با گذشت زمان و روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی و فعالیت بسیاری از برندها در شبکه‌های اجتماعی مختلف، همچنان پیامک و اس ام اس از راه‌های مؤثر تبلیغاتی است. اما ممکن است در ابتدای کار استفاده از این نوع روش تبلیغاتی برای هر فردی و کسب و کاری گیج کننده و ناشناخته باشد. ممکن است سؤال‌های زیادی برایتان پیش بیاید. سؤالاتی نظیر، از چه سرویس پیامکی استفاده کنم؟ چگونه از طریق پنل پیامک ارسال کنیم و چطور باید متنی مناسب برای تبلیغات پیامکی خود انتخاب کنیم؟ در این مطلب از ایده پردازان قصد داریم تا برای شما روش ارسال پیامک از طریق پنل را شرح دهیم و ویژگی‌های آن را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

پنل پیامکی چیست؟

عصر دیجیتال است و دنیای امروزی در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد. به همین دلیل، تنوع در بازاریابی، حفظ و جذب مشتری متفاوت از گذشته دنبال می‌شود، به خصوص با ظهور وب‌سایت‌های فروشگاهی حرفه‌ای که ثبت و سفارش را آسان‌تر از همیشه کرده‌اند. به همین دلیل وجود پنل پیامک بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

با کمک پنل پیامکی می‌توانید کار خود را آسان کنید. اما چگونه می‌توانید ارسال پیامک را آسان‌تر کنید؟ ارسال پیامک از موبایل با پنل پیامک متفاوت است. ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که وقتی می‌خواهید پیام‌های انبوه را به یک گروه خاص ارسال کنید، این پنل چه کاری برای شما انجام می‌دهد و چه ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ این سرویس‌های پیامکی برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند، از پیام‌های تبلیغاتی گرفته تا ارسال اخبار خاص به گروهی که قبلاً در وب‌سایت شما ثبت نام کرده‌اند.

مزایای استفاده از پنل‌های پیامکی

پنل پیامکی چیست

همانطور که گفتیم ارسال پیامک انبوه با ارسال پیامک‌های تکی متفاوت است و برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود. با این شیوه تبلیغاتی شما به طور مستقیم با افراد در ارتباط هستید. فقط باید مطمئن شوید متنی که به عنوان پیام تبلیغاتی خود استفاده می‌کنید، جذابیت کافی برای مخاطبین داشته باشد. با استفاده از پنل پیامکی شما می‌توانید به مخاطبین بیشتری نیز دسترسی داشته باشید. درست است که افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند اما صد در صد افراد در شبکه‌های اجتماعی فعال نیستند. اما می‌توان گفت که تقریباً تمام افراد گوشی تلفن همراه دارند و می‌توانند مخاطب شما باشند. در ادامه به معرفی برخی از مزایای استفاده پنل‌های پیامکی خواهیم پرداخت.

مخاطبین بیشتر

همانطور که گفتیم ممکن است همه افراد در شبکه اجتماعی که شما قصد دارید در آن تبلیغات کنید، حضور نداشته باشند. اما استفاده از اس ام اس به عنوان روشی برای تبلیغات می‌تواند روشی مطمئن برای هدف قرار دادن مخاطبان زیادی باشد. زیرا که حتی اگر مخاطبین، تلفن همراه آن‌ها در آن لحظه خاموش باشد، بعد از روشن کردن تلفن همراه اس ام اس تبلیغاتی شما را مشاهده می‌کنند.

مخاطبینی ثابت داشته باشید

فرض کنید که شما وب‌سایتی داشته باشید که افراد زیادی در آن ثبت نام کرده باشند و شماره تلفن همراه کاربران خود را داشته باشید. حال می‌توانید برای فروش محصولات خود و یا تخفیف و خبرنامه‌ها، به کاربران خود پیامک ارسال کنید تا شما را از یاد نبرند و یا از تخفیف‌های شما آگاه شوند.

هدف استفاده از پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامک یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین امکاناتی است که به وسیله آن می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. آیا تا به حال با پیام‌های تبلیغاتی مانند تخفیف ویژه در برخی محصولات مواجه شده‌اید؟ عموماً پیام‌هایی که از فروشگاه برای شما ارسال می‌شود از طریق سامانه پیامکی یا همان پنل پیامک انجام می‌شود. سیستم‌های پیامکی مختلف این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند. پیام‌های خاصی را به یک گروه یا جنسیت خاص در یک منطقه ارسال کنید.

هدف استفاده از پنل پیامکی ارتباط و تعامل با مخاطب، فروش و بازاریابی است. برای مثال وقتی کاربری در سایت شما استفاده می‌کند، برای امنیت بیشتر، کدی امنیتی را برای او ارسال می‌کنید یا وقتی فردی از وب‌سایت شما خرید می‌کند، کد رهگیری و پیگیری برای او ارسال می‌کنید. این موارد نمونه‌ای از استفاده‌های پنل پیامکی است.

هدف استفاده از پنل پیامکی چیست؟

چگونه از طریق پنل پیامک ارسال کنیم ؟

فرقی نمی‌کند از کدام سیستم یا پنل پیامک استفاده می‌کنید. به محض این که موفق به ثبت نام و احراز هویت شوید، بک آپ مربوط به همان سامانه، مشخصات کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید کار با پنل مدیریت پیامک را یاد بگیرید و در کمترین زمان ممکن کار خود را شروع کنید.

در کل کار با پنل اس ام اس بسیار جذاب و متفاوت است. در این برنامه‌ها به راحتی می‌توانید پیام‌های خود را به هر گروه سنی و جنسیتی در کمترین زمان ممکن ارسال کنید. حال سؤال اینجاست که آیا پنل‌های اس ام اس خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند؟ بدون شک خدمات اولیه شرکت‌های مختلف یکسان است.

به زبان ساده می‌توانید در تمامی سیستم‌ها برای کاربران خود پیامک ارسال کنید. اما برخی از خدمات ممکن است در سیستم‌های مختلف متفاوت باشند. به عنوان مثال، برخی از قوانین احراز هویت برای اشخاص حقیقی و حقوقی می‌تواند متفاوت باشد. شاید تنها تفاوتی که بین سیستم‌های پیامکی مشاهده می‌کنید، پیشوندهای ارسالی باشد. بنابراین تفاوت چندانی در دریافت خدمات از شرکت‌های مختلف نخواهید دید. البته که کیفیت خدمات‌دهی در شرکت‌های مختلف، متفاوت است. 

ایده پردازان با ۱۲ سال سابقه انواع سرویس‌های پیامکی را به شما ارائه می‌دهد. سرویس‌های پیامکی ایده پردازان شامل سرویس پیامکی ارسال کد فعال سازی، کدخوان و گارانتی چک، پاسخگویی خودکار و پیام‌های تبلیغاتی است که دارای خط‌ها و شماره‌های تبلیغاتی متفاوت و متعددی است.

مزایای استفاده از سرویس پیامکی

برای استفاده از پنل پیامکی ایده پردازان در ابتدا باید وارد سایت شوید و با ساخت حساب کاربری، احراز هویت و تکمیل پروفایل کاربری از سامانه ارسال پیامک استفاده کنید. شما می‌توانید با شماره‌ همراه‌های متفاوت از چندین پنل مختلف به منظور‌های مختلف استفاده کنید. ساخت پنل پیامکی در ایده پردازان کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد.

جمع‌بندی

پنل پیامکی از آن دسته از مواردی است که می‌توانید با هزینه کم به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. تبلیغات و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به امری چالشی و پر هزینه بدل شده است و نمی‌توان آمار دقیقی از مخاطبین به دست آورد. اما با تبلیغات پیامکی و با استفاده از سرویس‌های پیامکی می‌توانید به انبوهی از مخاطبین دسترسی داشته باشید و همچنین مخاطبین خود را حفظ کنید. در این مطلب از ایده پردازان تلاش کردیم تا به شما بیاموزیم که چگونه از طریق پنل پیامک ارسال کنیم. شما می‌توانید برای استفاده از سرویس‌های پیامکی از ایده پردازان کمک بگیرید. سرویس‌های پیامکی ایده پردازان شامل سرویس پیامکی ارسال کد فعال سازی، کدخوان و گارانتی چک، پاسخگویی خودکار و پیام‌های تبلیغاتی است که دارای خط‌ها و شماره‌های تبلیغاتی متفاوت و متعددی است.

پرسش‌های متداول

از پنل پیامکی در چه شرایطی می‌توانیم استفاده کنیم؟

هدف استفاده از پنل پیامکی ارتباط و تعامل با مخاطب، فروش و بازاریابی است. برای مثال وقتی کاربری در سایت شما استفاده می‌کند، برای امنیت بیشتر، کدی امنیتی را برای او ارسال می‌کنید یا وقتی فردی از وب‌سایت شما خرید می‌کند، کد رهگیری و پیگیری برای او ارسال می‌کنید. این موارد نمونه‌ای از استفاده‌های پنل پیامکی است.

مزیت استفاده از پنل پیامکی چیست؟

با استفاده از پنل پیامکی شما می‌توانید به مخاطبین بیشتری نیز دسترسی داشته باشید. درست است که افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند اما صد در صد افراد در شبکه‌های اجتماعی فعال نیستند. اما می‌توان گفت که تقریباً تمام افراد گوشی تلفن همراه دارند و می‌توانند مخاطب شما باشند

چطور می‌توانم در ایده پردازان پنل پیامکی بسازم؟

برای استفاده از پنل پیامکی ایده پردازان در ابتدا باید وارد سایت شوید و با ساخت حساب کاربری، احراز هویت و تکمیل پروفایل کاربری از سامانه ارسال پیامک استفاده کنید. شما می‌توانید با شماره‌ همراه‌های متفاوت از چندین پنل مختلف به منظور‌های مختلف استفاده کنید. ساخت پنل پیامکی در ایده پردازان کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد.

سرویس پیامکی ایده پردازان چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

ایده پردازان با ۱۲ سال سابقه انواع سرویس‌های پیامکی را به شما ارائه می‌دهد. سرویس‌های پیامکی ایده پردازان شامل سرویس پیامکی ارسال کد فعال سازی، کدخوان و گارانتی چک، پاسخگویی خودکار و پیام‌های تبلیغاتی است که دارای خط‌ها و شماره‌های تبلیغاتی متفاوت و متعددی است.