کاربرد ارسال پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر می تواند بیش از ارسال در زمان های خاص خرید باشد و یا برای این صنف، ارسال پیامک هنوز جایگاه خود را نیافته باشد.

طلا فروشان و یا فروشندگان جواهر می توانند با ارسال پیامک کسب و کار خود را وارد حوزه جدید نمایند و از کاربردهای آن بهره مند شوند. کاربرد ارسال پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر جدا از ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند در راستای مشتری مداری و وفاداری مشتری هم مطرح شود. مقاله پیشرو می تواند راهنمای جامعی برای این صنف باشد.

کاربرد ارسال پیامک برای فروشندگان طلا و جواهر :

تبلیغات :

ارسال پیام تبلیغاتی گروهی برای اطلاع رسانی از مکان فروشگاه و یا مغازه ایده ای است که همه می توانند به راحتی از طریق سامانه ارسال پیامک انبوه انجام دهند و حتی گزارش ارسال خود را مشاهده نمایند.

می توان از طریق نقشه گوگل به صورت منطقه ای به محدوده های اطراف ارسال پیامک نمود. صنف طلا و جواهر می تواند به عمده مشتریان خود که خانم ها هستند به صورت سن و جنسیت ارسال پیامک داشته باشند.

مشتری مداری :

اصول هر کسب و کاری مشتری مداری است و برای حفظ و وفاداری مشتری راهکارهای متفاوتی ارائه می شود. یکی از ساده ترین راهکارهای و به صرفه ترین ان ها ارسال پیامک است. کافیست همان زمانی که مشتری برای خرید طلا و یا جواهر مورد نظرش به شما مراجعه می نماید از او تاریخ تولدش را جویا شوید. با استفاده از قابلیت ارسال پیامک تبریک تولد به راحتی با ارسال تبریک تولد و ارسال تخفیف ویژه برای مشتری خود می توانید گامی موثر در مشتری مداری داشته باشید.

رویداد موثر دیگری نیز می تواند برای صنف طلا و جواهر تعریف شود و آن سالگرد ازدواج است. کافیست پیامک تبریک سالگرد ازدواج را به همراه هدیه ای ویژه برای مشتریان درنظر بگیرید.

حتی می توانید چند کار مخصوص برای تولد و یا سالگرد ازدواج در نظر داشته باشید که مختص مشتریان وفادارتان باشد.

به راحتی می توانید از پیامک انبوه و سامانه پیامک سفید برای ارسال پیام کوتاه مشتری مداری استفاده نمایید