کافه کار نوعی کسب و کار جدید محسوب می شود که این روزها در گوشه و کنار شهر و در کنار پارک ها و گوشه خیابان های پر رفت و آمد به چشم می خورند.
کافه کارها عموما ماشین های کلاسیکی هستند که در 4 دسته کافی شاپ های سیار، بستی فروشی های سیار، غذاهای خیابانی و قنادی سیار فعالیت می کنند.
کافه کارها به دلیل اینکه جای مشخصی ندارند و ممکن است در برخی اوقات در مکان همیشگی خودشان نباشند آمار مشتریان ثابت پایینی به نسبت رستوران ها و یا کافی شاپ های ثابت دارند.
کاربرد پیامک برای کافه کار(coffeecar)ها هم در بخش مشتری مداری و هم برای تبلیغات می تواند بسیار سودمند و به صرفه باشد.

کاربرد پیامک برای کافه کار(coffeecar) :

تبلیغات :
برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به راحتی و به صورت رایگان می توانید در پیامک انبوه ثبت نام نمایید. برای مثال فردا قراراست شما در پارک لاله باشید. می توانید با استفاده از نقشه گوگل اطلاع دهید که فردا در پارک لاله خواهید بود. البته اگر در جای ثابتی هم باشید پیام های تبلیغاتی خود را در همان محل می توانید ارسال نمایید. تنها به همان میزان ارسال پیام کوتاهتان هزینه پرداخت می کنید و البته گزارش ارسال خود را نیز می توانید مشاهده نمایید.
از آنجا که سامانه پیامک انبوه قابلیت دریافت پیام را نیز دارد می توانید نظر و متن های ارسال شده برای خودتان را نیز بخوانید.

مشتری مداری:
به عنوان یکی از طرفداران ماشین های کلاسیک برای من کافه کارها جذابیت بالایی دارند و اگر با کافه کاری برخورد داشته باشم حتما زمانی را برای خوردن کافه و یا یک ساندویچ از انان اختصاص خواهم داد. البته هر زمان که کافه کاری را ببینم. کافه کارها مشتریانی ازین دست بسیار دارند. به راحتی می توان لیست مشتریان را جمع آوری نمود و با آن ها در ارتباط بود.
سامانه پیامک سفید پیشنهادی برای ارتباط با مشتریان است و کافیست شماره موبایل طرفدار کافه کار خود را داخل مخاطبینتان وارد نمایید. حتی اکر شماره موبایل طرفدار شما پیامک های خود را مسدود کرده باشد، ارسال پیامک از پیامک سفید برای ایشان ارسال خواهد شد.
با این پیشنهاد در هر جایی که باشید فرقی ندارد چه دور یا نزدیک، طرفداران کافه کار خودشان را به شما خواهند رساند.
فصل پاییز هم فصلی ایده آل برای لذت بردن از یک فجان قهوه در کنار یک ماشین کلاسیک است.