پنل پیامکی مدارس و آموزشگاه ها

امروزه ارتباط ما بین مدرسه و اولیا نقش بسیار مهمی در کیفت مدارس ایفا می کند و هرچه اطلاع رسانی از سمت مدارس بیشتر و سریعتر باشد موجب رضایت بیشتر والدین خواهد شد . مدارس و موسسه های آموزشی می توانند پنل های پیامکی را پلی جهت ارتباط با دانش آموزان و والدین قرار دهند.

با استفاده از پنل پیامک انبوه ارسال اطلاعات از قبیل ارسال گزارش کلیه امور انضباطی ، وضعیت درسی دانش آموزان به اولیا ، تغییرات در برنامه های آموزشی ، تاریخ برگزاری امتحانات ، زمان برگزاری جلسات با اولیا و… را می توان با سهولت توسط اس ام اس انجام داده و اطلاع رسانی را در مدرسه از طریق پنل های پیامکی همگام با تکنولوژی های روز دنیا پیش برد.

در واقع استفاده از پنل های پیامک انبوه کلیه اطلاع رسانی هایی که در گذشته با استفاده از تماس های تلفنی و کاغذ و برگه ها انجام می گرفت را از میان برده و اطلاعات را با استفاده از یک پیامک که به آسانی و در هر زمانی به سهولت ارسال می شود ، ارسال می نماید.

پنل پیامکی شرکت ایده پردازان با امکان دریافت اس ام اس به صورت رایگان ، امکان دریافت پیامک را جهت دریافت نظرات و پیشنهادات والدین ، شرکت دادن اولیا و دانش آموزان در نظرسنجی ها و ارتباط آسان اولیا با دبیران را در راستای افزایش ارتباط و ارتقای امکانات و خدمات قرار داده است.

لازم به ذکر است موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از امکاناتیست که می توان از طریق پنل های اس ام اس شرکت ایده پردازان ارائه داد و با بهره گیری از کلیه امکانات پنل پیامکی می توان از ویژگی های متمایزی در ارائه خدمات بهره برد که نتیجه ی آن بالا رفتن سطح کیفیت و امتیاز مدرسه و یا آموزشگاه می گردد.

در صورتی که تمایل به راه اندازی پنل پیامکی برای مدرسه و یا موسسه ی آموزشی را دارید تنها کافیست :

در سایت  sms.ir ثبت نام نموده و پنل را به صورت رایگان همراه با یک خط هدیه دریافت نمایید.

حال تنها با شارژ کردن پنل پیامکیتان می توانید به کلیه شماره های مد نظرتان ارسال انجام دهید.

لازم به ذکر است پنل اس ام اس شرکت ایده پردازان دارای دفترچه تلفن بوده و شما می توانید به صورت رایگان گروه های مختلفی با توجه به نیازتان در آن ایجاد و شماره و اطلاعات افراد را تنها با آپلود کردن یک فایل اکسل در سامانه ی پیامکیتان بارگذاری نمایید .

پیشنهاد ما به شما :

با توجه به اینکه تعداد خطوط بلک لیست رو به افزایش می باشد و محتوای پیامکی مدارس اطلاع رسانی می باشد شما می توانید خط پیامکی تان را خدماتی نموده و از ارسال پیامکتان به کلیه خطوط اطمینان حاصل نمایید.

توجه به این نکته مهم است که در پنل  پیامکی شرکت ایده پردازان شارژ شما تاریخ انقضا ندارد ، شما می توانید در ابتدای سال تحصیلی پنل  را با مبالغ بالا شارژ نمایید تا علاوه بر کاهش هزینه ی پیامک  در طول سال تحصیلی ، در هر زمان بدون مشغله شارژ پنل  از ارسال  پیامک  استفاده نمایید. همچنین سایر ماژول های تعریف شده در سیستم می توانید تاثیر بسزایی در ارتباط شما با اولیا مدرسه داشته باشد از جمله این ماژول ها می توان  ارسال و یاد آوری رویدا ها اشاره کرد که با استفاده از این ماژول پیامکی می توانید تولد دانش آموزان و یا رویداد های مهم مانند یاد آوری امتحانات ، جلسات و …  را در سریعترین زمان ممکن به دست اولیا محترم برسانید . از دیگر ماژول های سامانه پیام کوتاه ایده پردازان که می توان برای مدارس و آموزشگاه ها مفید  و کاربردی باشد ماژول ارسال پیامک هوشمند است که بعد از امتحانات می توانید نمرات دانش آموزان به تفکیک دروس و نمرات با تنظیم فقط یک فایل اکسل خدمت والدین گرامی برسانید.

از دیگر مواردی که می توان کمک شایانی به امنیت دانش آموزان کند اطلاع رسانی ورود و خروج دانش آموزان از طریق پیامک است . با استفاده  وب سرویس امکان اتصال دستگاه حضور و غیاب مدارس به سامانه پیامک وجود دارد .و زمان ورود و خروج دانش آموزان برای اولیا اس ام اس خواهد شد .