برخی از ملاک های انتخاب سامانه پیام کوتاه عبارت اند از :

– سابقه کار شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک : ایده پردازان الکترونیک بیش از سال 1389 در حوزه پیامک فعالیت خود را آغاز کرده است و دامنه sms.ir نیز بیانگر اعتبار این شرکت می باشد .

– وجود فیزیکی شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک : ایده پردازان الکترونیک دارای مکان فیزیکی می باشد و شما می توانید مراجعه حضوری هم داشته باشید ، برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامک دارای مکان فیزیکی نمی باشند و فقط یک سایت مجازی هستند .

– ارائه تلفن ثابت : داشتن تلفن ثابت برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات بسیار ضروری میباشد ، این مورد نشان از اعتبار و کیفیت خدمات شرکت ارائه دهنده می باشد ، که sms.ir با خط ویژه 0212853 پاسخگوی شما خواهد بود .

– داشتن نماد اعتماد الکترونیکی : با توجه به اینکه نماد اعتماد الکترونیکی ، فقط به سایت هایی که شرایط و اعتبار کافی داشته باشند اعطا می گردد ، مورد مهمی برای اعتماد به شرکت ارائه دهنده خدمات پیامک می باشد که لیست این شرکت ها در سایت enamad.ir وجود دارد و شرکت ایده پردازان الکترونیک نیز این نماد را دریافت کرده است .

– داشتن ایزو 9001-2008 : شاید داشتن این گواهینامه برای یک ارائه دهنده سامانه پیام کوتاه ضروری نباشد ، اما شرکتی که مانند ایده پردازان الکترونیک دارای این گواهینامه است ، درای اعتبار بیشتری در مدیریت کیفیت خدمات می باشد .

– داشتن نرم افزار اختصاصی : شرکت ایده پردازان الکترونیک دارای نرم افزار اختصاصی می باشد و این نرم افزار در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده است .

– شرکتی (حقوقی) بودن ارائه دهنده خدمات : شرکت ایده پردازان الکترونیک به شماره 380483 ثبت شده است و طرف حساب شما یک شخص حقیقی نمی باشد .

– دارا بودن بخش پشتیبانی آموزش دیده : شرکت ایده پردازان الکترونیک دارای بخش پشتیبانی با تلفن 0212853 می باشد و کارشناسان ما پاسخگوی کلیه سئوالات شما در حوزه ارسال پیامک خواهند بود .

این چند مورد از موارد مهم در انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه می باشد و شما برای اینکه بتوانید پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی خود را با اطمینان ارسال کنید و مطمئن باشید که در صورت بروز مشکل ، افرادی هستند که پاسخگوی شما باشند باید به موارد فوق دقت داشته باشید .