دسترسی دارند. افراد برای دریافت یک پیامک حتی نیازمند یک تلفن همراه هوشمند نیستند و ساده‌ترین تلفن همراه هم امکان دریافت پیامک را دارد. این یعنی به سادگی به همه افراد می‌توانید ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید. طبق آمار نرخ بازگشایی یک پیام تبلیغاتی حدود 98% است!

هزینه بسیار کم و مقرون به‌صرفه:

پیامک یکی از ارزان‌ترین راه‌های ارتباطی است و ارسال پیامک تبلیغاتی با مزایای مختلفی که اشاره شد هزینه بسیار ناچیزی هم دارد. در مقایسه با سایر کانال‌های بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و حتی تبلیغات در فضای مجازی، ارسال پیام تبلیغاتی بسیار مقرون به‌صرفه است.

دسترسی راحت به همه افراد:

همه افراد به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند، پیامک تبلیغاتی مشکل شما را برای بازاریابی به این افراد حل کرده است. چرا که دریافت یک پیامک اصلا به اینترنت یا نصب اپلیکیشن خاصی نیاز ندارد. همین باعث می‌شود تا شما بسیار سریع با همه افراد جامعه در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: کد عدم دریافت پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی

برای تبلیغات پیامکی شما می‌توانید در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیام‌کوتاه در ارتباط باشید. انتخاب بهترین پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت دارد. در واقع مهم است که شما سامانه‌ای را انتخاب کنید که مستقیما با اپراتورهای پیامکی کشور طرف قرارداد باشد تا بتواند خدمات سریع و مقرون به‌صرفه‌ای ارائه کند. سامانه پیام‌کوتاه ایده‌پردازان (SMS.ir) با بیش از یک دهه تجربه در حوزه پیام‌کوتاه از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام در این عرصه است. با مراجعه به سایت SMS.ir و یا تماس با شماره تلفن 0212853 می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی رایگان این سامانه ارسال پیام‌ تبلیغاتی بهره‌مند شوید.

چرا به ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز است؟

ارسال اس ام اس تبلیغاتی یکی از کانال‌های محبوب و پربازده برای رشد یک کسب‌وکار است. فقط از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانیم به صورت مستقیم با کل کشور یا افراد مدنظرمان در یک شهر دیگر در ارتباط باشیم. اگر هنوز برای شما این سئوال مطرح است که چرا به ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز داریم، این بخش را بخوانید:

  • نرخ بازگشایی یک پیامک تا 98% است!
  • اکثر مردم همواره در ساعات زیادی از طی روز به تلفن همراهشان دسترسی دارند
  • همه افراد به تلفن همراه دسترسی دارند اما به اینترنت یا اپلیکیشن‌های خاص دسترسی ندارند و برای دریافت پیامک شما نیازی به اینترنت ندارند
  • پیامک با تمامی تلفن‌های همراه سازگار است و افراد برای دریافت پیامک شما حتی نیازی به تلفن همراه هوشمند ندارند
  • هزینه ارسال یک پیامک در مقایسه با سایر کانال‌های تبلیغاتی بسیار ناچیز است
  • اکثر پیامک‌ها در همان دقایق اولیه مشاهده می‌شوند
  • تمام اطلاع رسانی‌های مهم حتی توسط ادارات و بانک‌ها از طریق پیامک انجام می‌شود و به همین علت افراد حس اعتماد بیشتری به پیامک‌ها دارند
  • ارسال یک پیامک تبلیغاتی کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارد

تبلیغات پیامکی از طریق پنل‌های ایده پردازان

کار کردن با شرکت‌هایی نظیر ایده پردازان نسبت به فعالیت به طور مستقیم با اپراتور‌های پیامک ویژگی‌ها بسیاری دارد:

  • خرید پنل اس ام اس رایگان

خرید پنل از برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هزینه دارد. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه‌ی دیگری برای خرید پنل نیز پرداخت کنید. اما پنل‌های اس ام اس ایده پردازان ثبت‌نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد.

  • تعرفه پیامک ارزان:

تعجب نکنید! اغلب اپراتورهای ارسال پیامک قیمت اس ام اس را در تیراژهای پایین با هزینه‌ی بالا اعلام کرده و اگر تعداد ارسال فوق العاده بالا داشته باشید ارزان‌تر حساب می‌کنند. اما شرکت ایده پردازان خرید با تیراژ بالا را برای شما انجام می‌دهد و در نهایت با تعرفه ارزان و در تیراژ پایین به شما پیامک درخواستی را می‌فروشد. 

  • نرم افزار ارسال پیامک با امکانات عالی:

نرم افزار ارسال پیامک ایده پردازان به علت ارتباط با کاربرهای نهایی به مراتب دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به اپراتورها است. رابط کاربری و طراحی این نرم‌افزار  برای تمام کاربران پیامک مناسب و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

  • خرید پنل توسط اشخاص حقیقی:

اگر شرکت ثبت شده ندارید و شخص حقیقی هم هستید، می‌توانید از ایده پردازان پنل پیامک مخابرات را تهیه نمایید. دلیل این اتفاق این است که اپراتورهای ارسال اس ام اس به اشخاص حقیقی خدمات نمی‌دهند بنابراین باید از شرکت‌های زیر مجموعه آن را خریداری کنید.

  • پشتیبانی سامانه پیامک:

با توجه به اینکه ایده پردازان چندین سال است که با کاربران نهایی فعالیت می‌کند (علاوه بر نمایندگان)، کادری آموزش دیده و مجرب برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان دارد. پشتیبانی آنلاین سامانه پیامک آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات کاربران در تمامی ساعات شبانه‌روز است.

راهکاری ساده برای فرستادن پیامک تبلیغاتی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی، در مرحله اول می‌بایست یک پنل ارسال اس ام اس خوب انتخاب کنید. سامانه انتخابی شما باید امکانات مناسبی به شما ارائه کند تا بیشترین اثرگذاری را دریافت کنید. از جمله امکاناتی که نیاز است یک سامانه داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل بروز و آسان:

سامانه انتخابی شما باید رابط کاربری آسانی داشته باشد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. درحال حاضر یکی از بروزترین سامانه‌ها که مدام درحال آپدیت است، سامانه پیامک ایده پردازان می‌باشد.

  • وب سرویس پیامکی:

اما همه چیز پنل نیست! شما نیاز دارید تا سامانه انتخابی‌تان وب سرویس کامل و باکیفیتی در اختیارتان قرار دهد تا بتوانید از روش‌های دیگر مانند سایت خود، نرم افزارهای حسابداری یا مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و… هم ارسال‌های پیامک گروهی داشته باشید.

  • آموزش و راهنمایی:

طبیعتا ممکن است نیاز داشته باشید تا یک نفر برای نحوه استفاده از سامانه شما را همراهی کند. همچنین حتی ممکن است لازم باشد در استراتژی‌های تبلیغاتی و شیوه نگارش متن پیامک به نوعی که جذابیت کافی را داشته باشد هم راهنمایی شوید و این آموزش‌ها باید از سمت پشتیبانی سامانه ارائه شود.

ارسال پیامک تبلیغاتی از SMS.ir

تبلیغات پیامکی هدفمند

ارسال پیامک تبلیغاتی از روش‌های مختلفی انجام می‌شود که تمام آنها را با زبان ساده و دقیق در ادامه به شما خواهیم گفت:

  • ارسال پیامک به مشتریان خودتان:

اگر شماره مشتریان خودتان را دارید به راحتی می‌توانید از طریق یک فایل اکسل یا به صورت دستی، شماره آنها را در پنل خود وارد کنید و در چند دقیقه به آنها پیامک بفرستید

  • ارسال پیامک بر اساس استان و شهرها:

ممکن است شما تمایل داشته باشید تا پیامک خود را به کل یک استان یا شهرخاصی از آن استان ارسال کنید. در این حالت ارسال پیامک از طریق بانک شماره شهر و استان مورد نیاز شماست. ارسال این پیامک‌ها به این صورت است که لیستی از استان‌ها و شهرهای هر استان کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با انتخاب استان یا شهر مدنظرتان به آنها ارسال پیامک انجام دهید.

  • ارسال پیامک بر اساس شهر و کدپستی:

شاید نیاز نباشد که پیامک شما به کل شهر یا استان ارسال شود. به طور مثال قصد دارید فقط به محله قیطریه تهران ارسال پیامک انجام دهید. برای این مورد می‌توانید به سراغ بانک شماره شهر و کدپستی بروید. در این حالت هم لیستی از کدپستی هر شهر و نام مناطق آنها در اختیارتان قرار می‌گیرد تا منطقه مدنظرتان ارسال پیامک داشته باشید.

  • ارسال بر اساس اصناف:

یکی دیگر از بانک‌های شماره کاربردی همین ارسال بر اساس اصناف است. در این حالت شما به لیستی از مشاغل دسترسی دارید می‌توانید به شغل مدنظر خود ارسال پیامک انجام دهید. به طور مثال می‌توانید پیامک خود را فقط به پزشکان بفرستید. البته مزیت دیگر این روش ارسال این است که شما امکان قراردادن فیلترهای استانی بر روی شغل مدنظرتان هم دارید، مثلا می‌توانید انتخاب کنید که فقط به پزشکان اصفهان ارسال پیامک داشته باشید یا پزشکان کل کشور پیامک شما را دریافت کنند.

  • ارسال به افراد حاضر در یک خیابان، نمایشگاه یا بر اساس سن و جنسیت (ارسال LBS):

شما می‌توانید از طریق دکل‌های مخابراتی همراه اول که به آن LBS گفته می‌شود به صورت زنده به افراد حاضر در یک خیابان یا محله ارسال پیامک انجام دهید. جذابیت این روش ارسال این است که شما در ارسال‌تان می‌توانید فیلترهایی بر اساس سن، جنسیت، پیش شماره تلفن همراه‌شان یا ورود و خروج افراد قرار دهید.

  • ارسال به افرادی که طی هفته گذشته در این محله حضور داشتند (ارسال BTS):

اما ارسال با دکل‌‌های مخابراتی اپراتور ایرانسل که اصطلاحا BTS شناخته می‌شود، پیامک شما را به افرادی که طی یک هفته اخیر در محدوده موردنظرتان حضور دارند ارسال می‌کند. این روش فقط امکان ارسال به خطوط ایرانسل را دارد و اگر اپراتور دریافت کننده برایتان مهم است، می‌توانید به سراغ این روش ارسال پیامک بروید.

مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات

پنل پیامک مخابرات چیست؟

برخی از مردم گمان می‌کنند که اگر بخواهند اقدام به خرید پنل پیامک مخابرات کنند باید از طریق خود مخابرات ارسال داشته باشند. معمولا اشخاصی که قصد این نوع ارسال را دارند می‌خواهند که با مبدا کار کنند. منظور از اینکه با مبدا کار کنند، این است که شما می‌خواهید بدون واسطه خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل در ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم برخی اشخاص به دنبال مخابرات می‌گردد.

در اینجا باید توضیحاتی در این رابطه بدهیم تا موضوع شفاف شود:

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی یا خرید پنل مخابرات شما نمی‌توانید به مخابرات محله خود مراجعه نمایید. همچنین مراجعه کردن به دفاتر همراه اول، ایرانسل، رایتل و … هم بی‌فایده است. این شرکت‌ها، سفارش پیامک تبلیغاتی نمی‌گیرند. در واقع ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی در اختیار این شرکت‌ها نیست. در حال حاضر فقط ایرانسل و همراه اول پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند که این دو اپراتور، ارسال‌های پیامک خود را به شرکت‌های زیر مجموعه دولتی یا نیمه دولتی مانند: مگفا، رهیاب، آتیه و… واگذار کرده‌اند.

شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات چگونه ارسال انجام می‌دهند؟

شرکت‌هایی مانند مگفا و … هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمی‌بندند. به این معنا که شما باید با یک شرکت واسطه ارسال اصلی را انجام دهید. این شرکت‌ها اکثرا نرم افزارهای فوق العاده ساده و با امکانات پایین برای ارسال پیامک دارند. البته این به دلیل ضعف نرم افزاری این نوع شرکت‌ها نیست. هدف شرکت‌های زیر مجموعه افزایش کیفیت وب سرویس است و قصد این شرکت‌ها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند شرکت ایده پردازان می‌باشد. شرکت‌هایی مانند ایده پردازان (SMS.ir) با این اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام می‌دهند.

سئوالات متداول

تبلیغات پیامکی چه مزایایی دارد؟

تبلیغات کاملا هدفمند، نرخ بازدهی بسیار بالا، هزینه‌ بسیار مقرون به‌صرفه و کم، دسترسی راحت به همه افراد

چگونه به مشتریان خودمان پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟

به راحتی می‌توانید شماره‌های مشتریان‌تان را با یک فایل اکسل یا به صورت دستی در پنل پیامک ایده پردازان آپلود کنید و به پیامکتان را در عرض چند دقیقه برای آنها ارسال کنید.

چگونه به یک شهر پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟

بعد از ثبت‌نام در SMS.ir به بانک‌های شماره مختلفی از جمله به تفکیک استان‌ها، شهرها و کدپستی‌های شهر دسترسی دارید و با چندکلیک خیلی ساده می‌توانید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

چگونه به افراد حاضر در محله پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

شما به راحتی می‌توانید در پنل ایده پردازان از طریق دکل‌‌های مخابراتی ارسال پیامک زنده داشته باشید و پیامک را به دست افراد حاضر در محله خیابان مدنظرتان برسانید.

اگر مشتریان من دریافت پیامک تبلیغاتی را بلاک کرده باشند، چه می‌شود؟

در پنل ایده پردازان این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید به تمام مشتریان خود حتی اگر در لیست سیاه مخابرات باشند هم پیامک‌تان را ارسال کنید.

در انتخاب یک پنل پیامک به چه مواردی باید توجه کنیم؟

کیفیت خدمات ارسال پیامک، تجربه و سابقه فعالیت، تنوع امکانات، ارائه پنل و خط پیامکی اختصاصی، ارائه گزارش‌های کامل برای ارسال، پشتیبانی حرفه‌ای و آموزش دیده و…

Profile Image

M.Chegini

M.Chegini

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی 1400/08/24 پاسخ

    سلام
    من میتونم با پنل شما پیامک هایی که میدم داخلشون لینک اینستا و تلگرام کسب و کارم باشه

    • 1400/08/25 پاسخ

      سلام
      لطفا جهت بررسی دقیق‌تر نیاز شما، با ما حتما تماس بگیرید

  • عایشا 1400/07/14 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    لطفا هزینه های ارسال پیامک را برای من بفرستید و چه پکیج های دارید

    • 1400/07/19 پاسخ

      سلام و احترام
      لطفا با ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم رو داشته باشیم
      0212853

  • رضا 1400/06/02 پاسخ

    من که شماره ثابت ندارم چه خاکی باید به سرم کنم؟

    • 1400/06/23 پاسخ

      سلام و درود
      میتونید از پنل پیامکی استفاده کنید. اگر در پروسه ثبت نام مشکل داشتید، با ما تماس بگیرید

  • قاسم 1397/11/23 پاسخ

    فرستادن پيامك

  • ALi 1397/11/01 پاسخ

    سلام، خسته نباشید

  • رضوان 1397/09/05 پاسخ

    با سلاماز سمت شما پیامک اومده که شما برنده بن کالا شدینآیا این کار شما معتبره ؟

    • 1397/09/14 پاسخ

      با سلام
      ارسال چنین پیامک هایی از سمت مجموعه نمی باشد، از طرف کاربرانی هستند که از سرویس ارائه شده ایده پردازان استفاده میکنند. این کار توسط هیچ مجموعه و نهادی تایید نمی شود، تا آنجا که امکان داشته باشد سرویس های این کاربران غیرفعال می گردد تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری گردد. لطفا شما هم توجهی به این پیامکها نکنید و در صورت دریافت این پیامکها، اگر شماره ارسال کننده از زیرمجموعه ایده پردازان باشد، حتما اعلام نمایید تا برخوردهای لازم با فرد ارسال کننده صورت پذیرد.
      موفق باشید

  • فاطمه 1397/08/24 پاسخ

    با سلامبرای من از سمت شما پیامک اومده برنده بن کالا شدینلطفا رسیدگی کنید

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      در صورتیکه شماره ارسال کننده پیام، از شماره های ارائه شده توسط مجموعه باشد، می توانید با تماس با شماره 0212853 و اعلام آن، به ما در بهینه کردن پیامکها و غیرفعالسازی کاربرانی که از این دست پیام ها ارسال میکنند کمک نمایید.

  • مهر گرافیک 1397/08/09 پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشیدمیخواستم ببینم شما خط ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم دارید؟

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      سرویس پنل انبوه ایده پردازان، پس از فعالسازی یک خط اختصاصی رایگان به شما می دهد که امکان ارسال پیامکهای تبلیغاتی نیز در آن وجود دارد.
      موفق باشید

  • رضا 1397/06/25 پاسخ

    3000188481742این شماره پیام داد ک بن خرید1ملیونی براتون ارسال میشه و به پست75هزارتومان بدهید..جریان چیه?

    • 1397/06/27 پاسخ

      با سلام
      این خط زیرمجموعه ای از شرکت مگفا می باشد، شما می توانید با این شرکت تماس بگیرید و ارسال کننده پیام را بیابید.
      اما به صورت خلاصه برداشتی که از این پیام می توان داشت این است که یک بن به ارزش 1 میلیون تومان برای شما ارسال می شود که می توانید از فروشگاه خاصی (اینترنتی یا واقعی) خرید کنید، اما برای داشتن این بن مبلغ 75 تومان باید پرداخت شود که در زمان تحویل گرفته خواهد شد. دو نکته را در این پیام باید رعایت کنید، یک اینکه چه محصولاتی قابلیت خرید دارند؟ و دیگری از چه مکانهایی می توانید خرید کنید. لطفا در پاسخ به اینگونه پیامها هوشیار باشید که دچار مشکل نشوید.
      موفق باشید

  • گل 1397/06/22 پاسخ

    ایا میتوانیم برای شغلهای خاص پیامک بفرستین

    • 1397/06/27 پاسخ

      سلام
      در سامانه انبوه، در بخش ارسال های صنفی می توانید به تعدادی صنف از پیش تعیین شده پیامک ارسال کنید.

  • محمد 1397/06/07 پاسخ

    سلام خسته نباشید خواستم ببینم ابن شماره مال چ شرکتیه 3000188481742

    • 1397/06/14 پاسخ

      با سلام
      شماره های 3000 در زیرمجموعه شرکت مگفا می باشد که برای دریافت اطلاعات می توانید با این شرکت تماس حاصل نمایید.
      موفق باشید

  • خلیل پورولی 1397/05/24 پاسخ

    خوب

  • مهسا 1397/04/17 پاسخ

    با عرض سلام ببخشید آیا ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق شماره های شخصی مانند 0912 و … هم انجام میگیرد؟ چون من به طور مداوم پیامکهای تبلیغاتی مختلفی برایم میاید که همگی شماره های معمولی هستند. لطفا راهنمایی کنید.

    • 1397/05/17 پاسخ

      با سلام
      بله، این امکان را برخی از شرکتها با خرید تعداد بالایی سیم کارت انجام می دهند. اما با توجه به غیرقانونی بودن این روش ارسال، شماره های ارسال کننده پس از مدتی توسط اپراتور شناسایی و غیرفعال می شوند.
      موفق باشید

  • Roz 1397/03/14 پاسخ

    سلام شخصي با يك شماره كه مربوط به تبليغات هست، پيام ميفرسته، يعني شماره همراه اول يا ايرانسل نيست، ميخاستم ببينم چطور ميشه پيگري كرد كه مشخص بشه ايشون چه كسي هستند، لطفا جواب بديد ممنونم

    • 1397/03/28 پاسخ

      سلام
      بسته به پیش شماره ای که برای شما پیامک ارسال می کند می توانید استفاده کننده آن خط را پیدا کنید.
      فرض کنید که ارسال کننده با پیش شماره 50002 برای شما پیامک ارسال می کند، در اینترنت (اپراتور 50002) را جستجو کنید و از آن طریق استفاده کننده از خط را پیدا کنید.
      موفق باشید

  • حسین 1397/02/11 پاسخ

    سلام خدمت شما بزرگواران گرامی، من اگر یک شماره اختصاصی برای خودم خریداری کردم میخواستم ببینم که میتونم برای دیگران هم تبلیغ کنم چونکه می‌خوام باهاش کار کنم از چه طریقی میتونم پنل شماره تلفن تهیه کنم با تشکر

    • 1397/02/12 پاسخ

      با سلام
      به شما پیشنهاد می شود به جای این کار روشهای زیر را استفاده کنید:
      1- دریافت یک نمایندگی از شرکت (به همراه پشتیبانی)
      2- استفاده از سرویس همکاری در فروش سامانه و دریافت سود از فروشهای انجام شده (بدون نیاز به پشتیبانی)
      توجه کنید که ارسال متون مختلف از یک شماره می تواند تبعات قانونی داشته باشد که پیشنهاد نمی شود.
      موفق باشید

  • ارشاد 1396/11/12 پاسخ

    خوب

  • محمد ستار ناصری 1396/11/10 پاسخ

    خوب

  • اصغرزاده 1396/10/25 پاسخ

    سلام، شما بانک شماره هتل ها و مراکز اقامتی رو هم دارید که بتونیم پیام تبلیغاتی بفرستیم؟

    • 1396/11/02 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      بانکهای مورد نظر در سامانه موجود می باشد. در بخش ارسال پیامک اصناف این دسته بندی ها قابل مشاهده می باشد.
      موفق و پیروز باشید

  • محسن 1396/08/13 پاسخ

    درود ، قیمت پنل چقدر میباشد ؟ باتشکر09169497699

  • مینا 1396/02/19 پاسخ

     من چطوری این خدمات دریافت کنم؟

    • 1396/02/19 پاسخ

      با سلام و روز به خیر به شما بازدید کننده گرامی
      برای دریافت خدمات فوق در سریعترین زمان ممکن، با ارسال عدد 1 به شماره 300077، نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت نمایید. پس از ورود به سامانه، تمامی مراحل به صورت واضح به شما نمایش داده می شود.
      در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد نحوه ارسال نیز از داخل خود سامانه، تیکت درج نمایید تا همکاران ما بلافاصله پاسخ شما را بدهند.
      موفق باشید

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان