کاربرد پیامک برای مهدکودک و ارسال متن های اس ام اس برای والدینی که کودکان خود را به مهدکودک ها آورده اند می تواند مهم باشد. امروزه به دلایل کاری و … هر دو والدین مشغول به کار هستند و برای نگه داری فرزندانشان به مهد کودک مراجعه می کنند. اهمیت نگه داری از کودکان و اطلاع از وضعیت آن ها باعث می شود تا مهدکودک ها ارسال پیامک را به عنوان راه ارتباطی با والدین انتخاب نمایند.

کاربرد پیامک برای مهدکودک هم در حوزه تبلیغات و هم در حوزه ارتباطی می تواند راهکار نوین و اصولی و البته رقابتی باشد.

کاربرد پیامک برای مهدکودک :

تبلیغات:

هر کسب و کاری برای دیده شدن و معرفی خود به تبلیغات نیاز دارد. می توانید  با استفاده ارسال از نقشه گوگل، مهدکودک خود را به افرادی که در آن منطقه قرار دارند معرفی نمایید. حتی می توانید امکانات و پیشنهادات خود را از طریق بانک اصناف خود به هم صنفان و یا همکاران خود ارسال نمایید.

اگر در یک شهر کوچک هم باشید با کمک بانک شهر و کدپستی می توانید افتتاح مهدکودکتان را به اطلاع افراد آن شهر برسانید.

ارتباطی:

ارتباط با والدین و اطلاع رسانی وضعیت کودکشان باعث آرامش آنان و ایجاد احساس اعتماد می شود. می توانید با استفاده از پیامک سفید از ارسال متن به تمام والدین حتی اگر دریافت پیامشان را مسدود نموده باشند، مطمئن باشید.

اطلاعات مربوط به مهدکودکتان مانند زمان های بازی، نام مربیان، زمان های استراحت و … را از طریق پیامک و از طریق منشی پیامکی در اختیار والدین قرار دهید.

به صورت دوره ای و با کمک ماژول نظرسنجی از سطح و کیفیت خدماتتان اطمینان حاصل نمایید. با کمک ماژول تبریک تولد، روز تولد فرزندان را به والدین تبریک بگویید و برنامه های ویژه ای را برای روز تولدشان درنظر بگیرید.

حتی اگر دسترسی به نت نداشته باشید تا برای والدین ارسال پیامک انجام دهید، کافیست از ارسال با موبایل کمک بگیرید.

استفاده از امکانات ارسال پیامک موجود در سایت sms.ir باعث می شود وجه تمایز بارزی با دیگر مهدکودک ها داشته باشید و جزو انتخاب هر پدر و مادری شوید.