در هنگام ورود به سامانه پیامک تمام منوهای اصلی در سمت چپ قرار داده شده اند.

تمام دسترسی های مرتبط در یک منوی کلی قرار گرفته اند و با کلیک بر روی هر منو، قسمت های زیر مجموعه آن منو به شما نمایش داده می شود.

کارکرد مختصر هر منو در بخش های زیر توضیح داده شده است :

 

ارسال پیامک

 ارسال پیامک ساده :  از این منو می توانید زمانی که شماره گیرنده ها را در اختیار دارید استفاده کنید. شماره گیرنده های خود را میتوانید به صورت کپی و سرخ فایل اکسل فایل متنی آیا شماره های از پیش ذخیره شده انتخاب نمایید.

 ارسال از روی نقشه گوگل : ارسال از نقشه گوگل برای چند شهر بزرگ مشخص شده است و اطراف شهرها را پوشش دهی نمی نماید شما می توانید با انتخاب منطقه مورد نظرتان از بین شماره های موجود، تعداد مناسب ارسال خود را انتخاب نمایید.

در این قسمت از ارسال می توانید چندین منطقه را انتخاب نمایید.

 ارسال بر اساس شهر و کد پستی : در هنگام استفاده از این منو دسترسی کامل به شهرهای بزرگ دارای کد پستی و همچنین تمام شهرها و بخش های یک استان را دارید. همچنین می توانید بر روی ارسال خود فیلتر شماره موبایل مورد نظرتان را نیز اعمال نمایید برای مثال می توانید مشخص کنید تنها شماره های ۹۱۵ کد ۱۳۰ پیام شما را دریافت کنند.

ارسال  به اصناف استانی : اصناف استانی شماره موبایل های صنف های دسته بندی شده یا مختلف در هر شهر را در اختیارتان قرار می دهد. می توانید به همان صورت ارسال بر اساس شهر کد پستی، فیلتر بر روی شماره موبایل های مورد نظرتان اعمال نمایید.

ارسال به اصناف خاص : در اصناف خاص شماره موبایل های اصناف به صورت کلی و در دسته بندی کشوری ذخیره شده است. شماره آن صنف در شهر مشخص نیست اما می توانید با استفاده از فیلتر شماره موبایل، به گزوه موردنظرتان ارسال پیامک نمایید.

ارسال پیامک از دکل ایرانسل : از طریق ارسال BTS ایرانسل، میتوانید به شماره های فعال ایرانسل که دو هفته قبل در محدوده موردنظرتان بودند، ارسال پیامک نمایید. در نظر داشته باشید در این ارسال هیچ گزارش ارسالی از طرف اپراتورها ارائه نمی شود و حداقل تعداد ارسال ۵۰ هزار عدد می باشد.

 

گزارشات ارسال و دریافت

پیامک های ارسالی : تمام گزارشات ارسال‌هایی که از منوی ارسال پیامک انجام شود در این قسمت قرار می گیرد. می توانید در دو حالت ارسال تکی و یا ارسال چندتایی ارسال خود را مشاهده نمایید.

پیامک های ارسالی نظیر به نظیر : در این منو گزارش ارسال پیامک های ارسال هوشمند، تبریک تولد و یا پیامک ارسال متناظر نمایش داده می شود.

پیامک های ارسالی وب سرویس : گزارشات ارسال پیام هایی که از طریق API و یا ارسال سریع انجام می شود را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

پیامک های دریافتی : تمام پیامک‌هایی که به شماره  اختصاصی شما فرستاده می شوند در این منو قابل مشاهده هستند.

 مدیریت  پوشه ها : می توانید علاوه بر پوشه پیش فرض ارسال و دریافت، برای خود پوشه های مورد نظرتان را جهت انتقال پیام های ارسالی و دریافتی ایجاد نمایید.

 

امکانات اولیه مورد نیاز

 دفترچه تلفن : می توانید در قسمت دفترچه تلفن شماره مشتریان و یا همکاران خود را در گروه های مختلف و بدون محدودیت، ذخیره کنید. ذخیره شماره ها را می توانید بصورت تکی و یا از طریق فایل اکسل انجام دهید.

پیش‌نویس پیامک : از طریق منوی پیش نویس پیامک، می توانید متن هایی که به صورت دائمی از آن استفاده می کنید را نوشته و ذخیره کنید تا در زمان ارسال تنها آن را انتخاب نموده و بقیه مراحل ارسال را به پیش ببرید.

فعال سازی شماره پیامکی : اگر بخواهید خطی از اپراتور ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ خریداری کنید می توانید خط مورد نظرتان را از این بخش استعلام مستقیم گرفته و اگر آزاد باشد قیمت ها را مشاهده نموده و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید.

 فعال سازی امکانات پنل : ماژول ها و امکانات پنل را به صورت تکی می توانید در این بخش انتخاب نموده و خریداری کنید. تمام ماژول های قرار داده شده در این بخش به صورت سالانه هستند و برای خریداری می بایست از قبل اعتبار سامانه خود را افزایش دهید.

 فعال سازی یکجای امکانات پنل : اگر بر اساس فعالیتتان بیش از یک ماژول نیاز داشته باشید می توانید بسته های مختلف شامل امکانات را خریداری کنید و یا بر اساس فعالیتتان، بسته امکانات مورد نیازتان را فعال نمایید.

امکانات فعال شده : تمام امکانات فعال شده و نیز تاریخ فعال سازی و انقضای آن درین بخش قابل مشاهده است.

 

ارسال و دریافت اتوماتیک

ارسال زماندار پیشرفته :  ارسال زماندار را می توانید برای یک شماره یا گروه مورد نظرتان به صورت دوره ای روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه تنظیم نمایید.

تبریک تولد یا رویداد :  با توجه به مناسبتهای مختلف از جمله تولد که قبلا اطلاعات آن را ثبت نموده اید؛ می توانید متن مناسب آن را در زمان مقرر از پیش تعیین شده، ارسال کنید.

نظرسنجی و مسابقه : با استفاده از ماژول نظرسنجی و مسابقه ، می توانید نظرسنجی ایجاد کنید و یا با انتخاب گزینه صحیح، آن را تبدیل به مسابقه نمایید.

سفارش ارسال از موبایل : ممکن است برخی اوقات دسترسی به اینترنت برای شما میسر نباشد. از طریق این ماژول می توانید بدون دسترسی به اینترنت و یا نرم افزار جانبی، متن مورد نظر خود را از طریق تلفن همراه به سامانه ارسال نمایید تا به مخاطبان از پیش تعیین شده ارسال گردد.

منشی پیامک : با استفاده از منشی پیامک می توانید به پیام های با متن خاص و از قبل مشخص شده ، پاسخهای متفاوتی را به آن متن ها ارسال نماید .برای مثال هرگاه عدد 2 فرستاده شده یک پاسخ و هر زمان عدد 3 فرستاده شده پاسخ دیگری ارسال شود.

پاسخ تبلیغاتی : این ماژول مانند منشی پیامکی به پیام های دریافتی پاسخ ارسال می نماید اما پاسخ ارسالی به تمامی پیامک هایی که به شماره اختصاصی شما ارسال می شود، فرستاده می شود و محدود به عدد و یا حرف خاصی نمی باشد.