کاربرد پیامک برای شغل دامپزشکی و دامپزشکان عزیز می تواند بسیار ضروری باشد، چرا که این صنف می توانند از طریق ارسال پیامک با هزینه ای مقرون به صرفه در زمینه هایی چون ارتباط با مشتریان خود و یا معرفی مراکز درمانی، فعالیت داشته باشند. در مقاله پیش رو مواردی که می توان از پیامک در شغل دامپزشکی استفاده نمود به تفصیل شرح داده می شوند :

کاربرد پیامک برای دامپزشکان :

استفاده اول از پیامک در این حرفه،  تبلیغ مراکز و کلینیک های دامپزشکی به همراه آدرس و اطلاعات هر مرکز در سراسر کشور می باشد. بنابراین شما دامپزشکان عزیز می توانید  با استفاده از بانک های شماره موبایل موجود براساس اصناف خاص و استانی و یا حتی بر اساس نقشه گوگل و شهر و کد پستی ارسال های تبلیغاتی خود را به افراد مد نظر انجام دهید.

مورد بعدی برای استفاده از سامانه پیامکی، ارتباط با مشتریان می باشد. برای مثال در کلینیک ها و مراکز دامپزشکی خود می توانید در زمینه های مختلفی به مخاطبین خودتان ارسال پیامک داشته باشید، از جمله در مواردی چون : ارسال اطلاعات دارویی مانند داروهای دام و طیور و حیوانات خانگی، اطلاعات نحوه ی مصرف انواع داروها و دوز مصرفی هر دارو، چگونگی تاثیرگذاری داروهای مختلف، عوارض و تداخلات هر دارو، موضوعات و مسائل مربوط به بهداشت و پرورش و نگهداری حیوانات، انواع بیماری های حیوانات و مسائل مربوط به پیشگیری از بیماری ها ، اطلاعات مربوط به واکسیناسون انواع حیوانات و ….

شما در کلینیک ها و مراکز دامپزشکی خود  می توانید حتی در مسائل تخصصی تر مانند پرورش دام های مختلف نیز برای مخاطبین مورد نظر خود ارسال هایی داشته باشید، مواردی مانند نحوه ی پرورش دام ها و مسائل مربوط به تغذیه و تولید مثل، موارد بهداشتی مربوطه مانند معاینه دام ها و…

بنابراین شما دامپزشکان گرامی می توانید با ثبت نام در پنل انبوه ما تمامی پیامک های تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی خود را داشته باشید. در بخش ارسال های اطلاع رسانی به مشتریان نیز اطمینان داشته باشید که با استفاده از ماژول باشگاه مشتریان در پنل انبوه، پیامک شما به دست مخاطبینتان خواهد رسید.