رستوران ها از اصنافی هستند که به نظر ما سامانه پیام کوتاه برای آنها کاربرد ویژه ای خواهد داشت و حتی در بسیاری از مواقع داشتن یک سامانه پیامک آنها را از سایرین متمایز می گرداند ، از کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ارسال پیامک در هنگام دریافت سفارش :

پس از اینکه سفارش تلفنی مشتری دریافت گردید ، یا به طور اتوماتیک یعنی با استفاده از اتصال نرم افزار رستوران خود به پیامک ، یا از طریق ارسال به صورت دستی ، مشتری را از این موضوع مطلع سازید ، حتی می توانید در هنگام ثبت سفارش یک پیامک و پس از ارسال سفارش یک پیامک دیگر به شخص ارسال کنید ، تا از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردد .

ارسال sms در روز تولد :

شما می توانید با این پیشنهاد ویژه به مشتریانتان که ما در روز تولد شما تخفیف ویژه ای به شما خواهیم داد ، از مشتریانتان شماره موبایلشان را بگیرید و یا به صورت اتوماتیک با ثبت تاریخ تولد در دفترچه تلفن و فعال کردن ماژول ارسال مناسبتی به ایشان تولدشان را تبریک بگویید یا به صورت دستی در روز تولد اشخاص این مورد را به اطلاع آنها برسانید و با دادن تخفیف در این روز ، این مشتری را ترقیب نمایید تا در روز تولد مهمانان خود را به رستوران شما دعوت نمایند .

دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق sms :

مدیران رستوران ها می توانند با معرفی شماره پیامکی خود به مشتریان ، از انتقادات و پیشنهادات ایشان به صورت مستقیم مطلع گردد و این انتقادات و پیشنهادات را در پیشبرد اهداف و افزایش کیفیت و در نهایت تعداد مشتریان به کار ببرند .

ارسال اس ام اس تبلیغاتی :

با توجه به اینکه بیشترین مشتریان رستوران ها را شرکت ها و خانه های اطراف رستوران تامین می نمایند ، شما می توانید با ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صورت محدوده ای یا ارسال پیامک منطقه ای ، رستوران خود را تبلیغ نمایید .

ارائه کد تخفیف از طریق پیامک :

شما می توانید در ایامی که مشتریانی کمتری دارید یا تمایل دارید که فروش خود را بالاتر ببرید ، از طریق پیامک به مشتریان قدیمی یا جدید تخفیف بدهید و به ایشان اعلام نمایید که با ارائه پیامک ارسال شده به رستوران می توانند از تخفیف ویژه بهره مند شوند ، حتی می توانید درصد تخفیف را با یک کد تخفیف در پیامک اعلام نمایید .

رزرو میز رستوران با اس ام اس :

با چک کردن مداوم پنل اس ام اس خود ، این امکان را به مشتریان خود بدهید که بتوانند یک روز زودتر در رستوران شما میز رزرو کنند .

سامانه پیام کوتاه برای رستوران

موارد فوق و خیلی ایده های دیگر که ممکن است به ذهن شما برسد ، رستوران شما را با سایر رستوران ها متمایز خواهد کرد …