کاربرد پیامک برای کارواش ها شاید برایمان ناملموس باشد و سراغ نداشته باشیم که کارواشی برای ارتباط با مشتریان از ارسال پیامک استفاده نماید. اما اگر ارسال پیامک برای کارواش ها بتواند تغییری در جذب مشتری داشته باشد و یا در وفادار نمودن مشتری ها نقش بزرگی را ایفا نماید احتمالا دیگر کاربرد پیامک برای کارواش ها برایمان عجیب نخواهد بود.

ارسال پیام کوتاه در تبلیغات و وفادار نمودن مشتریان نقش کلیدی خواهد داشت که این مقاله می تواند راهنمای خوبی در این زمینه باشد.

کاربرد پیامک برای کارواش ها :

تبلیغات :

کارواش شما در هر نقطه و هر شهری که باشد می توانید به شماره های همان محله یا شهر ارسال پیامک داشته باشید. ارسال از نقشه گوگل برای شهرهای بزرگ و ارسال به شماره های شهر و کدپستی برای شهر های کوچک دو گزینه پر کاربرد پنل انبوه هستند.

البته برای برخی از اصناف می توانید به صورت ویژه ارسال پیامک نمایید. مثلا مراکز کرایه ماشین، آژانس ها و تاکسی سرویس ها و … می توانند برای تمیز و مرتب بودن همیشگی ماشینشان به عنوان بخشی از مشتریان ویژه شما باشند. با استفاده از بانک های استانی و کشوری وارد مذاکره و همکاری با این صنف شوید.

برای مشتریان عادی و معمولی نیز می توانید ارسال پیام های تبلیغاتی ویژه و با تخفیف داشته باشید.

وفاداری مشتری :

در هر صنفی که باشید به وفاداری مشتری برای بقای خود نیاز دارید. به شخصه همیشه برای تمیزی ماشین هایم به یک کارواش مراجعه می کنم. دستور العمل ارتباط با مشتریان اصولی و استفاده از پیامک برای ارسال پیام های اطلاع رسانی به مشتری، دلیل وفاداری یک مشتری خواهد بود.

برای مثال با توجه به سوابق مراجعه مشتری خود به کارواش در مدت زمانی مشخصی برایش پیامک یادآوری ارسال نمایید. در برخی مواقع سال مانند تابستان و یا فصل های پر مسافرت مراجعه به کارواش ها بیشتر از ایام دیگر است. می توانید زمانی را برای مشتریان دائمی خود در نظر گرفته و با پیامک به آنان اطلاع دهید.

همیشه ارائه نظرات می تواند عامل پیشرفت باشد. از مشتریانتان بابت خدمات ارائه شده، مدت زمان انجام کار، نحوه برخورد پرسنل و … نظرسنجی نمایید و در کنار دریافت نظرات ارتقا خدمات داشته باشید.

امکانات سامانه پنل انبوه و پیامک سفید می تواند شما را در ارسال اس ام اس و ارتباط با مشتری همراهی کند.