ارزش ارتباط با مشتریان
با ساختن کمپین های تبلیغاتی موثر می توان به صورت بلند مدت و مداوم فروش های پی در پی را تجربه کرد. این کمپین ها می توانند به صورت زیر باشد:
- تبلیغات در حوزه ی آنلاین به صورت هدفمند برای آشنایی مشتریان جدید (کم هزینه تر از تبلیغات محیطی می باشد)
- دریافت اطلاعات مشتریان جدید مانند شماره تلفن همراه و ایمیل
- ارتباط مستقیم (ایمیل و پیامک) با مشتریان بالقوه یا مخاطبین
- برنامه ریزی برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای معرفی شما به دیگران
- ارسال درخواست های معرفی و خرید مجدد از طریق پیامک و ایمیل به طور مستقیم
برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای معرفی ما به دیگران می توان از هدایا (مالی یا غیر مالی، مرتبط یا غیرمرتبط با محصول) استفاده کرد تا میزان رشد فروش را بیش از پیش تجربه کنیم.
برای اطلاع از نرم افزار ارتباط پیامکی با مشتریان (حتی لیست سیاه) کلیک نمایید
برای تست رایگان نرم افزار کلیک نمایید
نظرات کاربران