سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه تحت وب، در نظر بسیاری از مردم، کاربردی تبلیغاتی دارد و استفاده دیگری از آن نمی شود کرد. این اشتباه از نامگذاری این نوع پیامکها با عنوان پیامکهای تبلیغاتی ناشی می شود که اصلاح و تغییر آن بسیار زمانبر خواهد بود.

افرادی که آشایی بیشتری با محیط اینترنت و وب دارند، حتما این مورد را می دانند که کاربرد پنل اس ام اس در حال تغییر است و بسیاری از کسانی که صرفا از این شیوه برای انجام تبلیغات استفاده می کردند، رو به استفاده کاربردی و برقراری ارتباط با مشتریانی که از آنها خرید کرده اند، آورده اند. به عنوان مثال فروشگاهی که تا دیروز از پیامک تبلیغاتی صرفا برای انجام تبلیغات و جذب مشتری جدید استفاده می کرده است، امروز با تغییر در شیوه بازاریابی خود، به جای اینکه تمام نیرو و توان خود را برای معرفی فروشگاه و محصولات قابل ارائه خود به افرادی که تا به امروز از وی خرید نکرده اند، بگذارد، بیشتر توان تبلیغاتی خود را برای جلب رضایت مشتری به کار می برد که خرید خود را انجام داده است. این بدان معنا نیست که نیازی برای جذب مشتری جدید وجود ندارد، بلکه تنها با تغییری در توازن بین جذب مشتری جدید و حفظ مشتری قدیمی، حفظ و جلب رضایت مشتری قدیمی اولویت بیشتری پیدا خواهد کرد تا وی را برای خریدهای بعدی ترغیب نماید. به یاد داشته باشید که بهترین و ارزانترین تبلیغات یک مشتری راضی و خرسند است که می تواند در هر جایی که حضور پیدا می کند، برای فروشگاه و محصول شما تبلیغات انجام دهد.

موبایل مارکتینگ در حال حاضر به یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین روشهای تبلیغاتی مبدل شده است که استفاده صحیح از آن می تواند به رونق کسب و کار شما کمک شایانی نماید.

با مراجعه به بخش مقالات تارنمای پیامکی ایران SMS.ir ، می توانید مقالاتی را مشاهده نمایید که برخی از روشهای تبلیغاتی را برای فرستادن پیامک به مشتری قدیمی و یا جدید، به صورت کوتاه بیان کرده است.

پیام رضایت مشتری؛ مهمترین فایده ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی