کاربرد پیامک در قنادی و شیرینی فروشی ها شاید تاکنون برایتان ملموس نبوده باشد و یا از قنادی منتخبتان پیامکی دریافت نکرده باشید. مقاله پیشرو می تواند دیدگاه تازه ای را در نوع تبلیغات و ارتباط با مشتریان وفادار به صنف شیرینی و قنادی ها نمایش دهد. قنادی ها همانند دیگر مشاغل از پیامک استفاده نمی کنند. برای تبلغیات به صورت میدانی و محلی عمل می کنند و اگر سفارشی درخواست داده شود به صورت سنتی می بایست زمان تحویل را به مشتری اطلاع دهند.

کاربرد پیامک در قنادی و شیرینی فروشی نقطه عطفی در تغییر سبک بازاریابی محلی و یا ارتباط با مشتری می باشد.

کاربرد پیامک در قنادی و شیرینی فروشی :

تبلیغات :

بهترین قنادی ها برای دیده شدنشان خودشان را معرفی می کنند. تقریبا در هر محله ای یک قنادی وجود دارد اما اگر میزان رضایت از کیفیت محصولاتشان بالا باشد، با یک تبلیغ به صرفه و مناسب می شود مشتریانی را جذب کرد که از فاصله های دور برای تهیه شیرینی به آن قنادی مراجعه می کنند.

ارسال آدرس و یا تخفیفات از طریق ارسال با نقشه گوگل کمک بزرگی برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. می شود برای گسترش کارتان از طریق ارسال پیامک به اصناف، تامین کننده شیرینی های مجالس عقد و عروسی باشید.

حتی می شود با مساجد و یا حسینه ها وارد همکاری شد و برای مراسمات خاص و یا ایام مذهبی، محصولات مورد نیاز مانند حلوا و یا سفارشات خاص را تهیه نمود.

همه این دسترسی ها در سامانه ارسال پیامک انبوه در سایت www.sms.ir قرار داده شده است.

ارتباط با مشتریان :

ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنان از کیفیت محصولاتتان می تواند عامل بقا و پیشرفت شما باشد. سامانه پیامکی سفید با کارکرد ارسال پیامک به همه مشتریان می تواند متن های اطلاع رسانی شما را به همه شماره ها حتی شماره هایی که دریافت پیامک را مسدود نموده اند، بفرستد.

برای مثال مشتریان برای مراسم تولد و یا عروسی خود سفارش کیک می دهند. برای تایید سفارش اطلاعاتی مانند وزن، رنگ، قیمت  و … را با مشتری چک کنید و زمانی که سفارش آماده شد با پیامک به اطلاع مشتری برسانید. اگر سفارش نیز از طرف خودتان فرستاده می شود، اطلاعات آژانس، هزینه و … را به مشتری اطلاع دهید.