کاربرد پیامک در کابینت فروشی شاید در نگاه ابتدایی شاید غیر معمول و یا بدون استفاده جلوه کند اما مقاله پیشرو دیدگاه شما را به این موضوع تغییر می دهد.

کابینت سازی و فروش کابینت و دکور آشپزخانه، یکی از مشاغل پر مصرف می باشد و به صورت سنتی به بازار یابی و ارتباط با مشتریان خود می پردازد. استفاده از سامانه های پر کاربرد ارسال پیامک می تواند راهکار مناسبی برای ورود این صنف به دنیای مجازی باشد.

کاربرد پیامک در کابینت فروشی :

تبلیغات:

برای گسترش کسب و کار نیاز دارید تا خودتان را معرفی نمایید. ارسال پیام کوتاه به محدوده کاری خودتان، از طریق ارسال با نقشه گوگل راهکار اقتصادی و به صرفه ای است. می توانید با کمک بانک شماره اصناف، با مشاغل مرتبط با کابینت وارد مذاکره و همکاری شوید. برای مثال انبوه سازان و ساختمان سازان می توانند شرکای کاری مناسبی برای شما باشند. با ارسال پیام همکاری می توانید بازخورد آن ها را دریافت نمایید و یا با آنان بابت تامین کابینت ها و یا دکور آشپزخانه های جدیدشان، وارد قرارداد شوید.

اگر گستره کاری شما بالا باشد، می توانید با اصناف شهرهای دیگر نیز همکاری نمایید. بانک اصناف خاص، شماره موبایل افرادی که در آن صنف مشغول به کار هستند را در اختیار شما قرار می دهد.

ارتباط با مشتریان :

برقراری ارتباط مناسب با مشتریان و ارائه اطلاعات روند انجام کاریشان، علاوه بر ایجاد حس اعتماد در آنان، برای شما و برندتان اعتبار می آورد.

ارسال پیامک یکی از راهکارهای آسان و قابل اعتماد و در دسترس برای ارتباط با مشتریان است. مشکل عدم ارسال پیامک به شماره موبایل هایی که مسدود هستند، از طریق پیامک سفید و باشگاه مشتریان قابل رفع است. با استفاده ازین دو قابلیت خدماتی در سامانه ارسال پیامک محدودیت ارتباط با مشتریانتان را نخواهید داشت و مشابه ارسال های زیر را به راحتی خواهید فرستاد :

ارسال پیامک اطلاع رسانی زمان تحویل

ارسال پیامک شخص نماینده برای تحویل سفارش

خدمات پس از فروش

اعلام هزینه های تمام شده

ارسال اطلاعات نگه داری از کابینت