مزایای استفاده از کد معرف پیامک سفید هم برای ارائه دهندگان و هم برای استفاده کنندگان به طوری است که نمی توان به سادگی از آن گذشت.
کد معرف سامانه پیامک سفید برای تمام کاربرانی که ازین سامانه استفاده می نمایند به صورت یکتا و منحصر به فرد ایجاد می شود. اینکه مزایای استفاده از کد معرف پیامک سفید چه می تواند باشد بستگی به این موضوع دارد که شما تنها از کد معرفی استفاده می نمایید و یا قابلیت همکاری در فروش را نیز فعال می کنید.

مزایای استفاده از کد معرف پیامک سفید :

  • اگر هر دو طرف تنها از کد معرف استفاده کرده باشند:
    حتما می بایست کد معرف در همان ابتدای ثبت نام وارد شود. می توانید سامانه را به دوستان خود معرفی نمایید و برای ثبت نامشان کد معرف خود را در اختیارشان قرار دهید.
    اگر کاربر پیامک سفید خود را به صورت سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه فعال کند تعدادی پیامک به صورت هدیه هم بر روی سامانه شخصی که کد را استفاده نموده است و هم بر روی سامانه شخصی که کد معرف ارائه داده شده است شارژ خواهد شد. این قابلیت هم در زمان ثبت نام و هم در زمان تمدید شامل حال هر دو طرف خواهد شد.

بسته سه ماهه: 200 پیامک
بسته شش ماهه: 400 عدد پیامک
بسته یک ساله : 1000 عدد پیامک

  • اگر ارائه دهنده کد معرف از قابلیت همکاری در فروش استفاده نماید :
    در این حالت می بایست حتما شخص ارائه دهنده کد معرف، قسمت همکاری در فروش خود را فعال نموده باشد. برای فعال نمودن این قابلیت کافیست به منوی همکاری در فروش مراجعه نموده و با استفاده از بخش ” همکاری در فروش ” اطلاعات شماره کارت و شماره حسابتان نزد بانک ملت را وارد نموده و ثبت درخواست نمایید.
    پس از فعال شدن این قابلیت برای شما، هرگاه شخصی در زمان ثبت نام کد معرف را وارد نماید ، استفاده کننده از کد معرف, پیامک هدیه گرفته و شما ریالی سود کسب می نمایید.
    این قابلیت هم همانند حالت قبل هم در زمان ثبت نام برای دو طرف محسوب خواهد شد و هم در هربار تمدید سامانه . لیست سود و هدیه پیامک به شرح زیر می باشد :

بسته سه ماهه:24000ریال سود شما و 200 پیامک رایگان سود کاربر شما
بسته شش ماهه:48000ریال سود شما و 400 عدد پیامک سود کاربر شما
بسته یک ساله :120000ریال سود شما و 1000 عدد پیامک سود کاربر شما