پنل پیامک انبوه مجتمع های مسکونی

امروزه با رشد جمعیت و ساخت برج ها و مجتمع های مسکونی چند طبقه ایی اداره ی ساختمان خود نیاز به اتوماسیون کامل با مدیریت شخص یا هیئت مدیریت دارد . به طور معمول رسیدگی به تمامی موارد بر عهده ی مدیر ساختمان است وی می بایست به عنوان شغل دوم به کلیه مسائل و مشکلات رسیدگی ، ساکنین را از اخبار های مربوط به ساختمان مطلع و هزینه های مشاع را محاسبه و هر ماه هزینه های محاسبه شده را از ساکنین دریافت نمایید.

موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از مسئولیت های مدیریت بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. همچنین دسترسی به کلیه ساکنین و مطلع ساختن آنان از اخبار نیز از مشکلات برجسته ی مدیران ساختمان ها می باشد.

سامانه پیام کوتاه این امکان را به مدیریت ساختمان می دهد تا کلیه اطلاع رسانی ها را از طریق ارسال  پیام کوتاه به ساکنین انجام داده و علاوه بر صرفه جویی در زمان ، از اطلاع رسانی به ساکنین در هر مکانی که هستند ، مطمئن گردد.

مدیریت ساختمان می تواند بدون پرداخت هزینه ای پنل پیام کوتاه را دریافت نموده و با استفاده از ماژول های سیستم از قبیل  دفترچه تلفن شماره ی تلفن همراه همه ی ساکنین را در سامانه پیام کوتاه ذخیره نماید. از قسمت ارسال پیامک ساده می توانید به کلیه ی افرادی که در دفترچه تلفن پنل اس ام اس ذخیره نموده اید به آسانی پیامک ارسال نمایید.

دیگر ماژول های پیامکی پر کاربرد سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد :

از آنجا که کلیه خطوط پنل پیامک انبوه شرکت ایده پردازان ، امکان دریافت پیامک را دارا می باشند می توانید ارتباطی دو طرفه با ساکنین مجموعه داشته و از انتقادات و پیشنهادات آنان استفاده نمایید.

ماژول مدیریت پیش نویس ها در پنل پیامک انبوه با امکان ذخیره ی متن های پیامک ، این امکان را به شما می دهد تا از تایپ نمودن مکرر متن هایی که محتوای تکراری دارند و در طول سال چندین بار ارسال می گردند ، خودداری نمایید .

ماژول ارسال زماندار پیشرفته جهت یادآوری تاریخ های جلسات ، تسویه ها ، پرداخت های شارژ و از این قبیل ارسال کمک شایانی به مدیران مجتمع های مسکونی می نماید. به طور مثال شما می توانید تاریخ جلسه را ابتدای هر هفته برای کلیه ساکنین جهت یادآوری ارسال نمایید.

ماژول ارسال از موبایل نیز برای پنل های پیامکی مجتمع های مسکونی کاربردی می باشد و مدیریت می تواند با تنظیم این ماژول و انتخاب کلیه ساکنین در یک گروه در هر زمانی ، بدون نیاز به اینترنت به کلیه ساکنین پیامک ارسال نماید.

تصور کنید در انتهای ماه ، مدیریت هزینه آبونماه و شارژ هر واحد را حساب کرده و برای هر واحد عدد متفاوتی بدست آمده است ، مدیر ساختمان می تواند با ستفاده از ماژول ارسال پیامک متناظر در سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان تمامی پیامک ها را با محتوای متفاوت به ساکنین تنها در یک ارسال ، ارسال نماید.