کاربرد پیامک برای آژانس ها امروزه ملموس تر و آشناتر برای همگان است و اکثر آژانس ها برای اطلاع رسانی و ارتباط از پیامک استفاده می کنند. آژانس ها عموما به صورت 24 ساعته و شبانه روزی اقدام به خدمات دهی می کنند و پیدا کردن راه اصولی و البته اقتصادی برای ارتباط با مشتریانشان ضروری است.

مشترکینی که به صورت دائمی از یک آژانس درخواست ماشین دارند به دنبال خدمات ویژه نیز هستند و کاربرد پیامک برای آژانس ها می توانند ارائه دهنده آن خدمات ویژه باشد.

کاربرد پیامک برای آژانس ها :

تبلیغات :

هر محله ای حداقل یک تاکسی سرویس شبانه روزی و یا همان آژانس را دارد. دانستن آدرس و شماره های تماس برای افراد یک محله ضروری است. با استفاده از بانک شماره موبایل شهر و کدپستی و ارسال از طریق نقشه، می توانید به شماره هایی که قبلا در این محدوده ها بوده اند ارسال پیامک نمود.

با استفاده از بانک شماره های اصناف شهرتان پیام های کوتاه همکاری با ارگان ها و یا موسسات ببندید. مثلا می توانید با مدارس، شرکت های خصوصی، آموزشگاه ها و … وارد مذاکره شده و برای ایاب و ذهابشان شما را به عنوان خدمات دهنده انتخاب نمایند.

ارتباط با مشترکین :

پیامک ساده ترین و ملموس ترین راه ارتباط با مشترکینتان است. می توانید در همان زمان که از شما اشتراک دریافت می کنند شماره اشتراک را برایشان ارسال نمایید. اطلاعات ماشینی که درخواست نموده اند، به همراه هزینه، نام راننده، مدت زمان تقریبی تا مقصد و … را با استفاده از پیامک به مشترک اس ام اس نمایید.

می شود برای مشترکینتان اعتبار ابتدایی در نظر بگیرید و در هر سفر میزان باقی مانده اعتبار و هزینه کسر شده را از طریق پیام کوتاه اطلاع رسانی نمایید.

از طرفی اضافه شدن خدمات جدید، تخفیفات ویژه و … را به مشترکین خبر دهید.

تمام این خدمات به راحتی توسط سامانه پیامک سفید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا حتی اگر مشترکین شما دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند پیام شما را دریافت کنند.