کاربرد پیامک برای مراکز تجاری و پاساژها می تواند به گستردگی ارسال پیامک تبلیغاتی تا ارسال پیامک های مشتری مداری متنوع باشد. پیامک جزو ابزاری است که می تواند بازه گسترده ای از حوزه بازاریابی را پوشش دهد و درین بین اگر بدانیم که چطور از امکانات سامانه ارسال پیامک استفاده نماییم می توان میزان بهره وری را در تبلیغات افزود و یا مشتری مداری را بهبود بخشید.

کاربرد پیامک برای مراکز تجاری و پاساژها می تواند توسط هریک از مغازه ها به صورت جداگانه برای مشتریانشان و توسط مدیریت پاساژ برای غرفه داران و مغازه داران ارسال شود. مقاله پیشرو راهکاری برای صاحبین غرفه ها و مغازه داران است.

کاربرد پیامک برای مراکز تجاری و پاساژها :

تبلیغاتی:

هر صنف و کسب و کاری که داشته باشید برای اعلام خدمات و محصولاتتان می توانید اقدام به ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی نمایید. در ابتدا می توانید از طریق ارسال براساس نقشه گوگل به محدوده های اطراف مرکز تجاری و پاساژ ارسال پیامک نمایید. مرجع بعدی ارسال تبلیغات گروه های مناسب و مشتریان خاص شما هستند. پوشاک آقایان و بانوان و یا کالاهای مصرفی این دو قشر را می توانید با استفاده از بانک سن و جنسیت ارسال پیامک داشته باشید.

حتی برای همکاری و تامین خدمات و یا کالای مورد نظر خودتان و یا صنف مورد نظرتان، می توانید از بانک اصناف شهری بهره مند شوید.

تمام این قابلیت ها در سامانه ارسال پیامک انبوه قرار داده شده است و ثبت نامتان در این سامانه رایگان می باشد.

مشتری مداری:

پس از هر خرید از مشتریانتان شماره موبایل هایشان را دریافت نمایید و در جشنواره های خود و یا تخفیف های فصلی، پیام های اطلاع رسانی از تخفیفات منحصر به آن ها و یا کالاهای مکمل خرید قبلشان را اطلاع رسانی نمایید.

ارسال تبریک تولد نیز جزو پیام های مشتری مداری محسوب می شود و می توانید برای همان روز یک هدیه کوچک و یا درصد تخفیف قائل شوید.

سامانه پیامک سفید انتخاب مناسبی برای مشتری مداری و ارسال پیام های خدماتی به مشتریتانتان که منتظر دریافت پیام هایتان هستند، می باشد.