صنعت پارچه فروشی شاهد یک تغییر فوقالعاده است زیرا این صنعت به طور مداوم در حال تکامل میباشد. تغییر ترجیحات مصرفکننده، آگاهی از محصول، افزایش درآمد طبقه متوسط، محیط رقابتی چند مورد از عواملی هستند که به طور قابل توجهی به این روند کمک میکنند. متن تبلیغ پارچه فروشی از طریق بازاریابی پیامکی یک فرصت عالی برای فروشگاههای پارچه است زیرا این محتوا میتواند به تبلیغ فروشگاه، انتقال اعلانها و ایجاد آگاهی از برندتان کمک زیادی کند. سرویس پیامک برای پارچهفروشیها میتواند به عنوان ابزاری ایدهآل برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد پیوند عمیقتر با آنها باشد. در این بررسی از مجله ایده پردازان به تبلیغات پارچه فروشی از طریق پیامک و چندین متن تبلیغ پارچه فروشی اشاره میکنیم.
اهمیت سرویس پیام کوتاه برای پارچهفروشیها
سرویس پیامکی میتواند به عنوان یک ابزار ساده و در عین حال مؤثر در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شما باشد. مانند سبک زندگی پرهیجان امروزی، مردم زمانی برای خواندن روزنامه، مرور آگهیها یا شرکت در یک رویداد تبلیغاتی ندارند. از این رو، بازاریابی برای یک برند یا فروشگاه میتواند بسیار چالشبرانگیز باشد. از این رو، صاحبان مغازهها و خردهفروشان، پیادهسازی سرویس پیامک را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود در سریعترین حالت ممکن آغاز کردهاند.
با استفاده از سرویس پیام کوتاه میتوانید با یک کلیک با هزاران مشتری ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که امروزه هر شخصی به تلفن همراه دسترسی دارد، پیامک بهترین انتخاب برای دستیابی به گروه هدف شما در اولین فرصت است. سهولت استفاده، امکان ارتباط با تعداد زیادی مخاطب و قیمت مقرونبهصرفه، پیامک انبوه را به بهترین کانال تبلیغاتی تبدیل کرده است.
از آنجایی که همه افراد یک حساب ایمیل، فیسبوک یا اینستاگرام ندارند، پیامک تنها رسانهای است که با هر دستگاه تلفن همراهی سازگار است. بنابراین، بازاریابی پیامکی بهترین ابزار برای دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان در یک لحظه است. وقتی یک کمپین پیامکی برای تبلیغات فروشگاه ارسال میشود، تعداد بازدیدکنندگان در آن زمان خاص افزایش سریعی مییابند.
مزایای سرویس پیام کوتاه برای پارچه فروشیها
پیامک روشی بسیار قدرتمند، کارآمد و مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتریان شماست و وقت آن رسیده که به آن توجه کنید. در ادامه به چند دلیل از مزایای استفاده از پیامک برای کسبوکارهای وابسته به بازار پارچه اشاره میکنیم:
نرخ بازگشایی بالا
آیا میدانستید که 98 درصد از تمام پیامکها توسط گیرنده باز شده و خوانده میشوند؟ علاوه بر این، پیامهای کوتاه معمولاً در عرض 3 ثانیه پس از دریافت باز میشوند. این مقدار را با 20 درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای لرزش گوشی خود را در جیبش احساس میکند یا صدای پینگ را میشنود که او را از یک پیام متنی مطلع میکند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به معنای واقعی کلمه دیده میشود که تقریباً میتواند تضمین کند که دیده خواهد شد.
سرعت و انعطاف پذیری
کسبوکار شما باید با دنیای تجارت مدرن سازگار شود. انعطافپذیری کلید این سازگاریهای مداوم است. بازاریابی پیامکی تقریباً زمان تحویل صفر دارد و اجازه میدهد تا در عرض چند دقیقه با مخاطبان هدف ارتباط ایجاد کنید. پلتفرم سرویس پیام کوتاه به کسبوکارها این امکان را میدهد که فوراً به رویدادهای روز یا تبلیغات رقبا پاسخ دهند. این موضوع به شما امکان میدهد یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و بتوانید در بازار پارچه در صدر بهترینها قرار گیرید.
هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه خوب
اگر به اشکال دیگر تبلیغات فکر میکنید، تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی، هر شکلی از تبلیغات در فضای باز، هزینههای زیادی را در بر میگیرد. در واقع، برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط، این هزینهها مانعی برای استفاده از این کانالهای بازاریابی هستند. از سوی دیگر، یک کمپین بازاریابی پیامکی که از طریق سرویس پیامکی راهاندازی شده است، میتواند با کسری از هزینههای مرتبط با روشهای بازاریابی سنتیتر اجرا شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به تأثیر فوری ارتباطات، مقدار پولی که سرمایهگذاری میشود بسیار ارزشمند است.
ایجاد ارتباطات هدفمند
روشهای سنتیتر بازاریابی نیز در مورد اینکه چه کسی آنها را میبیند و میخواند، در مضیقه هستند. برای هر صاحب کسبوکار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر میشود تا حد امکان هدفمند باشد. این موضوع هزینههای ارتباطات را پایین نگه میدارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی عمدتاً مبتنی بر مجوز است، به احتمال زیاد با افرادی ارتباط برقرار میکنید که قبلاً با آنها رابطه داشتهاید و با دریافت پیامهای بازاریابی از شما موافقت کردهاید. فروش مجدد به مشتریان فعلی حداقل 5 برابر آسانتر از یک مشتری جدید است،
ارتباط شخصی بیبدیل
پیامهای بازاریابی پیامکی را میتوان بر اساس پایگاه مشتریان خود شخصیسازی کرد. این شخصیسازی حول هر چیزی از نام آنها گرفته تا رفتار خرید یا جمعیتشناختی مشتریان ساخته شده است. پیامها حتی میتوانند مبتنی بر مکان باشند و پیامی را بر اساس فروشگاههای مختلف یا مناطق مختلف کشور ایجاد کنند. اشتباه نکنید، پیامهای شخصی قدرتمند هستند. محدودیت 160 کاراکتری که اغلب به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای پیامک دیده میشود، درواقع یکی از نقاط قوت این کانال تبلیغاتی است.
انتخاب و انصراف فوری
یکی از آزاردهندهترین چیزها در زندگی دریافت پیامهای هرزنامه است. اما با ظهور کدهای کوتاه، شرکت در جریان پیامک و خروج از آن برای مشتریان شما فوری است. اگر مشتریان شما دیگر مایل به دریافت پیامک شما نباشند، میتوانند پیام را لغو کنند. این به تصویر مثبت برند و سطح رضایت بالای مشترکین کمک میکند.
بهترین روشها برای تبلیغات پارچهفروش با پیامک
در ادامه به کارکردهای پیامک در تبلیغات پارچهفروش اشاره میکنیم:
1- فروشگاه خود را تبلیغ کنید
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به عنوان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخهای بازگشایی را دارد، میتواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حداکثر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. خردهفروشان میتوانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجانانگیز و کوپنهای تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
«مشتری عزیز، 20 درصد تخفیف برای خریدهای یک میلیون تومانی شما لحاظ میشود. عجله کن! پیشنهاد فقط برای مدت زمان محدودی معتبر است.»
2- اعلانهای خرید و پرداخت
ارسال پیامک پس از خرید مشتری میتواند گام مؤثری در سادهسازی فرآیند و افزایش تجربه خرید باشد. از آنجایی که پیامک انبوه سریعترین وسیله برای انتقال پیام سفارش است، اکثر خردهفروشان بازار پارچه این روش تبلیغاتی را ترجیح میدهند زیرا به مشتریان خود در مورد جزئیات خرید و صورتحساب اطلاع رسانی میکنند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
«مریم عزیز، از خرید شما در مجموعه مانسی متشکریم. سفارش شما ارسال شد و تا فردا به دست شما خواهد رسید.»
3- ارسال آرزوهای تولد
با تبریک روز تولد مشتریان، روز خاص مشتریان خود را به یاد ماندنیتر کنید. ارسال یک تبریک تولد شیرین همراه با تخفیف ویژه مطمئناً به ایجاد ارتباط با مشتریان کمک میکند و آنها را جذب مینماید تا فوراً با برند ارتباط برقرار کنند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
«نهال عزیز، فروشگاه دیزی دیزاینر تولد شما را تبریک میگوید. به عنوان یک هدیه ویژه تولد، ما یک کوپن هدیه به ارزش یک میلیون تومان به شما پیشنهاد میکنیم. از فروشگاه ما دیدن کنید تا از پیشنهاد تولد منحصربهفرد خود استفاده نمایید.»
4- انجام نظرسنجیها
شما میتوانید یک لینک نظرسنجی را برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید بازخورد فروشگاه شما را ارائه دهند. این کار میتواند به جمع آوری نظرات، پیشنهادات و توصیههای آنها کمک زیادی کند و به برنامهریزی کمپینهای آینده خود بر این اساس کمک کند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
«مشتری عزیز، خوشحال میشویم برای پر کردن این فرم بازخورد کوتاه در مورد فروشگاه لباس ما وقت بگذارید. با ارسال نظرات ارزشمند خود ما را در بهبود خدمات مشتریان یاری کنید، متشکرم.»
5- ارائه معاملات انحصاری
به منظور تشویق خریدهای مکرر، میتوانید معاملات انحصاری را به مشتریان ممتاز خود ارائه دهید که به آنها انگیزه میدهد تا مشتری وفادار برند شما شوند و تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
«امیر عزیز، از آنجایی که شما یک مشتری ممتاز هستید، ما یک پیشنهاد فریبنده ویژه برای شما داریم. این متن را نشان دهید و 40 درصد تخفیف برای همه خریدها دریافت کنید. خرید خوبی داشته باشید!»
نتیجهگیری
- پیامک انبوه ابزاری ساده و در عین حال مؤثر برای ارسال بهروزرسانیهای سفارش، هشدارها، اعلانها و پیامهای بازاریابی به مشتریان شما است که به عنوان مقرونبهصرفهترین کانال برای انتقال اطلاعات حیاتی در نظر گرفته میشود.
- تعداد زیادی از خردهفروشان، صاحبان پارچهفروشیها از خدمات یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه برای ارتباط با مشتریان خود در حال حرکت استفاده میکنند.
- شما میتوانید برای ارسال متن تبلیغ پارچه فروشی و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
نظرات کاربران