کاربرد پیامک در آموزشگاه های رانندگی در حوزه پیشرفت کار آموزشگاه های آموزش رانندگی و نحوه ارتباط با افراد مختلف از طریق اس ام اس است. آموزشگاه های رانندگی شاید جزو کسب و کارهایی باشند که برای ارتباط با مشتریانشان از پیامک استفاده نمی کنند. حتی برای تبلیغات نیز از روش های قدیمی استفاده می شود. دانشنامه پیش رو می تواند مرجعی برای ورود پیامک و سامانه ارسال اس ام اس به این کسب و کار باشد.

کاربرد پیامک در آموزشگاه های رانندگی :

تبلیغات:

به افرادی که در محدوده آموزشگاه شما هستند می توانید اقدام به ارسال پیامک نمایید. حتی اگر بخواهید می توانید برای بانوان پیام تبلیغاتی آموزشگاهتان را ارسال نمایید و مربیان خانم خود را به آن ها معرفی نمایید. برای برخی از شغل ها پیام های همکاری ارسال نمایید و برنامه های ویژه ای را برای آموزش رانندگی پایه و رانندگی حرفه ای برایش برنامه ریزی نمایید.

سامانه پیامکی پنل انبوه با داشتن بانک شماره موبایل های معتبر شما را در تبلیغات یاری می کند. ثبت نام رایگان سامانه پنل انبوه و ارائه خط هدیه با قابلیت ارسال و دریافت، پیشنهاد خوبی برای شروع ارسال پیامک تبلیغاتی است.

ارتباط با مشتری و پرسنل :

گاهی لازم است با رانندگان و مربیان خود جلسه ای داشته باشید و می خواهید تنها با یک پیامک زمان جلسه را به آنان یادآوری نمایید. گاهی پیش می آید که مربی نتواند برای یک روز آموزش داشته باشد. می توانید با یک پیامک کنسل شدن آموزش همان روز را به مشتری خود اطلاع دهید یا اگر مربی جایگزین شده است، اطلاعات مربی و شماره ماشین را برای مشتری خود ارسال نمایید.

شروع آزمون های داخلی آیین نامه و یا امتحان شهری را توسط پیامک اطلاع رسانی نمایید و پس از اتمام دروه در مورد مربی و راه های آموزش اش نظرسنجی برگذار کنید تا همواره سطح خدماتتان ارتقا داشته باشد.

برای ارتباط با پرسنل و مشتریانتان از طریق پیامک اطلاع رسانی، هم نگران نباشید. سامانه پیامک سفید قابلیت ارسال پیامک را به شماره هایی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند، دارد.