تولید محتوای پیامکی

 

چگونه محتوای پیامکی تولید کنیم؟

یکی از روش های پر بازده تبلیغات که همچنان در سراسر دنیا از آن استفاده می شود SMS Marketing یا همان بازاریابی پیامکی می باشد. اما پیامکی بازخورد دارد که به صورت هدفمند و تاثیرگذار به دست مخاطب برسد. قصد داریم تا از این پس در سری مقالات چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم نکاتی را بازگو کنیم که بازخورد بهتر و بیشتری از بازاریابی پیامکی داشته باشیم.

چهارشنبه ها با سری مقالات چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم همراه باشید …

اولین نکته در تولید محتوای پیامکی توجه به جامعه هدف است. اگر بخواهیم تبلیغات موفق از هر روشی علی الخصوص تبلیغات پیامکی داشته باشیم باید جامعه هدف خود را به خوبی بشناسیم.

این شناختن به این معناست که دریابیم:

  • مخاطبان جامعه هدف ما در چه ساعاتی زمان آزاد دارند
  • اکثر آن ها چه علایقی دارند
  • چه افرادی را دنبال می کنند
  • در چه رسانه ها و شبکه های اجتماعی حضور دارند
  • و …

مثلا فرض کنید فردی در صنف شیرآلات بهداشتی فعالیت دارد و میخواهد از طریق بازاریابی پیامکی افزایش فروش را تجربه کند، به نظر شما این فرد برای چه کسانی باید پیام خود را ارسال کند؟ درست حدس زدید به افرادی که در کار ساخت و ساز ساختمان هستند.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این موضوع است که بعد از شناخت مخاطبین جامعه هدف خود باید پیامک را طوری بنویسید که فرم شخصی داشته باشد یعنی پیام ارسالی شما مخصوص فعالان در ساخت و ساز ملک باشد.

شخصی که پیام تبلیغاتی شما را دریافت می کند اگر چند کلمه اول پیام، این احساس را به او القا کند که این پیام مختص او و در جهت رفع نیازهایش برای او ارسال شده است، درصد قابل توجهی امکان دارد تا با شما تماس گیرد و از کالا یا خدمات شما استفاده کند. به دلیل این که افراد ابتدای پیام ها را می خواند و در ناخود آگاه خود تصمیم می گیرند، باید توجه شایان ذکری نسبت به کلمات ابتدایی پیام خود داشته باشیم تا بتواند مخاطب هدف ما را نسبت به خود جذب کند.

در ادامه سری مقالات چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم با ما همراه باشید …