خدماتی سازی خطوط

افرادی هستند که دریافت پیامک از خطوط تبلیغاتی سیم‌کارت خود را مسدود کرده‌اند یا اصطلاحا در لیست سیاه مخابرات قرار دارند. شما به عنوان یک کسب‌وکار اگر قصد ارسال پیامک به باشگاه مشتریان، پرسنل سازمان یا دیگر موارد مشابه را داشته باشید قطعا نیازمند این هستید که پیامک شما به لیست سیاه هم ارسال شود.
برای ارسال پیامک به لیست سیاه سازمان تنظیم و مقررات ارتباطات رادیویی کشور یک راه‌حل مشخص کرده و آن‌هم خدماتی سازی خط پیامکی می‌باشد. در واقع تمامی خطوط پیامکی برای ارسال به لیست سیاه باید پروسه خدماتی سازی را گذرانده باشند.
پروسه خدماتی سازی خط به این‌صورت است که شما با ارسال مدارک و تعهدهایی اعلام می‌کنید که فقط قصد ارسال پیامک به جامعه مخاطبین خود را دارید و خط شما توسط اپراتور خدماتی می‌شود. SMS.ir از تمام ظرفیت‌های خود در تمام اپراتورها استفاده می‌کند تا خط پیامکی شما در سریعترین زمان خدماتی شود.

شرایط خدماتی سازی خطوط پیامکی

دریافت مدارک و مشاهده شرایط خدماتی سازی خطوط پیامکی

خدماتی سازی خطوط 1000

کاربران حقوقی دارای شناسه ملی ، کد اقتصادی و شماره ثبت (درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود) که تمایل دارند به تمامی شماره‌ها پیامک ارسال نمایند می‌بایست تعهد دهند که هیچگونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال نکنند. بدین منظور بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی که در پیوست موجود می‌باشد را در سربرگ شرکت خود تکمیل نموده، با امضا و مهر شرکت، اصل فرم را ارسال نمایند. به همراه تعهدنامه می‌بایست لیست شماره مشتریان در فایل اکسل نیز ارسال گردد(حتما ۴۰۰ الی ۵۰۰ شماره همراه اول). هم‌چنین علاوه بر تعهدنامه و لیست فایل اکسل شماره مشتریان ارائه سفته به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال الزامی می‌باشد.

بعد از تکمیل مدارک، موارد خواسته شده را از پنل کاربری خود، منوی شماره پیامکی > شماره های من و گزینه خدماتی سازی خط، آپلود و ارسال نمائید.

در تکمیل تعهدنامه لطفا موارد زیر را رعایت فرمائید:

  • خدماتی‌سازی این خطوط فقط برای افراد حقوقی امکان‌پذیر می‌باشد.
  • تعهدنامه را به‌صورت تایپ شده در سربرگ شرکت خود تکمیل نمائید.
  • طبق الزام اپراتور، لطفا تغییری در جداول و صفحه‌بندی‌‌های تعهدنامه ایجاد نفرمائید و مطابق با فرمت نمونه تکمیل نمائید.
  • در صفحه دوم تعهدنامه، بخش دوم بند “د” که مربوط به سفته می‌باشد را خالی بگذارید. مابقی بخش‌هارا به صورت کامل تکمیل فرمائید.
  • در هر سه صفحه، فقط بخش مهر و امضا مشترک نهایی را مهر و امضا نمائید.
  • آدرس سایت شما می‌بایست معتبر باشد و در قسمتی از سایت مانند “درباره ما” نام ثبتی شرکت‌تان باید نوشته شده باشد.
  • نشانی ایمیل شما لازم است حتما سازمانی باشد. (به طور مثال info@SMS.ir)
  • تلفن همراه مدیرعامل و نماینده باید حتما همراه اول و به نام ایشان باشد.
  • در جداول بهره‌بردار و مشترک‌نهایی، اطلاعات هویتی یک فرد را وارد بفرمائید.
  • جامعه هدف را به‌صورت کامل درج فرمائید(به‌طور مثال مشتریان و پرسنل سازمان) و در قسمت موضوع محتوای پیامک خدماتی، نوع پیامک‌هایی که قصد ارسال آن‌ را دارید به‌صورت کامل و شفاف توضیح فرمائید.
هدیه

با خرید پنل پیامک، شماره اختصاصی هدیه دریافت کنید

بعد از انتخاب پنل پیامک خود در SMS.ir یک خط پیامکی اختصاصی به‌صورت هدیه دریافت خواهید کرد!

دریافت شماره اختصاصی

 

جدول مقایسه شرایط خدماتی سازی خطوط پیامکی

شرایط026 - 021100030009989000 خدماتی سازی با مدارک شرکت خدماتی سازی با جوازکسب مدت زمان خدماتی سازی خط تا 1 ماه تا 1 ماه تا 1 ماه 48 ساعت کاری 48 ساعت کاری مبلغ سفته ضمانت خدماتی سازی خط 10 میلیون تومان 50 میلیون تومان 50 میلیون تومان 50 میلیون تومان 50 میلیون تومان

شرایط و قوانین کلی

  • درصورتی که درخواست خدماتی سازی خط مورد قبول اپراتور و ارتباطات سیار باشد ممکن است خدمات سازی خط حتی تا چندماه هم زمان نیاز داشته باشد .
  • اطلاعات مدیرعامل شرکت و نماینده شرکت به دقت تکمیل شود.
  • ایمیل افراد باید حتما سازمانی باشد.
  • علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتیکه مشترکی از دریافت هرگونه پیام شکایت نموده و تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج شده و مسئولیت عواقب بعدی و جریمه بر عهده مالک شماره خدماتی می باشد.
  • استفاده از فایل‌های مشترک و یکسان برای شرکت‌های هلدینگ (نمایندگی‌های متعدد) قابل قبول نمی‌باشد.
  • توضیح قسمت “موضوع و محتوای پیامک خدماتی” در فرم تعهدنامه، باید کامل و واضح بوده و از به کاربردن عناوین کلی مانند اطلاع رسانی و … اجتناب شود. برای مثال: اعلام کد پیگیری خرید، ارسال جزئیات رمز عبور،…
  • در قسمت “جامعه هدف” خواهشمندیم اشخاص مورد نظر برای دریافت پیامک خدماتی معین شود به عنوان مثال : مشتریان شرکت، کاربران سایت و……
  • متقاضی می بایست اصل فرم تعهد نامه را در سربرگ شرکت پرینت گرفته آن را تکمیل و  ارسال نماید.
  • به همراه تعهد نامه ارا‌یه‌ی فایل مشترکین برای کلیه شماره ها ضروری است. متقاضی می بایست فهرست شماره مخاطبین خود را در قالب فایل اکسل ارسال نماید همچنین لیست فوق را بصورت ماهیانه، پالایش کرده و ارسال نماید.مخاطبینی که از دریافت پیامک انصراف داده اند و یا دیگر از خدمات شرکت استفاده نمی کنند، بایستی از لیست حذف شده و مخاطبین جدید به لیست مذکور اضافه شوند.
  • لیست شماره ها فقط شامل شماره های همراه اول بوده و به هیچ عنوان حاوی شماره های تکراری نباشد.
  • در صورتی که شرکت یا سازمانی به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.
  • در صورتی که کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید، شماره وی از لیست سفید خارج شده و امکان درخواست مجدد ندارد.
  • چنانچه بر خلاف تعهد نامه کاربری خطوط خود را از حالت تبلیغاتی به خدماتی تغییر داده و با سرشماره خدماتی خود ارسال پیامک تبلیغاتی نماید ( ارسال هر گونه محتوا مغایر با موضوع اعلام شده در تعهدنامه) ضمن تغییر کاربری سرشماره مشمول پیگیرد قانونی خواهد بود.
  • در صورت بروز هر نوع تخلف، مالک سرشماره علاوه بر متعهد بودن در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران ؛ منفردا پاسخگوی نهادهای ذیربط و اشخاص حقوق خصوصی و عمومی از هر بابتی خواهد بود.

سوالات متداول

01

آیا امکان خدماتی سازی خط هدیه پنل هم وجود دارد؟

بله؛ اگر شخص حقوقی هستید می‌توانید خط اختصاصی هدیه پنل خود را هم خدماتی کنید.

02

مدت زمان خدماتی سازی خطوط چقدر می‌باشد؟

به‌صورت حدودی خدماتی سازی خطوط 1000، 3000، 021 و 026 تا دو ماه ممکن است زمانبر باشد و خدماتی سازی خطوط 9000 و 998 تا 72 ساعت کاری نیاز به زمان دارد.

03

آیا با خطوط خدماتی امکان ارسال به بانک‌های شماره پنل وجود دارد؟

ماهیت خطوط خدماتی جهت ارسال پیامک به باشگاه مشتریان یا پرسنل خودتان می‌باشد و ارسال پیامک تبلیغاتی به بانک‌های شماره درون پنل با خط خدماتی غیرقانونی می‌باشد.

04

ارائه سفته جهت خدماتی سازی خط به چه علت است؟

تمامی اپراتورهایی که اقدام به خدماتی سازی خط می‌کنند یک ضمانت کلی از سامانه‌های پیامکی بابت این پروسه دریافت می‌کنند. باتوجه به اینکه این ضمانت جهت خدماتی سازی خطوط کاربران ارائه شده، سامانه نیز نیاز است همین ضمانت را از کاربر مالک خط دریافت کند.

05

سازمان‌های دولتی که ارائه سفته برایشان ممنوع است چه ضمانتی می‌توانند ارائه کنند؟

باتوجه به محدودیت‌هایی که ادارات دولتی برای ارائه سفته دارند، می‌توانند به‌جای سفته یک نامه در سربرگ سازمان ارسال کنند و طی آن مسئولیت ارسال پیامک از خط خودشان را بپذیرند.

ورود / ثبت نام مشاوره رایگان