کاربرد پیامک برای هتل و هتل آپارتمان ها می تواند در مدیریت مشتریان  ، کسب درآمد بیشتر، گسترش کار و تبلیغات، برای جامعه هتل داران مفید و پرکاربرد باشد.

هتل ها در بازه های زمانی خاصی پر مخاطب هستند و افراد متفاوتی برای اقامت موقت خود به آنان مراجعه می نمایند. اما چطور می توان در شهر مقصدمان، هتلی نام آشنا را بشناسیم و با اطمینان به آن مراجعه کنیم.

بخشی از این آشنایی و اطمینان را می توانید از طریق تبلیغات بدست آورید. برخی از این اطمینان نیز از طریق معرفی مشتریان قبلی شما بدست می آید و همین موضوع اهمیت مشتری مداری را برایمان یادآوری می کند.

کاربرد پیامک برای هتل و هتل آپارتمان ها می تواند در دو بخش متفاوت تبلیغات و ارتباط با مشتری مورد بررسی قرار گیرد و مقاله پیشرو می تواند راهنمای مناسبی برای هتل داران باشد.

کاربرد پیامک برای هتل و هتل آپارتمان ها:

تبلیغات:

برای تبلیغات شما به چند گروه هدف برای ارسال متن معرفی هتلتان نیاز دارید:

افراد عادی:

برای افراد و عموم مردم از بانک شماره موبایل های شهر و کدپستی و یا نقشه گوگل استفاده نمایید. با توجه به اینکه در کدام شهر حضور دارید ابتدا برای شهرهای نزدیک به خود و سپس برای شهرهای بزرگ، متن آشنایی با هتل و تبلیغ را بفرستید.

می توانید برای خود سایتی تهیه نمایید و تصاویر هتل و امکانات خود را در آن معرفی نمایید و لینک سایتتان و شبکه های اجتماعی خودتان را در پیامک تبلیغاتی قرار دهید.

شرکت ها و اصناف :

برخی از شرکت ها در برخی از ایام سال در نمایشگاه های استانی شرکت می کنند. اگر در شهر شما این نمایشگاه ها برپا می شود می توانید به آن دسته از مدیران و یا اصناف، پیام های اطلاع رسانی فرستاد و حتی برایشان تخفیفات خاصی را در نظر گرفت.

حتی می شود با برخی از آژانس های مسافرتی وارد مذاکره و همکاری شوید.

ارتباط با مشتری:

مسافرانی که در هتلتان اقامت داشته اند، شماره تماسشان را در اختیارتان قرار داده اند. از آنان کسب اجازه نمایید تا اطلاعات سالانه را برایشان ارسال نمایید. در صورت رضایت، می توانید با توجه به زمانی که در هتل اقامت داشته اند، برایشان پیام تخفیف خاص ارسال نمایید و یا در صورت اقامت مجدد در هتلتان، بازدید رایگان از برخی مناطق را برایشان درنظر بگیرید.

حتی برای مشتریانی که هم اکنون نیز در هتل شما اقامت دارند، لیست امکان دیدنی، برنامه های ویژه هتل و … را پیامک نمایید.

وجود سامانه ارسال پیامک سفید و پنل انبوه شما را برای ارسال پیامک یاری می کند.