کاربرد پیامک برای هایپر مارکت میوه می تواند یکی از امکانات و روش های تاثیرگذار در این حرفه برای ارسال  پیام و ارتباط با مشتریان دائمی باشد.

هر حرفه ای برای دیده شدن و گسترش کار نیاز به تبلیغات دارد. از بین راه و روش های تبلیغات، یکی از راه های به صرفه ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد.

هایپر مارکت میوه یکی از جدیدترین و بهترین نحوه ارائه تره بار و میوه جات می باشد. فروشگاه های اینترنتی هایپر مارکت و البته فروشگاه ها برای معرفی خودشان و یا ارتباط با مشتریان می توانند از ارسال پیامک سامانه اس ام اس اقدام نمایند. مقاله پیشرو می تواند راهکار مناسبی برای صاحبین فروشگاه های هایپر مارکت میوه باشد.

کاربرد پیامک برای هایپر مارکت میوه :

تبلیغات :

صاحبین فروشگاه های آنلاین هایپر مارکت و یا شعبه های هایپر میوه، برای افتتاح و یا اطلاع دادن آدرس محل و یا سایتشان می توانند از انواع بانک های شماره موبایل استفاده نمایند.

برخی از اصناف می توانند به عنوان گروه مشتریان شما باشند مانند رستوران ها و یا تهیه غذا. پیام های همکاری خود را می توانید به این گروه ها از طریق بانک شماره موبایل اصناف بفرستید.

می توانید محل هایپرتان را با استفاده از نقشه گوگل به افراد نزدیک محدوده خود ارسال نمایید و یا از بانک شماره موبایل های شهر و کدپستی، برای شهر مقصدتان تبلیغات کارتان را ارسال کنید.

می توانید لینک سایت و یا محصولات ویژه هفته را اعلام نمایید و بخش های متعدد سایتتان را معرفی کنید. تمام این بانک ها به صورت رایگان در سامانه پنل انبوه در اختیارتان قرار می گیرد.

ارتباط با مشتریان :

بعد از هر خرید مشتری، شماره موبایلشان را دریافت نمایید تا تخفیفات را به آنان اطلاع دهید.

اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، می توانید سفارشات انجام شده را از طریق پیامک به مشتری خود اطلاع دهید البته تمام وضعیت های خرید را می توانید از طریق پیام کوتاه به مشتری خود اطلاع رسانی نمایید.

علاوه بر ارسال محتوای خرید، می شود برای مشتریان VIP خود خدمات ویژه ای داشته باشید. به طور مثال خواص درمانی هر میوه را در سایتتان قرار دهید و آدرس لینک را برایشان پیامک نمایید.

می توانید رژیم های درمانی بر پایه میوه و سبزیجات را به مشتریان خود معرفی نمایید و یا انواع دسرها و خوراک های گیاهی را در بخشی از سایتتان بازگذاری نمایید و خبرش را به اعضای ویژه باشگاه مشتریان ارسال پیام نمایید.

پیامک سفید با قابلیت ارسال پیام به تمام شماره موبایل ها، مشکل ارتباطی با کاربران را برایتان برطرف خواهد نمود و می توانید ارتباط موثر پیامکی را داشته باشید.