کاربرد پیامک برای مکانیکی و مکانیک ها ملموس و پر کاربرد نیست و ارسال پیام در این صنف به صورت عمومی دید نمی شود و تعریف نشده است.شاید راهکار استفاده از پیامک و اثرات کارکردش بررسی نشده باشد.

با استفاده از راهنمایی های این مقاله می توانید به پیامک و ارسال اس ام اس به عنوان راهی ساده و پربازده در تبلیغات و یا دروازه ای جدید برای ارتباط با مشتری دانست.

کاربرد پیامک برای مکانیکی و مکانیک ها :

تبلیغات :

بسیار ساده و آسان و در چند کلیک به هر منطقه و یا شهری که در آن حضور دارید پیام تبلیغاتی ارسال کنید. بانک شماره موبایل های محدوده ها و شهرها در پنل انبوه ایده پردازان قرار داده شده است و قرار داده شدن این بانک ها در سامانه رایگان است. تنها هزینه ارسال پیامک خود را پرداخت می نمایید.

می توانیم به شما پیشنهاد دهیم که با برخی مراکز وارد مذاکره شده و با آن ها همکاری داشته باشید. تاکسی سرویس ها و آژانس ها می توانند گروه همکاری خوبی برای شما باشند. پیام همکاری مناسب می تواند گروه مشتریان ثابتی را برای شما مشخص نماید.

گروه ها و یا بانک شماره موبایل های دیگر نیز می تواند به عنوان دیگر گزینه ها به شما معرفی شوند.

به صورت رایگان وارد سامانه ارسال پیامک sms.ir شده و با اکانت پنل انبوه خود تبلیغات ساده و کارامدی را داشته باشید.

ارتباط با مشتری :

به سادگی سرویس های دوره ای و یا آماده شدن ماشینی که برای تعمیر آمده بود را به مشتری خود اطلاع دهید. می توانید لیست مشتریانی که با شما برای تعویض روغن مراجعه نموده اند را ذخیره کنید و بر اساس یک میانگین زمانی، به آن ها یادآوری کنید که برای تعویض روغن به شما مراجعه کنند.

می توانید برای مشتریان همیشگی خود در زمان های شلوغ مانند ایام نوروز و یا زمستان، زمان های از پیش تعیین شده در نظر بگیرید و برای سرویس خودرو به آن ها اطلاع دهید.

حتی اگر تعویض و یا تعمیری خارج از موارد توافق شده صورت گیرد می شود از طریق پیامک به مشتری اطلاع داد.

نگران عدم ارسال پیام ها به شماره موبایل مشتریتان که دریافت پیامک خود را مسدود کرده است نباشید. سرویس پیامک سفید می تواند ارسال پیام به مشتریان را حتی اگر شماره آن ها در لیست سیاه باشد را انجام دهد.