کاربرد پیامک برای موسسات کرایه تاکسی

موسسات کرایه تاکسی با توجه به استفاده زیاد افراد مختلف از تاکسی های اینترنتی متوجه ضرر و زیان بالایی می باشند و کارشان تحت تاثیر تبلیغات این شرکت ها قرار گرفته است. راه حل این نوع مشکلات موسسات کرایه تاکسی چیست؟

جواب بسیار ساده است، آن ها باید در محله و محدوده فعالیت خود تبلیغات خود را به صورت مستمر انجام دهند، اعم از تبلیغات بنری، تراکت، بیلبورد، پیامک و …

سامانه پیامک انبوه ایده پردازان این امکان را به مدیران موسسات کرایه تاکسی می دهد تا بتوانند با انتخاب نقاط مختلفی که بر روی نقشه گوگل می توانند انتخاب کنند به شماره های موجود در محله مورد نظر خود ارسال پیام داشته باشند. شما می توانید با ارسال پیامک و تبلیغات هوشمند نام خود را در ذهن مخاطبتان یادآوری کنید و بر روی امنیت بالا و قیمت پایین تر تمرکز داشته باشید تا بتوانید مخاطبان از دست رفته خودتان را بازگردانید.

یکی دیگر از نرم افزار هایی که می توانید با آن به مشتریان خود پیام بدهید نرم افزار پیامک سفید می باشد که این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید به افرادی که حتی پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند هم ارسال پیامک داشته باشید. با این روش بازخوزد خود را از ارسال پیامک بالاتر خواهید برد.

برای استفاده از 3 روز مهلت تست نرم افزار پیامک سفید و 100 پیامک هدیه آن می توانید شماره موبایل خود را در کادر پایین وارد نمایید: