کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن شاید در ابتدا ملموس و فراگیر نباشد ولی با دانستن عملکرد و کارایی ارسال پیام، بتوان از آن استفاده نمود.

فروشندگان عطر و ادکلن برای بازاریابی و فروش بیشتر تمایل به ارائه محصولشان به صورت رو در رو دارند و یا راهی برای ارتباط با مشتریانشان نداشته باشند. اطلاع از کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن می تواند راهکار و شیوه ای نوین برای این کسب و کار باشد.

کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن :

تبلیغات:

فروش و معرفی محصول به صورت رو در رو در این شغل عمومی و فراگیر است و البته بوی عطر می بایست در ابتدا استشمام شود و سپس خریداری گردد. اما می شود متفاوت بود …

تبلیغ عطرهای اسپرت را برای ورزشکاران ارسال کنید و یا رایحه های گرم را برای بانوان تبلیغ نمایید. بانک شماره موبایل های مشاغل و سن و جنسیت برای این روند مناسب است. حتی با توجه به محدوده فعالیتتان، آدرس مغازه خود را در تبلیغات شهر و کدپستی ارسال نمایید.

ارتباط با مشتری :

شاید کاربرد پیامک برای فروشندگان عطر و ادکلن و ارتباط پس از فروش در این حرفه معنایی نداشته باشد اما پس از راهنمایی های زیر می توانید نظرتان را تغییر دهید.

عطرهای گرم و سرد، رایحه های شیرین و یا تلخ هرکدام مناسبت و زمان خاصی برای استفاده دارند که البته بیشتر افراد از آن اطلاعی ندارند. می توانید بر اساس اطلاعات خرید مشتریتان؛ نحوه استعمال عطر، زمان و مکان مورد استفاده از عطر خریداری شده، ماندگاری و … را به خریدار اطلاع دهید.

اطلاع رسانی های مناسبتی برای مشتریانتان بفرستید. مثلا در تاریخ تولدشان و یا سالگرد ازدواج و … مناسب با سلیقه و پیشینه خرید مشتری، مارک های عطرهای متفاوت را برایشان همراه با تخفیف ویژه معرفی نمایید.

برخی از ترکیبات عطرها باعث ایجاد لک بر روی لباس می شود. می شود راهکار تمیز نمودن این لکه ها را برای مشتریان پیامک نمود.

توسط قابلیت نظرسنجی از نظرات و پیشنهادات مشتریانتان استفاده نمایید و با قراردهی کدهای شناسایی روی هر محصول؛ اصالت آن را تایید کنید.

ماژول های تبریک تولد، نظرسنجی، کدخوان در سامانه انبوه و قابلیت ارسال پیام های اطلاع رسانی در پیامک سفید شما را یاری می کنند تا شیوه ای جدید برای ارتباط با مشتریان و وفاداری آنان داشته باشید.