چگونگی تغییر نام کاربری

بعضی از کاربران ایده پردازان تمایل دارند نام کاربری خود یا همان شماره موبایلشان را به شماره همراه دیگری تغییر دهند .

پشتیبانان پنل اس ام اس ایده‌پردازان تغییر نام کاربری را به هیچ عنوان به صورت تلفنی انجام نمی دهند و الزاما می بایست کاربران درخواست خود را از داخل پنلشان درج نمایند .

جهت انجام این امر به صورت زیر عمل نمایید :

  • وارد پنلتان شده و از قسمت خدمات مشتریان ، درخواست پشتیبانی تیکت جدید باز نموده و درخواست دهید یک ایمیل جهت ارسال کارت ملی به شما اعلام شود .
  • پس از دریافت آدرس ایمیل به همان آدرس تصویر کارت ملی شخص صاحب پنل را ارسال فرمایید .
  • پس از ارسال ایمیل مجددا همان تیکت خود را باز نمایید و اعلام کنید مدرک ارسال شده و شماره موبایل جدید خود را اعلام فرمایید .
  • سپس همکاران ما یک کد به شما اعلام می نمایند تا با شماره موبایلتان آن را ارسال نمایید .
  • پس از ارسال کد مجددا از طریق تیکت اطلاع دهید تا کارشناسان پس از بررسی کد ارسالی و کارت ملی نام کاربری و شماره موبایل شما را به شماره موبایل درخواستی جدید تغییر دهند .

کاربرانی که انجام این امر برای آن ها مقدور نباشد می توانند ثبت نام دیگری در سایت sms.ir انجام دهند و درخواست دهند تا شماره اختصاصی و مبلغ شارژشان به کاربری جدیدشان منتقل شود .

در نظر داشته باشید در این انتقال هیچ گونه دیتایی اعم از گزارشات ارسال و دریافت ، شماره های دفترچه تلفن و … منتقل نمی شود اما در روش اول تمامی دیتا های شما به همان شکل باقی می ماند .

کاربران عزیز توجه داشته باشند که برای تغییر آدرس ، شماره تماس ثابت ، کد پستی و ایمیل تنها درج تیکت از قسمت درخواست پشتیبانی پنلتان کافی می باشد .

کاربرانی که بخواهند اطلاعات فردی را نیز به اطلاعات شخص دیگری تغییر دهند می بایست همان مراحل بالا برای تغییر نام کاربری را انجام دهند با این تفاوت که اسکن کارت ملی شخص قدیم و شخص جدید صاحب پنل مورد نیاز می باشد و ارسال هر دو به ایمیل الزامی است .

شایان ذکر می باشد که شرکت های حقوقی می توانند با ارسال نامه رسمی از طرف مدیر عامل شخص نماینده پنل را تغییر دهند .

ایده پردازان همواره در تلاش است که بتواند از اطلاعات کاربرانش به صورت محرمانه نگهداری نماید و به همین دلیل تغییر هر گونه اطلاعاتی با توجه به روند های ذکر شده صورت می پذیرد .