کاربرد پیامک در مطب پزشکان برای هر تخصص و یا ارتباط بین پزشک و بیمار می تواند روش نوین ارتباطی در این حوزه باشد و عملکرد مطلوبی داشته باشد.در هر مطبی یکسری از روندهای نرمال به صورت معمول در جریان است و استفاده از پنل پیامک می تواند گزینه مناسبی برای تسریع این روندها باشد.

شاید بهتر باشد کاربرد پیامک در مطب پزشکان را در دو دسته ارسال پیامک تبلیغاتی و ارتباط با بیماران بررسی نماییم .

کاربرد پیامک در مطب پزشکان :

تبلیغات :

علاوه بر بیمارستانها، درمانگاه ها و یا پلی کلینیک ها، مطب پزشکان یکی از آسان ترین راه های دسترسی به خدمات درمانی مورد نظر است. چه مطب در ساختمان پزشکان باشد و چه به صورت مطب تنها.

در هر محله ای مطب های درمانی متفاوتی وجود دارد و چه بهتر است افرادی که در آن منطقه سکونت دارند اطلاعات تماس و یا آدرس مطب و نام متخصص را بدانند. سامانه پنل انبوه اس ام اس می تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات تماس منطقه ای و یا شهر و روستاها، شرایط ارسال متن معرفی خدمات پزشکی را در اختیار شما قرار دهد.

برخی از خدمات پزشکی و تخصص ها مختص به بانوان و یا آقایان و یا حتی کودکان است. وجود بانک شماره موبایل آقایان و بانوان و قابلیت ارسال پیام های پزشکی اطفال برای بانوان، می تواند گزینه خوبی برای نمایش کاربرد پیامک در مطب پزشکان تخصصی باشد.

البته نکته همکاری با دیگر اصناف را فراموش نکنید. برای مثال می توانید پیشنهاد همکاری با دیگر شغل ها داشته باشید. می توانید پزشک همکار یک شرکت و یا پزشک معالج یک تیم باشید.

بانک شماره اصناف می تواند گزینه مناسبی برای یافتن صنف همکار شما باشد.

نکته قابل تامل در سامانه پیام تبلیغاتی وجود بانک شماره موبایل رایگان در کنار ثبت نام رایگان پنل اس ام اس است.

ارتباط با بیماران :

یکی از کارهای مهم در روند بهبود بیماران، پیگیری روند درمان و ارتباط با ایشان است. ارسال زمان های مصرف دارویشان، اعلام زمان های مراجعه بعدی، رژیم ها و احتیاط های طول درمان و …. می تواند دلگرمی بزرگی برای بیماران باشد.

ممکن است شما آدرس مطبتان تغییر یافته باشد، وجود سامانه پیامک اطلاع رسانی کمک می کند تا مجبور نباشید با هر بیمار مکالمه کنید و در وقتتان صرفه جویی می شود. البته پیامک شما هم در گوشی او ذخیره می ماند تا مشکلات نوشتن آدرس و یا فراموشی آن؛ کم شود.

حتی ممکن است وقت مراجعه ای کنسل شود و یا شما در مطبتان حضور نداشته باشید. به آسانی ارسال پیامک می توانید به بیمارانتان یادآوری نمایید چه زمانی به شما مراجعه کنند.

ممکن است دغدغه داشته باشید که برخی از بیماران دریافت پیامک خود را بسته اند و برایشان پیامکی ارسال نمی شود. این مشکل به راحتی از طرف ما برطرف شده است. پیامک سفید، سامانه ارسال پیامک اطلاع رسانی و پیام خدماتی است و اجازه ارسال پیامک را به تمام افرادی که منتظر دریافت پیامتان هستند، در اختیار قرار می دهد.

کاربرد پیامک در مطب پزشکان رویکرد جدید پیشرفت دانش پزشکی در دولت الکترونیک است.