کاربرد پیامک برای پرده سرا و پرده فروش ها در ایام انتهایی سال می تواند کمک و نظم بالایی به سفارشات و تبلیغات این کسب و کار بدهد. عموما در ایام انتهایی سال درخواست خرید و یا نصب پرده در پرده فروشی ها افزایش می یابد. البته در طول ایام سال، برای دریافت و نصب پرده نیز ممکن است به پرده فروشی ها مراجعه شود. شاید هم برای تبلیغات و یا معرفی مغازه به دنبال راهکار باشید و پیامک می تواند گزینه اقتصادی و پرکاربردی باشد.

مقاله پیشرو به عنوان پیشنهاد استفاده از پیامک در این کسب و کار خدمتتان اراده می شود.

کاربرد پیامک برای پرده سرا :

 تبلیغات:

هر چقدر در مکان معتبری مغازه داشته باشید و کارتان فوق العاده باشد نیاز به تبلیغات دارید. تمام راه های تبلیغاتی می تواند موثر باشد اما باید به دنبال راهی بود که هزینه پایین و فایده زیادی داشته باشد. پیامک گزینه مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد.

با کمک بانک شهر و کد پستی به شماره های شهرتان آدرس مغازه خود را بفرستید. بانک اصناف می تواند رابطه همکاری خوبی برای شما و همکاران مربوط به صنفتان باشد. مثلا برای تامین پارچه های مورد نیازتان به بانک پارچه فروشان دسترسی دارید و …

حتی می شود به خانم های یک شهر با رنج سنی مورد نظرتان پیام کوتاه بفرستید.

ارتباط با مشتری :

قابلیت ارسال پیامک به مشتریان یکی از کاربردهای واقعی پیامک است. تایید سفارش انجام شده و یا زمانی که برای اندازه گیری مشخص می شود را می شود با اس ام اس ارسال نمود. حتی اگر تغییری در ساعت وجود دارد نیز می شود به مشتری یادآوری و اطلاع رسانی کرد.

تایید نوع و رنگ پارچه؛ متراژ و تعداد سفارش نیز از کاربر با استفاده از پیامک سریعتر و دقیق تر است. حتی زمان مراجعه برای نصب و آماده سازی هم می شود با اس ام اس خدماتی اطلاع داده شود.

البته نگران شماره موبایل مشتریان خود که دریافت پیامک تبلیغات را مسدود نموده اند نباشید؛ پیامک سفید سامانه ای است که قابلیت ارسال متن خدماتی و اطلاع رسانی را منحصرا به شماره موبایل های مشتریانتان دارد.