کاربرد پیامک برای خشکشویی ها هم برای گسترش کسب و کار و تبلیغ کارآمد و هم برای ارتباط با مشتری می تواند سودمند و تاثیرگذار باشد.

خشکشویی ها می توانند یکی از کسب و کارهایی باشند که با استفاده از قدرت ارتباطی پیامک هم به مشتریان خود اضافه نمایند و هم در وفاداری مشتریانشان پیشرفت بزرگی داشته باشند.

ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی هردو برای خشکشویی ها لازم است و کاربرد پیامک برای خشکشویی را در هر دو زمینه باهم بررسی خواهیم نمود.

کاربرد پیامک برای خشکشویی :

تبلیغاتی :

وجود بانک های ارسال پیامک در سامانه پیامکی یکی از بهترین کمک های این سامانه ها در ارسال پیام تبلیغاتی می باشد. با استفاده از بانک ارسال به مناطق و یا نقشه گوگل به تمام اهالی محله خود و یا محدوده کاری خود پیامکی مبنی بر معرفی خدماتتان ارسال نمایید.

می توانید با برخی از اصناف وارد همکاری شوید . تنها کافیست صنف مورد نظرتان را ازبین بانک شماره های استانی و یا کشوری انتخاب نمایید و پیام های همکاری را برایشان ارسال کنید تا از طریق راههای ارتباطی با شما وارد مذاکره شوند.

ارسال های انجام شده نیز گزارشات ارسال مخصوص به خود را دارند تا بتوانید از صحت ارسال خود مطمئن شوید و آمار ارسال های خود را داشته باشید.

ارتباط با مشتری:

به راحتی می توانید از طریق ارسال اس ام اس با مشتریان خود در  ارتباط باشید و با همین ارسال های اصولی، وفاداری و محبوبیت کارتان را افزایش دهید.

مثلا با ارسال پیامک می شود از کیفیت خدمات ارائه شده باخبر شد.

اگر سفارشی آماده شده است با ارسال پیام به سفارش دهنده خبر دهید تا برای دریافت لباس خود به محل خشکشویی مراجعه نماید.

ممکن است شما پیک تحویل سفارش داشته باشید. اگر سفارش را تحویل پیک دادید، مشخصات پیک، زمان تحویل و شماره پیگیری را پیامک کنید.

حتی اگر با برخی از مشتریان به صورت قسطی کار می کنید می شود مبلغ و زمان پرداخت قسط را از طریق پیامک به آنان اطلاه دهید.

برخی از شماره موبایل ها دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند. این شماره ها در حالت عادی دریافت پیامک نخواهند داشت اما سامانه پیامک سفید، پنل ارسال پیامک خدماتی است و شما می توانید ارسال پیامک خدماتی را به تمام شماره مشتریان خود ارسال نمایید.