کاربرد پیامک در خیاطی ها شاید مفهومی  عجیب و جدید در حوزه کاری خیاطی باشد و یا افراد خیاط ندانند که پیامک برایشان چه کاربردی دارد؟

کاربرد پیامک در خیاطی ها جدید و تازه است و می تواند برای افزایش مشتریان و یا ارتباطات بین همکاری، مفهومی کاربردی باشد.

نحوه کاربرد پیامک در خیاطی ها می تواند متفاوت و گسترده باشد اما برای راهنمایی اولیه مقاله پیشرو می تواند گزینه مناسبی در ابتدای کار باشد.

کاربرد پیامک در خیاطی ها :

تبلیغات :

برای شناخته شدن نیاز است تا خودتان را معرفی نماید. بهترین و ساده ترین راه ارسال پیامک است. به راحتی می توانید ارسال محدوده ای داشته باشید و پیام تبلیغاتی کارتان و آدرستان را بفرستید.

بر اساس تخصصتان می توانید به مشاغل متفاوت ارسال پیامک نمایید. برای مدارس دخترانه و یا پسرانه پیامک ارسال نمایید و برای تهیه فرم رسمی، خودتان و سابقه کاریتان را معرفی نمایید. شرکت ها، کارخانه ها و … نیز گزینه های مناسبی برای شما هستند.

حتی مزون ها نیز می توانند هدف شما باشند و با تبلیغ کارتان، وارد مذاکره کاری شوید.

اگر بخواهم دقیقتر به شما بگویم هر کسب و کاری که برای پرسنل خود از لباس فرم مخصوص و دلخواه خودش استفاده می کند، می تواند گروه مورد نظرتان باشد و شما با تبلیغات و معرفی خودتان شانس همکاری با آنان را خواهید داشت.

علاوه بر اینکه می توانید از بانک شماره موبایل مشاغل استفاده نمایید، قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت خاص هم در پنل اس ام اس قرار داده شده است.

ارتباط با مشتریان :

این کاربرد پیامک بیشتر از تبلیغات طرفدار دارد و کشش بازار به ارسال پیامک های خدماتی مختص هر مشتری می باشد. اگر سفارشی تحویل گرفتید می توانید در زمان اتمام، به مشتری اطلاع دهید که می تواند سفارشش را دریافت نماید.

اگر مشتریان به شما مراجعه نمودند تا از شما راهنمایی بگیرند، بر اساس مدل دلخواهشان، از طریق پیامک؛ جنس پارچه مناسب و قیمت را اطلاع دهید و اطلاع دهید چه روزی می تواند برای انجام بقیه کارها به صورت حضوری بیاید.

اگر مشتریتان برای مناسبت خاصی سفارش داشته است، می توانید با پیامک سالروز آن مناسبت را بفرستید و به این روش به مشتریتان اعلام نمایید که برای شما ارزشمند بوده است.