کاربرد ارسال پیامک برای هیئت ها و حسینیه ها

کاربرد ارسال پیامک برای هیئت ها و حسینیه ها راممکن است بیشتر برای اطلاع رسانی برنامه های عذاداری و یا ایام جشن ها بشناسیم. اما شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید کاربرد ارسال پیامک برای هیئت ها و حسینیه ها می تواند بیش از اینها باشد.

با توجه یه ایام سوگواری پیش رو در ماه صفر دانستن کاربردهای پیام کوتاه برای هیئت های عذاداری بسیار سودمند می باشد.

کاربرد ارسال پیامک برای هیئت ها و حسینیه ها :

تبلیغاتی:

ممکن است چندین هیئت دریک محله باشند و یا اصلا اطلاعی درباره وجود یک حسینیه در نزدیکی محل کار و یا سکونت خود نداشته باشید.

ارسال پیامک هایی که محل یک سقاخانه و یا حسینیه را مشخص می کند و یا برنامه های سوگواری حسینیه را به اطلاع ساکنین همان منطقه می رساند می تواند گزینه خوبی برای اعلام مکان هیئت ها باشد. سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی پنل انبوه می تواند با بهره گیری از نقشه گوگل شما را درارسال تبلغیاتی و در یک منطقه یاری نماید.

اطلاع رسانی :

کاربرد  پیامک برای هیئت ها بیشتر در همان جنبه اطلاع رسانی اش قرار دارد. متولیان هیئت های مذهبی می توانند برنامه های خود، ساعات شروع و اتمام برنامه ها، مکان عذاداری و یا حتی سخنرانان را به اطلاع اشخاصی که به آن هیئت مراجعه می نمایند، برسانند.

بیشتر هیئت ها و حسینیه ها علاوه بر مراسم گوسواری ، درایام میلاد امامان نیز برنامه های خود را دارند. با ارسال پیامک به راحتی می توان اطلاعیه های جشن ها را به مراجعه کنندگان اعلام نمود.

علاوه بر اطلاع رسانی برنامه ها برخی از هیئت ها در کارهای عام المنفعه و یا خیریه شرکت دارند و تمایل دارند تا بابت ترویج به این امر پسندیده میزان هدایا و هزینه هایی که برای این کار خیر جمع اوری شده است ؛ اطلاع رسانی شود و یا تک تک افراد خیر بدانند روند امور به چه صورت  پیش روی دارد.

مراکز بزرگ مذهبی مانند حسینیه ها با استفاده ازقابلیت های ارسال پیامک اطلاع رسانی، توانایی اعلام برنامه های فرهنگی خود را به تمام افرادی که در مراسم مذهبی همان حسینه به صورت ثابت شرکت می کنند را خواهند داشت.

تمام ارسال پیامک هایی ازین دست را می شود به راحتی از طریق ماژول پیامک سفید مدیریت نمود. کافیست هئیتیان محترم با رضایت خودشان شماره موبایلشان را در اختیار شما قرار داده باشند و منتظر دریافت پیام های اطلاع رسانی شما باشند.

Profile Image

m.tehrani

m.tehrani

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رقیه 1402/12/01 پاسخ

    بنام خالق هستی بخش باعرض سلام وخسته نباشید به سروان ومداهان اهل بیت منهم چندین سالیست که دلم زیا رت امام حسین را می خواد ولی نصیب من نمی شه چکار کنم مرا هم دعا کنید باتشکر

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان