در تقویم ایران روز 13 آذر، روز بیمه نام دارد. بسیاری از مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه می‌توانند این روز را با ارسال یک پیامک انبوه تبلیغاتی به مشتریان و همکاران خود تبریک بگویند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از پیامک‌های مناسب این روز را به فعالان صنعت بیمه نیز تبریک بگویید. اما نوشتن متن تبریک روز بیمه به صورت مناسب و جذاب کاری است که در برخی مواقع برای برخی افراد سخت است و آن‌ها نمی‌توانند متن مناسبی را برای این کار در نظر بگیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب از وبلاگ ایده پردازان متن پیام مناسب برای تبریک روز بیمه را به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین متن را انتخاب و آن را برای فرد یا افراد مورد نظر خود ارسال کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

روز 13 آذر، روز بیمه

روز 13 آذر، روز بیمه

در تاریخ 13 آذر سال 137 بود که قانون اداره امور شرکت‌های بیمه تصویب شد. از آن سال به بعد بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بیمه این روز را جشن می‌گیرند و سمینارهای متفاوت برگزار می‌کنند. به همین دلیل این روز را روز بیمه نامیدند. باید بدانید که در حال حاضر بیش از 30 شرکت بیمه در ایران فعال هستند و به مردم خدمات متفاوتی در این زمینه ارائه می‌کنند.

آن‌ها با خدمات بیمه‌ای خود از جان یا مال مردم به درستی حفاظت می‌کنند و در زمان‌های متفاوت به کمک آن‌ها می‌شتابند. به همین دلیل افراد بسیاری در این حوزه فعال هستند و می‌توان با انتخاب یک متن تبریک روز بیمه مناسب، این روز را به آن‌ها تبریک گفت.

بد نیست بدانید که ایده تشکیل یک شرکت بیمه ایرانی برای اولین بار در سال 1310 توسط فردی به نام دکتر الکساندر آقایان به علی اکبر داور، وزیر مالی وقت داده شد. در 15 آبان سال 1314، شرکت سهامی بیمه ایران با سرمایه اولیه دو میلیون تومان تأسیس شد و شروع به ارائه خدمت کرد. اولین فردی که در ایران از بیمه‌های نوین استفاده کرده، علی اکبر داور است که در همان روز افتتاح شرکت بیمه ایران، منزل مسکونی خود را تحت پوشش بیمه آتش سوزی در آورد.

متن تبریک روز بیمه

متن تبریک روز بیمه

در ادامه چندین نمونه از متن تبریک روز بیمه را با هم مرور می‌کنیم.

  • بیمه امنیتی است در برابر حوادث و خطرات غیر مترقبه، سیزدهم آذر بر تمامی کارمندان شریف این صنعت مبارک باد.
  • روز بیمه روز سپاس‌گزاری از تلاش‌های کسانی است که خالصانه زحمت کشیده‌اند تا بیمه به عنوان خانه‌ای امن برای مردم ایران زمین باشد.
  • روز بیمه بر همه افرادی که به صورت شبانه روزی برای آرامش خیال و آسودگی مردم تلاش می‌کنند و در حال انجام وظیفه‌ هستند، مبارک باد.
  • بیمه اقدامی است برای جلوگیری از درس عبرت شدن برای دیگران. پیش از وقوع حوادث خود را بیمه کنید. فرا رسیدن سیزدهم آذر روز صنعت بیمه مبارک باد.
  • بیمه نویددهنده آرامش و امنیت خاطر برای عموم مردم و فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف است. 13 آذر روز بیمه فرصتی است تا اهالی صنعت بیمه به عنوان مظهر آرامش و اطمینان، اقدامات و دستاوردهای خود را مرور کنند و با استفاده از تجارب گذشته افق‌های روشن‌تری را برای مردن و ذینفعان این صنعت ترسیم کنند. روز بیمه مبارک.
  • بیمه یعنی داشتن آرامش خیال در کوران حوادث و اتفاقات. روز بیمه بر همه متولیان صنعت بیمه مبارک باد.

متن تبریک روز صنعت بیمه

  • صنعت بیمه کشور به عنوان بازوی حمایتی تأمین آرامش جامعه و صاحبان صنایع و سرمایه‌های آن در آزمونی بزرگ در عرصه بین‌المللی که شاهد فشار و تحریم‌ها علیه کشور و شیوع ویروس کرونا هستیم خوش درخشیده است و به تبع آن تمامی مدیران زحمتکش در این صنعت کوشیده‌اند با برنامه‌ریزی دقیق، هوشمند سازی در حوزه خدمات رسانی، و ایفای مسئولیت قانونی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گذاران خود پیام آور‌آرامش و امنیت‌خاطر برای بخش وسیعی از جامعه و فعالان اقتصادی باشند. لذا به یمن عنایات حضرت حق فرارسیدن ۱۳ آذر و روز بیمه را به تمامی همکاران عزیز صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق روزافزونتان را از خالق دانا مسئلت داریم.
  • علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد. دریغ سود ندارد چو رفت کار از دست. روز بیمه مبارک.
  • به روزگار سلامت سلاح جنگ ساز. ورنه سیل چو بگرفت سد نشاید بست. روز بیمه مبارک باد.
  • سیزدهم آذر که به عنوان روز بیمه نام گذاری شده، فرصتی است مغتنم برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه و گام برداشتن در مسیر تدبیر و امید تا اهالی این صنعت به عنوان مظهر آرامش و اطمینان و تضمین‌کننده امنیت روانی جامعه، اقدامات و دستاوردهای خود را بازنشر نمایند.

متن تبریک روز بیمه جذاب

متن تبریک روز بیمه جذاب
  • سیزدهم آذر روز بیمه را به تمامی عوامل بیمه‌ای کشور مخصوصاً به عوامل زحمتکش بیمه (نام بیمه مورد نظر) تبریک می‌گوییم. امید است که در سایه ایزد منان، روزهایی بی‌حادثه و شاد در انتظار مردم سرزمینم قرار گیرد.
  • آینده متعلق به کسانی است که به زیبایی رویاهای خود اعتقاد دارند. بیمه می‌تواند زیبایی رویا را دو چندان کند. روز بیمه مبارک
  • بیمه ابزاری حیاتی برای زندگی و آرامش و صنعت بیمه باعث سلامت چرخه اقتصاد جامعه می‌شود. روز بیمه را به شما و تمامی فعالان حوزه بیمه تبریک می‌گوییم.
  • با بیمه کردن اموال خود از خطرات احتمالی آینده و نگرانی‌های مربوط به دارایی خویش ایمن خواهید بود و آرامش خواهید داشت. نقش فعالان این صنعت را نباید در افزایش آرامش مردم از یاد برد. روز بیمه گرامی باد.
  • بیمه به عنوان اهرمی مهم در ایجاد نظرم اجتماعی و آرامش بیشتر جامعه است. روز بیمه را به شما که در این حوزه فعالیت می‌کنید تبریک می‌گوییم.
  • سیزدهم آذر روز بیمه را به متولیان بیمه کشور این سخت‌کوشان با فکر و خستگی‌ناپذیر همیشه پویا تبریک و تهنیت می‌گوییم.
  • بیمه به عنوان فعالیتی مهم و تأثیرگذار در آرامش و آسایش اجتماع همواره مطرح بوده و فعالان این عرصه تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن این آرامش اجتماعی بکار گرفته‌اند. روز سیزدهم آذر که در تقویم ملی ما به‌ عنوان روز بیمه نامگذاری شده را به تمامی فعالان این صنعت تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون را برایتان خواستارم.
  • روز 13 آذر در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز صنعت بیمه نامگذاری شده است که به همه دست اندرکاران این عرصه تبریک می‌گوییم.

جمع‌بندی

  • با بررسی شواهد تاریخی می‌توان متوجه شد که سابقه بیمه در ایران به ایران باستان باز می‌گردد.
  • این مورد در لوح‌ها و اسناد به دست آمده از آن زمان قابل مشاهده است. این اتفاق با گذر زمان با پیشرفت‌هایی همراه بود تا به شکل امروزی درآمد.
  • اکنون افراد بسیاری در ایران در زمینه انواع بیمه‌های متفاوت فعالیت می‌کنند تا آرامش مردم افزایش یابد. به همین دلیل لازم است که روز بیمه را به این افراد تبریک گفت تا قوت قلبی برای آن‌ها بود و آن‌ها را به ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر تشویق کرد.
  • در این مطلب چندین متن تبریک روز بیمه متفاوت و جذاب را برای ارسال به افراد فعال در این حوزه را با هم مرور کردیم. شما می‌توانید با انتخاب گزینه مناسب با توجه به سلیقه و نیاز خود، آن را برای این افراد ارسال کنید و روز بیمه را به آن‌ها تبریک بگویید.