نمایندگی مستقل دسترسی Rebrand شده سامانه پیامک برای ایجاد کسب درآمد تحت نام تجاری فرد نماینده می باشد.

کسب درآمد حالت دیگری است که نماینده می تواند توسط تنظیمات موجود در این منو زیرساخت لازم جهت تنظیمات کاربران خود برای معرفی بازاریاب را ایجاد نماید.

کسب درآمد گزینه راحتی برای دریافت مبلغ به صورت معرفی کاربران و یا فعالیت در قالب بازاریابی می باشد.

کارکرده ساده این گزینه باعث می شود افراد زیادی به عنوان بازاریاب سامانه‌ پیامکی، شما را به عنوان مرجع ارسال و دریافت پیام کوتاه به دوستان و همکاران خود معرفی کنند.

زیرساخت تنظیمات لازم بابت محاسبه هزینه ها و اعمال سود از طریق منوی تنظیمات کسب درآمد در حالت نمایندگی پیاده سازی می شود.

راهنمای تنظیمات کسب درآمد نمایندگی:

تنظیمات اولیه

در این بخش تنظیمات کلی سودها و پایه قیمتی که نسبت به آن سود محاسبه می شود، اعمال می شود. این بخش قسمت های متعددی دارد که تنظیمات و توضیحات آن در ادامه خدمت شما معرفی می شود.

گروه پیش فرض : از بین گروه های خود می توانید گروهی را انتخاب نمایید که به صورت پیش فرض تنظیمات محاسبه سود برایشان اعمال شود.

تعرفه کاربران بازاریابی شده : در بین تعرفه های مربوط به گروه کاربران انتخاب شده، شما می توانید تعرفه پرداختی مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تنظیمات ضرایب در فیلدهای بعدی بر روی تعرفه مشخص شده در این فیلد، اعمال می شود.

قیمت پایه پیامک : قیمتی که به عنوان حداقل قیمت و به عنوان تعرفه خرید در نظر گرفته می شود را در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که میزان سود از اختلاف این عدد با قیمت خرید کاربر محاسبه خواهد شد.

برای مثال شما جدول تعرفه متغیری به مبلغ بین ۱۵۵ ریال تا ۲۱۵ ریال در گروه مورد نظرتان را ایجاد کرده اید.

تعرفه پایه پیامک را می توانید  ۱۵۵ ریال مشخص کنید.  اگر کاربر بازاریابی شده شما؛  تعرفه ۲۱۵ ریال را داشته باشد، مابه تفاوت بین این دو تعرفه قیمت ریالی سود شما خواهد بود و درصد بازاریابی از همین مبلغ محاسبه می شود.

درصد بازاریاب از سود فروش پیامک : سهم بازاریاب شما از اختلاف پایه قیمت با خرید شارژ کاربر بر حسب درصد

درصد بازاریاب از فروش شماره : سهم بازاریاب شما از اختلاف خرید و فروش شماره بر حسب درصد

درصد بازاریاب از فروش ماژول : سهم بازاریاب شما از فروش ماژول بر حسب درصد

حداقل مبلغ برای درخواست تسویه : حداقل موجودی سودی که باید در حساب بازاریاب وجود داشته باشد تا امکان ثبت درخواست وجود داشته باشد.

راهنمای تنظیمات کسب درآمد نمایندگی

**** در نظر داشته باشید اگر در منوی کاربران ، چندین گروه کاربری ایجاد نموده اید و تمایل دارید قابلیت کسب درآمد برای تمام گروه های کاربری شما اعمال شود، تمام تنظیمات این قسمت را برای هر گروه و برای هر تعرفه همان گروه می بایست انجام دهید.

*** دقت کنید محاسبه سود کاربران شما دربخش کسب درآمد بر اساس مابه التفاوت تعرفه و قیمت پایه می باشد و بر روی مبلغ کل پرداختی اعمال نمی شود.

درخواست های تسویه حساب

هنگامی که  مجموعه سود های محاسبه شده بازاریابان به مبلغ از پیش تعیین شده رسیده باشد، کاربران می توانند درخواست های تسویه حساب خود را در سامانه ثبت کنند.

درخواست های تسویه حساب در ۲ حالت شارژ به صورت پیامکی و واریز به شماره حساب صورت می گیرد.

در قسمت درخواست های تسویه حساب، درخواست‌هایی نمایش داده می‌شوند که تمایل داشتند میزان سود خود را به صورت واریز به شماره حساب دریافت کنند.

قسمت اصلی این بخش اطلاعات کامل کاربری که درخواست واریز به حساب داشته و همراه اطلاعات حساب اطلاعات کاربری او و همچنین مبلغ سود نمایش داده میشود.

راهنمای تنظیمات کسب درآمد نمایندگی

می توانید پس از انجام مرحله موردنظرتان مشخص کنید که واریز به حساب برای کاربران انجام شده است و یا کلا پرداختی صورت نگرفته است.

همچنین از قسمت جستجو می توانید بر اساس فیلترهای موجود لیست کاربرانی که درخواست های تسویه حساب آنها موفق به یا ناموفق بوده است را دریافت کنید همچنین قابلیت دریافت اسامی را به صورت فایل اکسل نیز خواهید داشت.

راهنمای تنظیمات کسب درآمد نمایندگی