کاربرد پیامک برای قالیشویی ها می تواند بازخورد و گسترش کار این کسب و کار را بیش از ایام دیگر افزایش داده و بازخورد بالایی در این صنف ایجاد کند.

برخی از ایام خاص مانند روزهای انتهایی سال، ایام مذهبی مانند محرم و صفر و یا ماه رمضان،درخواست دریافت خدمات از قالیشویی ها توسط افراد عادی و یا اماکن مذهبی بیش از هر روز دیگری است. کاربرد پیامک برای قالیشویی ها در این اوقات خاص می تواند بازخورد بالایی را به نسبت دیگر راهکارهای ارتباطی ایفا کند.

این مقاله می تواند راهنمایی برای تبلیغات و یا ارتباط با مشتریان باشد.

کاربرد پیامک برای قالیشویی ها :

تبلیغاتی:

وجود قالیشویی های متعدد موجب می شود تا شما به دنبال معرفی خود و امکانات خود باشید. حتی اگر قالیشویی شما برندی باشد که اکثر افراد آن را بشناسند لازم است تا ویژگی های خود را به دیگرانمعرفی نمایید و وجه تمایزتان را به صورت برجسته نمایش دهید.

وجود بانک شماره موبایل ها در نقشه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در محدوده فعالیتتان ارسال نمایید. حتی با استفاده از بانک سن و جنسیت راحت تر و متمرکز تر می شود برای خانم ها تبلیغات قالیشویی خودتان را بفرستید.

ارتباط با مشتری:

ارسال پیام کوتاه به مشتریان در مورد روند انجام شده سفارششان یکی از کاربرد پیامک برای قالیشویی ها می باشد. می توانید زمانی که برای دریافت فرش به منزل و یا محل کار مشتری مراجعه می کنید ؛فرد را با پیامک آگاه سازید. در واقع اطلاعات فرد دریافت کننده و روز و زمان مراجعه را توسط اس ام اس به مشتری خود اطلاع دهید.

حتی زمانی که فرش آماده شده است، با ارسال پیامک این مورد را اطلاع دهید و با ذکر مشخصات سفارششان؛ تاریخ و ساعت تحویل را اطلاع رسانی نمایید.

ممکن است برخی از شماره موبایل های مشتریان بابت دریافت پیامک مسدود شده باشند، وجود سامانه ارسال پیامک سفید که اجازه ارسال متن های اطلاع رسانی را دارد، مشکل ارسال به شماره های مسدود را برطرف خواهد نمود.

این نکته بسیار ضروری است که بدانید این سامانه تحت هیچ شرایطی برای تبلیغات نخواهد بود و صرفا برای اطلاع رسانی وضعیت های سفارش مشتری کاربرد دارد.