این مقاله را به اشتراک بگذارید
کاربرد پیامک در فروشگاه های پوشاک یکی از امکانات ویژه و راحتی است که برای برقراری ارتباط و افزایش فروش می توان از آن استفاده نمود.
فروشگاه های پوشاک در بین بقیه فروشگاه های عرضه اجناس، می توانند امکانات بیشتری از سامانه ارسال پیامک در جهت تبلیغات و یا ارتباط با مشتری دریافت کنند.
فروشگاه های پوشاک هم برای ارتباط دوطرفه با مشتریان خود و هم برای جذب بیشتر مشتری، به دنبال راه های اقتصادی و البته کارآمد هستند. مقاله پیشرو می تواند راهنمای خوبی برای کاربرد پیامک در فروشگاه های پوشاک و نحوه استفاده از آن باشد.
کاربرد پیامک در فروشگاه های پوشاک :
تبلیغات:
فروشگاه های پوشاک در هر محله و منطقه ای وجود دارند اما زمانی دیده می شوند که یا در مسیر رفت و آمد باشند و یا توسط فردی که از آن ها خرید نموده است، معرفی شود البته اگر آدرس و مشخصات به درستی اعلام شود.
ارسال پیامک راهیست که برای تبلیغات گسترده و ماندگار پیشنهاد می شود.
متن تبلیغاتی اثرگذاری را برای معرفی محل فروشگاه و ارائه خدمات خود تنظیم نمایید. می توانید به اولویت از بانک شماره موبایل منطقه ای و نقشه گوگل استفاده کنید تا به محدوده محله خود اس ام اس بفرستید.
می شود برای شهرتان و یا شهرهای هدف ارسال متن تبلیغاتی کنید و برایش از بانک ارسال شهر و کدپستی استفاده نمایید.
حتی با استفاده از بانک مشاغل می توانید تامین کننده پوشاک برخی ارگانها، مدارس و یا شرکت ها شوید.
با استفاده صحیح و نحوه تنظیم درست متن، هریک از روش های بانک شماره موبایل های پنل ارسال پیام کوتاه می تواند بازخورد خوبی برایتان داشته باشد.
ارتباط با مشتریان :
حفظ و بقای هر کاری مشتریان هستند و اگر برای ارتباط با مشتریان خود برنامه ای نداشته باشید، ممکن به زودی برای ادامه کارتان دچار اشکال شوید.
با توجه به خدماتی که توسط فروشگاه های لباس عرضه می شود، مشتریان بالایی برای آن فروشگاه وجود خواهد داشت. استفاده از سامانه پیامک برای ایجاد ارتباط بعد از خرید می تواند آن مشتریان به مشتریان وفادار و ثابت تبدیل نماید.
برای مثال برخی از ایام مانند اعیاد و یا نوروز حجم خرید بالاست. می توانید برای مشتریانی که قبلا از شما خرید داشته اند، کد تخفیف ویژه تعریف کنید تا اگر در زمان خرید پیامک را به شما نمایش دادند از آن تخفیف استفاده کنند.
ارائه محصولات هر فصل را از طریق پیامک اطلاع دهید.
حتی یک قدم از همکاران و رقیبان خود جلوتر باشید. نحوه شست و شوی هر نوع پارچه و یا نگه داری را براساس نوه خریدشان برایشان پیامک نمایید.
نحوه پاک نمودن لکه های متفاوت نسبت به جنس پارچه را برایشان بفرستید. حتی طبق اصول شیک پوشی می توانید علاوه بر ارائه پیشنهاد به مشتری خود، بقیه محصولاتتان را نیز معرفی نمایید.
معرفی کانال های ارتباطی و شبکه های اجتماعی فروشگاه نیز راه دیگری برای ارتباط است. البته وجود سامانه پیامک سفید به شما کمک می کند تا پیام هایتان به شماره موبایل مشتریانتان ارسال شود حتی اگر آنان دریافت پیامک خود را بسته باشند.