کاربرد پیامک برای کترینگ و رستوران را اغلب اوقات در دریافت پیام هایی که شامل آدرس و شماره آن رستوران و یا اینکه محل رستوارن کجا بوده است داشته‌ایم.

پیامک و کاربرد آن برای صنف رستوران ها می تواند علاوه بر تبلیغات، در مشتری مداری و کسب سود بیشتر نیز اثرگذار باشد. کافی است بدانیم که از این سرویس کاربردی به چه صورت استفاده کنیم. مقاله پیش رو می‌تواند مرجعی برای نحوه استفاده و کاربرد پیامک برای کترینگ و رستوران ها به صورت مناسب باشد:

 کاربرد پیامک برای کترینگ و رستوران :

 تبلیغاتی :

با استفاده از بانک های اصناف مختلف می توان تبلیغات رستوران را برای کسب و کارهایی که برای مثال ناهار پرسنل خود را تهیه می کنند، ارسال نمود. ارسال پیام از طریق نقشه گوگل نیز می تواند آدرس و موقعیت رستوران را برای افراد آن منطقه ارسال کند. با پیام تبلیغاتی در ایام خاصی از سال همانند اعیاد و یا ایام ماه مبارک رمضان می توان تخفیفات رستوران خود را برای افرادی که در محدوده شما قرار دارند ارسال نمود.

مشتری مداری :

پیامک می تواند ابزار مناسبی برای مشتری مداری کترینگ ها و رستوران ها باشد. می ‌توانید ارسال سفارشات مشتریان را برایشان ارسال نمایید.

اعلام کنید مدت زمان ارسال سفارشاتشان تا مقصد چقدر زمانبر خواهد بود.

با توجه به میزان خرید برای مشتریانتان درصدی از تخفیف خدمات خود را ارسال نمایید.

به راحتی در زمان حساب سفارشات شماره موبایل مشتریان را می توان دریافت نمود. با ارسال پیامی از مشتریانتان نظرسنجی نمایید و از کیفیت خدماتی که ارائه می دهید مطلع شوید.

با استفاده از نظریات مشتریانتان می توانید ارتقا خدمات دهید و با همین قابلیت ساده به مراجعانتان نشان دهید که برایتان با ارزشند و نظراتشان را می شنوید.

هر یک ازین قابلیت ها می تواند در سامانه پتل انبوه و سامانه پیامک سفید در دسترس شما قرار گیرد.