کمپین بازاریابی پیامکی

اگر با مفهوم SMS Marketing آشنایی ندارید، حتما مجموعه مطالب آموزش بازاریابی پیامکی را مطالعه کنید.

امروزه استفاده از دستگاه های تلفن همراه فراتر از دریافت و برقراری تماس است. ما با تلفن های همراه خود عکس می گیریم ، داده ها را ذخیره می کنیم، با تلفن های همراه خود به اشتراک می گذاریم.

فناوری های تلفن همراه تأثیر باورنکردنی در بازاریابی دارند. به عنوان مثال ، یک کمپین بازاریابی پیام کوتاه بسیار مؤثر است. بگذارید داده ها خودشان صحبت کنند.

آمار نشان می دهد که یک کاربر به طور متوسط روزانه 5 ساعت و یا بیشتر را در تلفن هوشمند خود صرف می کند.این امر باعث می شود پیام کوتاه و برنامه های پیام رسانی به برنامه های محبوب و پر کاربرد در دستگاه های تلفن همراه تبدیل شوند. نیازی به گفتن نیست که هدف قرار دادن مشتریان خود از طریق کانال مورد علاقه آنهامی تواند بر میزان حفظ مشتری شرکت شما تأثیر بگذارد. کارشناسان بازاریابی، پتانسیل عظیم بازاریابی پیامکی را به عنوان یک کانال بازاریابی سریع ، آسان و مقرون به صرفه برای دستیابی به مخاطبان هدفمند و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل کشف کرده اند.

این کانال به کانال منتخب بازاریابان تبدیل شده است ، زیرا در یک کمپین خوش ساخت، بازدهی بازاریابی پیامکی بسیار بالاست. بطور مثال در برخی کمپین‌ها  98% نرخ باز شدن را تجربه می‌کنید که این رقم برای پیام رسانی ایمیل 20% است. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از کمپین های بازاریابی خلاق پیامکی بیندازیم و ببینیم که چگونه می تواند به رشد تجارت شما کمک کند اما قبل از اینکه به مبحث مزایای کمپین پیامکی بپردازیم ، شناختن این که کمپین پیامکی چیست و چگونه کار می کند ، مفید خواهد بود.

کمپین بازاریابی پیامکی چیست؟

یک کمپین پیامکی موثر فرصت های بی پایانی را برای ارسال پیام شرکت شما به مشتریانتان از طریق ارسال انبوه در اختیازتان می گذارد.
یک کمپین ارسال انبوه به خوبی برنامه ریزی شده به عنوان روشی اثبات شده برای اطلاع رسانی مشتریان در مورد تخفیفات روبه رو، راه اندازی محصول جدید، رویدادها و فروش ویژه ها در خدمت شماست. از دیدگاه مالی ، کمپین های پیام کوتاه به عنوان وسیله ای ارزان و به موقع برای دستیابی به مشتریان است.
می توانید پیامک های انبوه گسترده ای را با کلیک روی یک دکمه ارسال کنید و همزمان با میلیون ها مشتری ارتباط برقرار کنید. بنابراین ، چرا باید مقدار زیادی پول برای توزیع محتوای بازاریابی از طریق سایر رسانه های دیجیتال یا چاپی هزینه کنیم؟ به عنوان یک کانال بازاریابی ، کمپین پیام کوتاه تلفن همراه برای افزایش آگاهی از برند ، افزایش وفاداری مشتری و در نتیجه ، افزایش فروش از طریق استفاده از پیام های متنی ایجاد می شود.
با استفاده از کمپین بازاریابی پیام کوتاه ، می توانید پیام های تبلیغاتی خود را مستقیماً به صندوق ورودی پیام کوتاه مشتریان برسانید و مطمئن باشید که باز خواهد شد ، زیرا 82٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی اعتراف می کنند که هر پیامکی را باز می کنند. اگر قبلاً طرفدار بازاریابی پیامکی شده اید و دوست دارید آن را در تجارت خود به طور مؤثر پیاده کنید ، در اینجا چند ایده تبلیغاتی برای پیامک وجود دارد که می توانید از آنها بیشترین استفاده را ببرید.

 

به مشتریان خود در مورد بهترین پیشنهادات خود اطلاع دهید.

مشتریان خوشحال مشتری آگاه هستند. همیشه مشتریان خود را از بهترین پیشنهادات ، تبلیغات و محصولات شرکت خود آگاه کنید. این یک روش خوب برای احساس مهم بودن آنها و در نتیجه افزایش وفاداری مشتری است. از متن تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید و قیمت آن را برای جذب مشتری درج کنید. حتماً پیوندی را برای ورود به وب سایت خود در پیام خود لحاظ کنید.

یادآوری پیامکی ایجاد کنید

با مشتریان خود درتماس باشید نرخ دیده نشدن را کاهش و با یادآوری های پیامکی نرخ جلب توجه را بالا ببرید شرکت هایی خدمات محورقرار ملاقات ها یا رزرو ها را مورد توجه قرار می دهند. اگر صاحب رستوران ، پزشک ، وکیل یا مشاور هستید که “مشاغل” آنها در انتصابها و رزروها رونق می گیرد ، یادآوری پیام های متنی می تواند بر نرخ تبدیل قرار ملاقات شما تأثیر بگذارد. هشدار به مشتریان برای قرار ملاقات یا رزرو آینده شما می تواند نرخ عدم دیده شدن را بیش از 23 درصد را کاهش دهد.

در مورد اقدامات خاص اطلاع دهید

آگاهی کردن مشتریانتان می تواند تأثیر زیادی در درک آنها از شغل شما داشته باشد. شرکت های موفق می دانند ارسال پیام های اعلان نیروی محرک در جذب ، حفظ و تبدیل مشتری است. پیامهای SMS خودکار را برای اقدامات خاص مشتری تقویت کنید ، به عنوان مثال ، آخرین خرید مشتری را به او اطلاع دهید یا به آنها بگویید که آماده سازی سفارش شام آنها در حال انجام است.

کمپین های بازاریابی پیام کوتاه خلاق

تعداد مطلوب کاراکترها در پیام بازاریابی پیامکی 160 است. بنابراین ، برای جلب توجه مشتریان باید متن بازاریابی خود را با160 کاراکتر متناسب کنید. افزودن یک نکته جذاب به پیام بازاریابی پیامکی شما ، جذب مشتری بهتر را فراهم می کند. در زیر می توانید نکاتی درباره خلاقانه تر و جذاب تر کردن تبلیغات بازاریابی پیام کوتاه برای مشتریان بالقوه و وفادار خود بیابید.

تبدیل شدن به یک مربی قابل اعتماد مشتری در حوزه کسب و کارتان

شما می توانید با ارسال پیام های کوتاه با مضمون راهنمایی های آموزنده دوره ای اعتماد مشتری را جلب کنید و به عنوان یکگ متخصص در حوزه کسب کاریتان خود را مطرح کنید.
به خصوص اگر در صنعتی فعال هستید که جای خالی اطلاعات در آن حس میشود می توانید به منبع قابل اعتماد اطلاعات و مفید برای مشتریان خود تبدیل شوید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک سالن ورزشی هستید ، می توانید به طور مرتب نکات کاهش وزن را به مشتریان خود ارسال کنید.

ایجاد کمپین پیامکی امتحانی کوچک

توجه داشته باشید که بازاریابی پیامکی یک کانال شخصی و غیررسمی است. بنابراین ، برای ایجاد سرگرمی ایده آل است. مشارکت مشتری را با یک کارزار بازاریابی سوال تقویت کنید. در مورد شرکت ، مارک ، محصول خاص ، بهترین روشها یا سایر موضوعات ترند که می تواند با برند شما در ارتباط باشد ، از آنها سؤال کنید. برای کسی که ابتدا به درستی به این سوال پاسخ می دهد ، قیمت ویژه یا تخفیف ارائه دهید. این نوع فعالیت های تبلیغاتی پیامکی باعث ایجاد تعامل خوب با مشتریان و افزایش میزان وفاداری مشتری می شود.