تخفیف 50% به مناسبت عید قربان هدیه ای از طرف بخش پیام دهی شرکت ایده پردازان به مناسبت این عید فرخنده و مبارک است.

با توجه به روز چهارشنبه که جشن بزرگ بندگی و عید قربان می باشد، حجم ارسال پیامک های تبریک و اطلاع رسانی بابت جشن و مراسم های هیئت های مذهبی بیش از گذشته خواهد بود.

به هر صورتی اشخاص در این جشن بزرگ، شادی و مسرت خود را ابراز می کنند. سامانه ارسال پیامک نیز برای کاربران خود هدیه ویژه ای در نظر گرفته است.

با توجه به اینکه سامانه پیامک در این ایام شادی، ارسال کننده پیام های هماهنگی هیئت ها و یا تبریک به مشتریان و همکاران می باشد، برای سامانه پیامک سفید خود تخفیف 50% در نظر گرفته است.

خرید سالانه پیامک سفید در حالت عادی به مبلغ 172 هزار تومان بود که با تخفیف 50درصدی به مناسب عید سغید قربان به مبلغ 86000 تومان خدمت شما ارائه می شود.

هدیه ایده پردازان به شما تنها این تخفیف نیست. با خرید اعتبار سالانه؛ به صورت هدیه 1000 پیامک به اعتبار ارسال پیام کوتاه شما اضافه خواهد شد.

بسته های شارژ پیامک نیز علاوه بر تعداد پیامک مشخص شده، دارای تعداد پیامک هدیه هستند که با توجه به مبلغ پرداختی شما این تعداد پیامک هدیه بر روی سیستمتان پرداخت خواهد شد.

کاربران پیامک انبوه برای ارسال پیامک تبلیغاتی هزینه بابت ثبت نام ابتدایی پرداخت نمی کنند. خط اختصاصی 14 رقمی به صورت رایگان همراه با قابلیت ارسال و دریافت در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

شارژ ارسال پیامک به صورت بسته ای و با پیامک های هدیه همراه است و با پرداخت هزینه بسته علاوه بر اینکه همان تعداد مناسب پیامک برروی پنلتان شارژ می شود ، تعدادی پیامک هدیه، متناسب با هزینه پرداخت شده اضافه خواهد شد .

این عید بندگی بر تمام مسلمین و شیعیان جهان مبارک باشد.