پیامک ویژه بانک

پیامک ها برای خدمات بانکی و بانک ها کاربرد ویژه ای دارد و مشترکین همیشه علاقه مند به دریافت پیامک از سمت بانک ها می باشند ، زیرا اطلاعات دریافتی از بانک ها برای ایشان حائز اهمیت می باشد .

از کاربردهای پیامک برای بانک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ارسال پیام کوتاه در هنگام برداشت وجه :

در هنگام برداشت وجه به حساب بانکی یا کارت بانکی اشخاص یک پیامک مبنی بر میزان موجودی اشخاص و میزان مبلغ تراکنش توسط پاسخگوی خودکار پیامک به آنها ارسال می گردد تا در صورتی که خودشان از حساب یا کارت برداشت نداشته اند از این طریق مطلع گردند و سریعا کارت یا حساب را مسدود نمایند ، ضمنا استفاده سامانه پیامک هوشمند می تواند جایگزین خوبی برای رسید های کاغذی بانکی باشد و در مصرف کاغذ نیز صرفه جویی گردد .

ارسال پیام کوتاه در هنگام پرداخت وجه :

در صورتی که شخصی به حساب بانکی یا کارت شما پول واریز نماید ، یک پیام کوتاه مبنی بر میزان موجودی و تراکنش انجام شده به شما ارسال خواهد شد ، این ارسال پیامک می توان جایگزین رسید کاغذی بانکی باشد و در صورتی که شخصی به حساب شما پول واریز کرد و به شما اطلاع داد سریعا مورد به اطلاع شما برسد .

ارسال پیام کوتاه در هنگام ورود به اینترنت بانک :

در لحظه ورود به اینترنت بانک ، یک پیام کوتاه به موبایل شما ارسال می گردد و شما سریعا مطلع می گردید ، این پیام کوتاه برای امنیت بیشتر در حوزه اینترنت بانک می باشد .

پیام کوتاه های سررسید چک :

اگر شما چکی را صادر کرده اید ، می توانید آن را در سیستم بانکی ثبت نمایید تا قبل ار سررسید چک ، سیستم به شما یادآور خواهد شد که مبلغ چک را پر نمایید .

پیام کوتاه های جایزه :

در صورتی که شما برنده جایزه شده باشید ، بانک می تواند این مورد را از طریق پیام کوتاه به اطلاع شما برساند .

پیام کوتاه های امنیتی و فوری  :

در برخی موارد ضروری بانک می تواند موارد امنیتی مثل توجه به کلاهبردای های رایج و … را فورا به اطلاع شما برساند .

پیام کوتاه های شرایط ، تسهیلات و خدمات جدید :

بانک می تواند از طریق پیام کوتاه بسیار موارد نظیر تسهیلات جدید ، سپرده های جدید ، خدمات جدید اینترنت بانک ، همراه بانک و … را به اطلاع شما برساند .

پیامک ویژه بانک

فعال یا غیرفعالسازی پیام کوتاه هایی که از سمت سامانه پیامک انبوه بانک ها به موبایل شما ارسال می شود ، فقط از طریق خود بانک ها مقدور می باشد و موارد ذکر شده در بالا با توجه به بانک مورد نظر متفاوت می باشد و ممکن است که بانکی که شما در آن حساب دارید برخی از خدمات فوق یا بیشتر از خدمات فوق را دارا باشد یا اینکه اصلا این خدمات را نداشته باشد .

اگر شما پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال کنید ، پیامک های اینترنت بانک شما غیرفعال نمی شود و پورت ارسالی این پیام کوتاه ها از یکدیگر جدا می باشند .

واحد فناوری اطلاعات برخی بانک ها یا روابط عمومی خیلی از بانک ها مانند بانک ملت ، بانک مرکزی ، بانک ملی یا برخی از شعب بانک ها از خدمات پیام کوتاه ایده پردازان الکترونیک برای موارد دیگری استفاده می کنند ، مانند ارسال اخبار به پرسنل خود ، ارسال پیام کوتاه مربوط به کارت خوان ها و …

برای دریافت پیام کوتاه از سمت بانک یا فعالسازی این سرویس در صورتی که بانک شما امکان فعالسازی آنرا از طریق اینترنت بانک فراهم کرده باشد می تواند از این طریق انجام پذیرد ، در غیراینصورت باید به شعبه بانک عامل مراجعه نمایید .

ارسال پیام کوتاه از سمت بانک ها معمولا با سرعت بالایی انجام می شود و بلافاصله پیام کوتاه به گوشی گیرنده می رسد و این به علت مجزا بودن سرور و پورت های ارسالی به خاطر مسائل امنیتی می باشد .

پیام کوتاه های بانک ها ، به علت مسائل امنیتی مستقیما به مرکز پیام می رسند و هیچ واسطه ای وجود ندارد ، زیرا اطلاعات حساب اشخاص بسیار مهم و با ارزش هستند .

هیچ گاه بانک ها از طریق پیامک از شما درخواست ارسال اطلاعات کارت ، رمز کارت ، رمز دوم ، ccv و … را نمی کنند ، لذا به این مورد توجه داشته باشید و مراقب کلاهبرداران باشید و در صورت مشاهده ، موارد را به بانک یا پلیس فتا اطلاع دهید .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • E.m 1402/11/27 پاسخ

    سلام وقت بخیر ، مادر من سال ۹۶ یه حساب توی بانک ملی برای من باز کردن ، چند سال پیش بود که تاریخ انقضاش تموم شد ، من امسال پیگیر شدم برای درست کردنش . رفتم وارت ملیمو درست کردم ، بعدش هم کارت بانکیمو درست کردم. از سال ۹۶ تراکنش ها روی یکی از خط های من میومد ، مثلا سود سهام عدالت که واریز میشد ، برام پیام میومد . وقتی امسال رفتم درستش کردم ، یه شماره دیگمو دادم ثبتکردن تو سیستم که پیامک ها بیاد روی اون . منتها هر سری که من از کارتم برداشت میکنم مادرم متوجه میشه ! نمیدونم چجوری ؟! ولی متوجه میشه . مگه میشه دوتا شماره ثبت شده باشه ؟ یا چون مادرم حسابو درست کرده براش میره ؟ یا توی همراه بام هست ؟

    • 1402/11/29 پاسخ

      همراه گرامی
      بانک فقط به شماره همراه ای که به نام مالک حساب باشد پیامک ارسال می کند. در صورتی که حساب به نام شما می باشد با مراجعه به بانک می توانید دلیل را مشاهده نمایید.

  • رضا 1401/08/20 پاسخ

    سلام
    از طریق کارت خوان هم میشه که sms بانکی را قطع کرد
    تشکر

    • 1401/08/21 پاسخ

      کاربر گرامی لطفا این مورد را از بانک پیگیری نمایید.
      با تشکر

  • حمید رضا 1401/07/23 پاسخ

    سلام مسئولین محترم بخدا ما بیکار نیستم یکسره بریم بانک سه بار رفتم برام پیامک را فعال کردن گفتن درست شد برو ولی یه برداشت یا واریز انجام میشه پیامک برام نمیاد چکار میکنن اقایون توی بانک مسکن من بانکهای دیگه هم حساب دارم ولی تا حالا همچین مشکلی نداشتم

  • Saieh 1401/04/18 پاسخ

    سلام.من به علت بیماری زمین گیرم و در بستر بیماری تحت پوشش کمیته امداد و اصلا بانک ملی هیچ گونه حسابی ندارم.مدتمدت یک سال و نیم قبل به گوشی من که سیمکارت سالها به نام من خریده بودم پیامک مبنی بر دریافت و برداشت پول از حساب هرکی هست میاید او را یل موجودی ماها از ۵۰۰ هزار و یک میلیون شروع شده اکنون به پنجاه میلیون رسیده. نمیتوانم برای مشکلم بانک بروم .بچه ام رفت میگوید باید خودش بیاد.منم یک زن سرپرست و مشکل ریه و تنفسی من که به دستگاه اکسیژن ساز در منزل وصل هستم آیا با تلفن نمیشه انجام بدم یا اینترنتی جایی بگم.ممنونم

    • 1401/05/03 پاسخ

      سلام به شما
      ضمن آرزوی بهبودی هر چه سریعتر برای شما
      متاسفانه سیستم های بانکی همچنان به حضور فیزیکی فرد نیاز دارد. با شعبه مرکزی بانک تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید، ممکن است از طریق این کار همکاری های لازم را با شما انجام دهند.

      • حامد 1402/10/26 پاسخ

        سلام پیامک بانکی کارمزد میخواد مال من قطع شده گفته بخاطر اینکه موجودی نداری

  • الهام 1401/03/12 پاسخ

    سلام.
    اگر پول به شماره حساب شخص دیگری واریز شود، آیا پیامک واریزی برایش فرستاده میشود؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدهید.

    و اینکه در صورت فرستادن مبلغی به شماره حساب، آیا میتوان از همان دستگاه‌های خودپرداز برداشت وجه انجام داد؟ یا باید به شعب بانک مراجعه کرد؟

    • 1401/04/07 پاسخ

      سلام وقت بخیر

      بله، در صورتی فعال بودن سرویس دریافت پیامک شخص، پیامک را دریافت خواهد کرد.
      از دستگاه های خودپرداز تا سقف 200 هزار تومان به ازای هر کارت قابل دریافت می باشد.

  • خدادادی 1401/02/31 پاسخ

    با سلام
    میخواستم بدونم روی هر حساب بانکی چند شماره میشه فعال کرد؟ یعنی امکانش هست موقع خرید از یه حساب برای دو شماره پیام بره یا نه؟

    • 1401/03/03 پاسخ

      تا جایی که اطلاع داریم تنها یک شماره می توان فعال کرد

  • Shakiba 1401/02/23 پاسخ

    سلام خسته نباشین میخواستم بدونم امکان ارسال پیامک های بانکی یه حساب به دو شماره هس؟ یا فقط به یک شماره امکان پذیره (بانک ملی)

    • 1401/03/03 پاسخ

      تا جایی که اطلاع داریم خیر، امکان پذیر نمی باشد.

  • Masi 1401/01/26 پاسخ

    سلام، ببخشید ممکنه به خاطر اینکه جمعه هست پیامک بانک برام نیومده

    • 1401/01/31 پاسخ

      خیر، پیامک های بانک ارتباطی با روز تعطیلی ندارد. اما احتمال اختلال در سرویس پیامک بانک وجود دارد.

  • یعقوب 1401/01/24 پاسخ

    سلام،من همراه بانک سپه رو تو گوشیم دارم،امروز برادرم رفته بانک رمز و کاربری گرفته اونم نصب کرده همراه بانک سپه رو،اما وقتی اون میره داخل همراه بانک تو گوشی خودش پیام به من میاد که ورود به همراه بانک سپه

    • 1401/01/31 پاسخ

      حتما شماره موبایل شما را در زمان افتتاح حساب اعلام کرده اند که این اتفاق می افتد. برای این مشکل بهتر هست به بانک خودتان مراجعه کنید و حضورا مشکل را مطرح کنید.

  • مریم 1401/01/23 پاسخ

    سلام اگر مبلغ واریز بشه برگشت بخورهپیامکش برای مبدا و مقصد میاد؟

    • 1401/01/31 پاسخ

      در صورت برگشت خوردن مبلغ به حساب، به عنوان یک واریز مجدد برای کسی که مبلغ را پرداخت کرده است پیامک ارسال می شود. اما برای مقصد چنین اتفاقی نمی افتد

  • مهدی 1400/12/02 پاسخ

    چرا وقتی پول به حسابم واریز شده ولی پیامکش از طریق شماره شخصی برام اومده؟ لطفا جواب بدید

    • 1400/12/04 پاسخ

      وقت بخیر
      احتمالش بسیار کم است که پیامک از شماره شخصی ارسال شده باشد، احتمالا شماره های ویژه ای است که به بانکها ارائه شده است.

  • محمودحسینخانلو 1400/11/29 پاسخ

    باسلام چرا اس ام اس نمیاد محمود حسینخانلو

    • 1400/12/01 پاسخ

      سلام
      در روزهای اخیر، اختلالاتی در پیامک های بانک وجود داشت که در حال حاضر برطرف شده است.

  • غلامرضا 1400/11/13 پاسخ

    سلام، جناب ایازمانیکه حساب بانکیتان مسدود است پیامکهای آن مبنی برواریزی یابرداشت ازحسابتان انجام می‌گیرد (پیام میشه یاخیر)؟

    • 1400/11/18 پاسخ

      وقت شما بخیر
      با توجه به تفاوت های سیاست های بانکها، این مورد ممکن است متفاوت باشد و بهتر است از بانک خود سوال نمایید. اما به طور کلی مسدودی حساب ارتباطی با پیامکهای حساب ندارد. زمانی که کلیت حساب مسدود باشد برداشتی از حساب صورت نمیگیرد و صرفا ممکن است واریز انجام گردد.

  • رسول 1400/11/05 پاسخ

    اگ گوشیم یک روز خاموش باشه اس ام اس خرید دیروزم واسم میاد؟

    • 1400/11/18 پاسخ

      سلام وقت بخیر
      بعد از 12 ساعت از ارسال پیامک، اگر تلفن در دسترس نباشد، پیامک دیگر دریافت نخواهد شد.

  • Amir 1400/10/11 پاسخ

    سلام میشه اس ام اس بانکو به دو گوشی فرستاد؟

    • 1400/11/18 پاسخ

      سلام وقت شما بخیر
      خیر، چنین امکانی وجود ندارد

  • باران 1400/10/09 پاسخ

    سلام من تو بانک سپه حساب ندارم ولی برا پیامک افتتاح حساب و صدور کارت و تغییر رمز اول کارت اومده ؟ دلیلش و میدونین؟

    • 1400/11/18 پاسخ

      سلام وقت بخیر
      هیچ بانکی بدون مجوز شما اقدام به افتتاح حساب نخواهد کرد، ممکن است حساب قبلی شما در میان بانکهای ادغامی با بانک سپه بوده است.

  • Sayda 1400/10/05 پاسخ

    سلام،چندوقتی هست ک من هرکاری که با کارتم انجام‌میدم نصف پیامک ها از طرف خود بانک ارسال میشه اما نصف دیگش از ی شماره ارسال میشه ک وقتی باهاش تماس میگریم خاموشه،میخواستم بدونم دلیلش چیه؟!

    • 1400/11/18 پاسخ

      سلام وقت بخیر
      ممکن است خطی که می فرمایید از سرشاخه های خاص باشد، به تازگی هم بانکها در حال ارسال از طریق MASK نام خودشان هستند که تا به پایداری برسد، چند هفته ای زمان خواهد برد.

  • رعنا 1400/09/22 پاسخ

    سلام بنده حدود دوماهه مشکل دارم هرخرید وتبادلی انجام میدم پیامک واسم میاد ولی یارانم نمیادبررسی کردم دیدم ازیارانه حذف نشدم بانک مراجعه کردم گفتن اوکی هم اسمستون فعاله مشکلی نیس وبابداخلاقی گفتن پاشوبرو خانم الکی وقت مارونگیر یارانتون بحسابتون امده این ماه هم واسم پیامک نیومد بدونم یارانم امده یانه اگه حله پس چرا مثل قبل پیامکش نمیاد چراباارباب رجوع عین رعیت برخوردمیکنی من سرپرست نمیتونم هرماه زنگ بزنم سازمان هدفمندی یارانه بپرسم این ماه یارانه منوبچمو ریختین یانه خواهش رسیدگی کنید

    • 1400/11/18 پاسخ

      وقت شما بخیر
      متاسفانه هیچ الگوی صحیحی برای رفع این موارد وجود ندارد. تنها راه حل مراجعه به یک بانک دیگر و طرح موضوع با یک کارمند پرحوصله و خوش برخورد بانک است.

  • پوریا 1400/09/18 پاسخ

    سلام میشه ی حساب برای دونفر sms بره؟

    • 1400/11/18 پاسخ

      سلام روز بخیر
      خیر، تا جایی که اطلاع داریم متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد.

  • مریم 1400/09/14 پاسخ

    سلام میشه برای یک حساب دوتا شماره برای ارسال اس ام اس بدیم؟که پیامک های بانکی برای دوتا شماره بیاد

    • 1400/11/18 پاسخ

      سلام وقت بخیر
      خیر، متاسفانه تا جایی که بنده اطلاع دارم، این امکان وجود ندارد.

  • فریال 1400/09/02 پاسخ

    چجوری میتونم پیامک بانکی رو از طریق گوشی غیرفعال کنم؟

  • Ghazal 1400/08/29 پاسخ

    سلام من سیمکارتم مسدود شده ون خودم و ن کسی نمیتونه بهم پیام بده
    میخواستم ببینم پیامک بانک برام میاد یا باید مسدودیت سیمکارتم رو برطرف کنم؟؟

  • Meysam 1400/08/28 پاسخ

    سلام ببخشید چرا روز های جمعه پیامک واریزی بعد ظهر میاد بقیه روز ها صب میاد

  • احمد 1400/08/22 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشین الان برام پیامک اومد این پیام محرمانه است: مانده گیری ………
    ینی چی،من اصلا درخواستی چیزی ندادم، برام کد مانده گیری فرستاد?

    • 1400/08/25 پاسخ

      سلام بر شما
      احتمالا کلاه برداریه
      توجهی نکنید

  • Amirali 1400/08/15 پاسخ

    میشه برای یک حساب ۲تا شماره تلفن بدی که پیامک بیاد؟

    • 1400/08/15 پاسخ

      سلام و احترام
      بله امکان پذیره

  • amin 1400/08/13 پاسخ

    سلام وقت بخیر
    ببخشید خواستم از شما بپرسم ایا راه حلی هست که بتوان پیام های واریزی و… هم بر روی مبایل بیاید وهم رابر روی کامپیوتر ویا لپ تاپ
    که زمانی فردی هزینه ای واریز کند لازم نباشد اس ام اس مبایل رو چک کنیم پیامک واریزی وارد سیستم لپ تاپ هم شود که متوچه شویم واریز شده
    ایا نرم افزاری وچود دارد ؟
    09120269175
    خیلی ممنون میشوم راهنمایی ام کنید

    • 1400/08/15 پاسخ

      سلام و درود
      برخی اپ ها هستند که پیامک ها رو روی دسکتاپ هم نمایش میدن.
      اسمشون خاطرم نیست. با کمی جستجو شاید پیدا کنید.

  • امیر حسین 1400/08/01 پاسخ

    چگونه به صورت بفهمیم پیامک هایه بانکمون برایه چند نفر میره به

    • 1400/08/03 پاسخ

      سلام بر شما
      پیامک بانکی برای صاحبین حساب ارسال میشه
      زمان افتتاح حساب میتونید تعیین کنید که پیامک برای چه شماره هایی بره
      استعلام این مورد بدون مراجعه به شعبه، امکان پذیر نیست.
      برقرار و موفق باشید

  • Foro 1400/07/16 پاسخ

    سلام من شمارمو تو بانک تغیر دادم ولی شمارمو اشتباه وارد سیستم کردن و برای پیامک هم ۱۲ تومن کم کردن شمارمو درست کنم ۱۲ تومن ب حسابم برمیگردونن یا دورباره پول کم میکنن

    • 1400/07/19 پاسخ

      سلام و احترام
      این مورد بانک به بانک متفاوت هست
      احتمالا کم نمیشه.

  • .... 1400/07/16 پاسخ

    سلام روز جمعه یکی برام کارت به کارت کرده ولی اسمس نیومده
    میخواستم بدونم چون جمعه است پیام نیومده یا مشکل دیگه ای داره

    • 1400/07/19 پاسخ

      سلام و درود
      نه ربطی نداره به روز

  • Foro 1400/07/15 پاسخ

    سلام من شمارمو تو بانک تغیر دادم ولی شمارمو اشتباه وارد سیستم کردن و برای پیامک هم ۱۲ تومن کم کردن شمارمو درست کنم ۱۲ تومن ب حسابم برمیگردونن یا دورباره پول کم میکنن

  • مهلایوسفی 1400/07/12 پاسخ

    سلام. من. پیامکم قط شد رفتم بانک گف از مشکل از خطتته برو امورمشترکین اونجام رفتم کاری نتونستن بکنن مشکل از خطِ واقعایا بعد ی مدت خود پیامکش فعال نمیشه؟میشه کارت یا خط هکی چیز شده باشه توسط پلیس فتا یا سایرین و…خلاصه اینکه دلیلش چیه من چیکار باید بکنم الان ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • 1400/07/19 پاسخ

      سلام و درود
      در این مورد اطلاعی ندارم

  • سامان 1400/07/10 پاسخ

    سلام
    من یکماه پیش سرویس پیام کوتاه بانک صادرات را تمدید کردم و ۱۵هزار تومان پرداخت کردم وتا امروز تمام تراکنش ها و عملیاتهای روی حسابم برایم به تلفنم پیامک میشد ولی از ۲روز پیش خیلی اتفاقی بدون اینکه سرشماره مذکور که پیامهای واریز و برداشت از آن ارسال میشود را مسدود کرده باشم یا مزاحم نشوید گوشی این شماره را وارد کرده باشم یا….کلا پیامک واریز و برداشت برای بانک صادرات و ملی که هردو روی ایرانسلم می آمد باهم قطع شد نکته عجیب اینکه پیامک های رمز دوم و ورود به سامانه و….برام سریع میاد روی همین ایرانسلم ولی واریز و برداشت از هیچکدام از این دوبانک روی ایرانسلم که نزدیک به ۳ساله میامد یهو قطع شد و از هردو بانک دیگه نمیاد پیامهای شخصی و فامیل و….پیامهای خدمات دیگه کلا همه چیز میاد الا این سرویس گوشی رو عوض کردم نشد بلک لیست و مسدودی ها رو دیدم اصلا خالی هستش بانک میرم میگه مشکل نداره یه ماه پیش تمدید کردی و۱۱ماه مونده ماله ملی هم ۳چهار ماه پیش تمدید کردم اوناهم میگن از طرف ما مشکلی نداره خود ایرانسل هم فقط هی میگه ایراد از بانک هست آخه اگه ایراد از بانک هست چطور یه بانک دیگه هم قطع شده اونم باهم وفقط سرویس واریز و برداشت حالا برام پرونده درست کرد ن تلفنی قسمت پشتیبانی تو ایرانسل گفتن بررسی میکنیم درضمن من خطم همراه بوده ترابرد به ایرانسل کردم اینو گفتم گفت شاید این باشه ولی خط من ۳ساله ترابرد هست و داره میاد در ضمن پیام تبلیغاتی رو هم غیر فعال کردم نیومد هم فعال کردم هیچ فرقی نکرد در ضمن تراکنش و کارت به کارت میکنم از کارت خودم به بابام یا بالعکس برای اون میاد برای من نمیاد اینم از موقعیت مکانی اگه اونجایی که من هستم قطع بود برای هیچ کس نباید میومد
    خواهشا لطف کنید سریع ((چون قسط دارم و یه عالمه حساب و کتاب و بدبختی و قرض و بدهی نمیخوام بدحساب بشم چون تاحالا بدحسابی نکردم)) هرکس میدونه راهش چیه درستش کنم.خیلی ممنون میشم بگه بزرگی میکنه ببخشید سرتونم درد آوردم .اگه تمایل داشتین اینم آدرس ایمیل من هست خواستین مستقیم راهنمایی کنید ایمیل بزنید البته هرجور راحت هستین خواستید اینجا بنویسیدایرانسل هم که مشکلم رونوشت ک کرد پیگیری داد گفت پرونده رو ارجاع دادم پشتیبانی و واحد فنی بعد گفتم عجله دارم گفت قسمت پشتیبانی فنی مجرا از ما هست کمه کم ۴۸ساعت تا۷۲ساعت دیگه اگه تازه مشکلی نباشه و برطرف بشه باهام تماس میگیرن یعنی حداقل ۳روز در هرصورت از الان من هر ۱۰پونزده دقیقه هم ایمیل هم پاسخ اینجارو تست
    میکنم انشااله بزرگواران کمک کنن بازم تشکر.درآخر این هم آدرس
    ایمیل بنده برای ارسال راهنمایی های شما عزیزان و بزرگواران.
    خدانگهدار

    • 1400/07/12 پاسخ

      سلام و احترام

      سامان جان اگر این میزان ضروری و حیاتی هست
      فکر نمیکنید بهتر باشه مراجعه کنید به شعبه؟ و پیگیری جدی تری داشته باشید؟
      چون اشخاص معمولی که در اپراتور یا شعب بانک کار نمیکنند، نمیتونن پیرامون این موضوع به شما راهنمایی بدند

      با تشکر از اینکه وقت گذاشتید و این دیدگاه رو نوشتید

  • یونس 1400/07/02 پاسخ

    بااینکه پیام واریز سود کوتاه مدت برام آمده هنوز پول به حسابم نیامده

    • 1400/07/03 پاسخ

      یونس عزیز برای این مورد لطفا به بانک مراجعه کنید

      • یونس 1400/07/03 پاسخ

        سپاسگزارم

  • علی 1400/06/31 پاسخ

    سلام از کجا بفهمیم اسم ام اس بانک به چه شماره ای وصله؟

    • 1400/06/31 پاسخ

      سلام علی عزیز
      با اولین ارسال شماره مشخص هست
      مگر اینکه اسم بانک جای شماره باشه
      که امکان استعلام فقط از طریق تماس با CRA هست
      ۰۹۶۳۶۹

  • روح الله 1400/06/23 پاسخ

    سلام میخواست اس ام اس هامو برای یک شماره دیگه فعال شه

    • 1400/06/24 پاسخ

      سلام بر شما
      متوجه دیدگاه تون نشدم
      دوباره مینویسید لطفا؟

  • سبحان 1400/06/10 پاسخ

    سلام خسته نباشید یکماه پیش چهل تومن ب حسابم واریزشده موجودی میگیرم مبلغ رو میزنه اما پول نشد برداشت کنی اخر سرهم از حسابم کشیده شده خواهش میکنم راهنمایی کنید کجا برم

    • 1400/06/23 پاسخ

      به بانک مراجعه کنید با کد پیگیری قابل برگشت هست

  • Ramin 1400/06/09 پاسخ

    سلام اسمس من به علت نبودن پول تو کارت قطع شده ایا میشود بدون رفتن به بانک ان را فعال کرد

    • 1400/06/23 پاسخ

      متاسفانه امکان پذیر نیست. باید مراجعه کنید

  • الهه 1400/06/06 پاسخ

    سلام پیامک از بانک واسه من اومده زده
    سایر +۴۰۰۰۰۰۰۰
    ینی چی سایر؟

    • 1400/06/23 پاسخ

      اطلاعی ندارم
      به بانک مراجعه کنید

  • سمیره 1400/06/02 پاسخ

    سلام وقت بخیر میخوام شماره اس ام اس بانک غیرحضوری تغیربدم میشه راهنمایی کنید؟متشکرم

    • 1400/06/23 پاسخ

      سلام امکان پذیر نیست متاسفانه

  • فاطمه 1400/05/31 پاسخ

    سلام چند روزه اش ام ای بانک برای من نمیاد به بانک مراجعه کردم گفتن مشکلی نیست حتی تمام پیام های دریافتی مو پاک کردم ام همچنان است ام اسی دریافت نمیکنم

  • Mehdi 1400/05/15 پاسخ

    سلام آیا امکان این هست ک از یه حساب برا دوتا خط اس ام اس بیاد

    • 1400/05/17 پاسخ

      بله
      وقتی که حساب متعلق به دو شخص باشه. و هردو حق برداشت داشته باشند.

  • محمدرضا بکشیری 1400/04/27 پاسخ

    سلام خسته نباشید
    شماره پشتیبانی تون رو لطف می کنید بدید

    • 1400/04/27 پاسخ

      سلام بر شما
      ممنونم؛ زنده باشید
      0212853

  • منا صالحی 1400/04/18 پاسخ

    سلام ادمین عزیز مدت زمان smsبانک (برداشت از هر طریق) تا چه مدت بعد از صادر شدن از طرف بانک از بین میرود.؟حال چه گوشی خاموش باشد چه از طریق بانک مشکلی پیش اومده باشه.

  • شیما جمالی 1400/04/12 پاسخ

    سلام من خطم عوض شده و اینکه میخوام اس بانکمو غیر فعال کنم اگه اس بانک غیر فعال بشه اس ام اس میره رو خط قبلی؟

  • Najafi 1400/03/24 پاسخ

    من پول رو مه پرداخت کردم پیامکش نیومد چیکار کنم ؟

  • ظهیرداراخانی 1400/03/20 پاسخ

    سلام یک روزه الکی پیام خوش آمدگویی به همراه بانک میاد بدون اینکه برم توبرنامه اگه بگین دلیلش چیه خیلی ممنون میشم

  • هستی 1400/03/19 پاسخ

    سلام، وقت بخیر و خسته نباشید
    کارت بانکی بنده، به اسم خودم هستش ولی به شماره تلفن پدرم.
    و پیامک های اون غیر فعال هستن.
    حالا میخواستم ببینم اگر من مقدار پولی در حدود 300،000 تومن به کارت دیگری منتقل کنم، پیامک انتقال وجه برای شماره پدرم ارسال می‌شود یا خیر…؟

    ممنون میشم پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید.?

  • پویا میردارسلطانی 1400/03/14 پاسخ

    سلام با تشکر از سایت خودتون میخواستم بدونم معنی این عددها و عباراتی که تو پیامک بانک رفاه میاد برام میاد چه معنی داره مثل:
    رفاه حساب 62****13 برداشت1,960,000R کد2000 خريد ازپايانه بانک تجارت الكترونيك پارش·پ039799
    بمانده1,231,509R 1399/12/26-16:56

  • احسان 1400/03/03 پاسخ

    سلام. من یک خط دارم‌که به sms بانک ملی وصله حالا میخاستم ببینم میشه همون خط رو به sms بانک دیگه وصل کرد یعنی دوتا پیامک حسابم به یک خط بیاد؟

    • 1400/03/03 پاسخ

      سلام
      بله این مورد میتونه انجام بشه
      به بانک مراجعه کنید

  • یونس 1400/02/18 پاسخ

    سلام آیا میشه به دو خط موبایل پیامک خرید و یا برداشت ارسال بشه ؟

    • 1400/02/18 پاسخ

      سلام. تا به حال تجربه ی اجرا شدن این مورد رو نداشتم. به بانک مراجعه کنید.

  • فاطمه زارع 1400/02/15 پاسخ

    سلام،پیامک واریز وجه با عنوان «انتقال» ارسال می شود.معنی پیامک با عنوان «نقدی» چیست؟

  • حجت 1400/02/14 پاسخ

    سلام وقت بخیر پیامک های انتقال وجه واسم نمیاد مشکل چیه؟
    ولی برداشت وجه میاد
    سوال دیگ اگر گوشی خاموش باشد و انتقال در آن زمان باشد بعد گوشی روشن میشود چرا پیامک نمیاد.

    • 1400/02/15 پاسخ

      سلام و احترام
      به بانک مراجعه کنید و از بانک بخواید تمام پیامک ها به شما ارسال بشه
      اگر گوشی خاموش باشه، تا چند ساعت میرسه ولی بعدش، دیگه پیامک نمیرسه

  • امیر علی 1400/01/25 پاسخ

    سلام چرا پیام بانکم قطع شده؟

    • 1400/01/25 پاسخ

      سلام علی عزیز، این میتونه دلایل مختلفی داشته باشه:
      – عدم موجودی کافی در موعد تمدید سرویس اطلاع رسانی پیامکی بانک که باعث میشه پس از پایان موعد که اسفند هر سال هست، دیگه براتون پیامک ارسال نشه.
      – مشکل سیستمی در پرونده شما در بانک مورد نظر

      هردو این موارد، از طریق مراجعه به بانک، حل خواهند شد

  • 1400/01/25 پاسخ

    پاسخ شما در دیدگاه دیگرتون، داده شد.

  • 1400/01/25 پاسخ

    سلام منیره عزیز
    دو مورد رو پیگیری کنید:
    1. به اپراتور زنگ بزنید. مشکل رو شرح بدید. پیگیری کنند.
    2. به شعبه دیگری مراجعه کنید. درخواست بدید یک بار شماره تلفن تون رو حذف کنند. دوباره اضافه کنند به سیستم. و درخواست بدید فرم دریافت پیامک های بانکی رو دوباره پر کنید.

    همچنین ممکنه موجودی شما کافی نباشه و هزینه ارسال پیامک سالانه که معمولا اسفند ماه از شما کسر میشه، از موجودی شما کم نشده باشه.

  • داعي 1400/01/16 پاسخ

    يه برداشتي از كارتم شده با عنوان ” برداشت گروهي ” نميدونم برداشت چي هست مبلغشم ٣٠هزار تومنه ، اين يه مشكل امنيتيه ؟

  • Liya 1400/01/11 پاسخ

    السلام علیکم ورحمة الله
    وقت بخیر
    من پیامک را با کارتم وصل کردم اما یک شخصی تا دیشب برایم پول واریز کرد خودمم هم برای خودم شارژ خریدم اما پیامکش نیامد چرا؟؟

  • yasss 1399/12/29 پاسخ

    سلام ببخشید اگه از کارتی پول کارت به کارت کنیم برای صاحب کارت پیامک برداشت وجه میاد یا انتقال به یه کارت دیگه؟؟؟

  • زهرا 1399/12/27 پاسخ

    سلام
    ببخشید من اس ام اس بانک داشتم مدتی غیر فعال شده بود یعنی پیامک رمز پویا میومد اما پیامک واریز و برداشت نمیومد فکر کردم شاید قطع شده به بانک رفتم و گفتن وصل شده اما بازم پیامک برداشت و واریز پول براش نمیاد روی تلفنی دیگه گذاشتم پیامک ها اومد
    گوشیم مدل نوکیا بود ممکنه بخاطر گوشی باشه که نمیاد؟؟
    لطفا کمک کنید

    • 1399/12/27 پاسخ

      سلام بر شما
      بعیده مشکل از گوشی تون باشه.
      اول به یه تعمیرکار گوشی مراجعه کنید تا بررسی کنه تنظیمات پیامک گوشی رو
      و اگر درست نشد
      از بانک دوباره پیگیری کنید

  • عباس 1399/12/24 پاسخ

    سلام یکی به اشتباه شماره منو داده به بانک.پیامش برای من میاد چه کار باید کرد؟

    • 1399/12/25 پاسخ

      درود بر شما
      چاره ای نیست جز مراجعه به بانک و درخواست حذف شماره
      همچنین میتونید شماره رو در برنامه پیامک گوشیتون، بلاک یا مخفی کنید
      اینطوری اگر پیامکی بیاد، براتون اعلان یا ناتیفیکیشن نمیاد

      • عباس 1399/12/25 پاسخ

        باشه ممنونم از راهنماییتون

  • م..... 1399/12/18 پاسخ

    سلام.
    آیا اس ام اس همه برداشت ها از کارت به یه صورت هست یا اس ام اس تراکنش از پز با برداشت از عابر بانک فرق دارن؟!

  • mohammad 1399/12/18 پاسخ

    آقا سلام کلا چندوقتیه پیامک نمیادبرای گوشیم ممکنه دلیلشوبگیدتوایمیل بگید

  • دلگشا 1399/12/13 پاسخ

    سلام میخاستم اس ام اس بانک انصارم رو غعالش کنم غیره حضوری چکارکنم؟

    • 1399/12/13 پاسخ

      درود بر شما
      متأسفانه در حال حاضر امکان فعال کردن این مورد به صورت غیرحضوری وجود نداره.
      باید مراجعه کنید به شعبه و مبلغ تعرفه ارسال پیامک سالانه رو پرداخت کنید.

  • آخوندی 1399/12/05 پاسخ

    سلام مدتی است که پیامکهایی که از بانک دریافت میکنم را نه میتوان تک تک حذف کرد یا کپی گرفت یا به فرد دیگری ارسال نمود ممنون, تشکر

  • معروف جوادی 1399/12/03 پاسخ

    سلام دوتا حساب جداگانه ازیک بانک دارم دوتا کارت مجزاهم دارم ولی پیامکاش درهم میاد چجوری میشه جداکرد پیامکای دوحساب رو ؟

    • 1399/12/04 پاسخ

      درود بر شما
      این مورد رو می‌تونید از طریق بانک پیگیری کنید.
      با تشکر از توجه شما

  • هادی 1399/11/15 پاسخ

    با سلام میخاستم ببینم چطور میشه فهمید که اس ام اس تراکنش های حساب بانکی من آیا بغیر از خودم برای کسی دیگه ای هم میره؟

    • 1399/11/20 پاسخ

      با سلام و احترام
      باید به بانک خود مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • امیرحسین سپهوند 1399/11/08 پاسخ

    اس ام اس بانکم فعال پول یاهرتراکنشی هم انجام میدم انجام میشه ولی وقتی پول به حسابم واریز میشه پیامش نمیاد فقط پیام واریزبرام نمیادمشکلش چیه

    • 1399/11/11 پاسخ

      با سلام و احترام
      باید به بانک خود مراجعه نمایید.
      با تشکر

  • حمید خدادادی 1399/10/11 پاسخ

    من در بانک ملت حسابی ندارم ولی مرتب از بانک برای من پیامک می آید چرا

    • 1399/10/15 پاسخ

      با سلام و احترام
      لطفا با تلفنباک ملت تماس بگیرید.
      با تشکر

  • علی بدخشان 1399/09/29 پاسخ

    سلام،
    ممکنه بفرمایید که پیامکهای بانک را که بعد از هر تراکنش میآید، آیا میتوان روی *دو تا شماره تلفن*، دریافت کرد؟

    • 1399/10/02 پاسخ

      با سلام و احترام
      کاربر عزیز
      می بایست از بانک خود پیگیری نمایید.
      با تشکر

  • حدیث 1399/09/14 پاسخ

    سلام‌ من ناخواسته‌ کد غیر فعالسازی رو ارسال کردمو و سرویس پسامک لحظه ایم غیر فعال شد راهی بجز مراجعه حضوری داره دوباره فعال کنم؟

    • 1399/09/17 پاسخ

      با سلام و احترام، اگر اس ام اس های بانکی شما قطع شده است می بایست به بانک خود مراجعه حضوری داشته باشید.
      موفق باشید

  • امیر 1399/09/13 پاسخ

    سلام خسته نباشید میشه تراکنش های یک حساب برای دوتا خط فعال بشه؟

    • 1399/09/17 پاسخ

      با سلام و احترام
      برای این مورد باید به بانک خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • فاطمه 1399/09/11 پاسخ

    سلام ميخواستم بدونم آيا روي يه كارت بانكي ميشه به دو سيم كارت مختلف پيامك فعال كرد؟
    يعني به دو سيم كارت پيامك هاي يه حساب ارسال بشه؟

    • 1399/09/12 پاسخ

      با سلام و احترام
      برای این مورد به بانک خود مراجعه فرمایید.
      با تشکر

  • Nazanin 1399/08/22 پاسخ

    چطور باید شماره ای رو که پیام های کارت به اون میره رو تغییر بدیم؟

    • 1399/08/27 پاسخ

      سلام
      بازدید کننده گرامی
      برای تغییر شماره حتما باید به بانک مراجعه نمایید تا تغییر شماره انجام گردد.
      موفق باشید

  • اللل 1399/08/16 پاسخ

    پیامکهای دستوری یا اطلاع رسانی از طریق بانکی که در ان افتتاح حساب کردیم ارسال میشود؟ یا از بانک مرکزی ارسال میشود؟

    • 1399/08/27 پاسخ

      سلام
      بازدید کننه عزیز، پیامک ها از طرف خود بانک مبدا ارسال می شود و بانک مرکزی نقشی در ارسال پیامک ها ندارد

  • مهدی 1399/08/10 پاسخ

    سلام میخاستم ببینم میشه اس ام اس بانکو روی دو تا شماره فعال کرد؟

    • 1399/08/15 پاسخ

      با سلام ، برای اطلاع از این مورد باید به بانک خود مراجعه نمایید.موفق باشید

  • خلیل 1399/08/03 پاسخ

    سلام من اس ام اس بانکم را به شماره دیگه تغییر دادم اما رمز پویا به شماره جدیدم میاد ولی برداشت و واریز به شماره قبلبم چطور میشه این؟

    • 1399/08/15 پاسخ

      سلام بازدید کننده گرامی شما باید برای بررسی این مورد به بانک خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • امیرحسین 1399/07/16 پاسخ

    سلام خسته نباشید میخواستم ببرسم میشه اینترنتی شماره اس ام اس بانک رو تغییر داد!

    • 1399/07/21 پاسخ

      با سلام و احترام
      خیر برای این مورد باید مراجعه حضوری به بانک داشته باشید.
      موفق باشید

  • Sina 1399/07/10 پاسخ

    سلام پیامک‌های بانکی مشترکین که خارج از کشور باشند هم دریافت می کنند

    • 1399/07/12 پاسخ

      با سلام ،کاربر عزیز پیامک بانکی با اپراتورهای داخلی ارسال می شود برای شماره های خارج از کشور پیامک نمی رود.
      موفق باشید

  • مرتضوی 1399/07/02 پاسخ

    سلام .چجوری باید از طریق کد یا عابر بانک اون شماره ای ک خدمات بهش ارسال میشه رو عوض کرد؟

    • 1399/07/05 پاسخ

      با سلام و احترام، برای این مورد باید به بانک خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • ناصر 1399/06/19 پاسخ

    سلام چرا اس ام اس بانک صادرات برآن نمیاد با اینکه به بانک رفتم میگو فعال

    • 1399/06/23 پاسخ

      با سلام و احترام
      برای حل این مشکل باید به بانک خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • رقیه بدری اذرین 1399/06/14 پاسخ

    سلام در بانک ملت میتوانم شماره مبایل برا دو حساب جداگانه شماره تلفن متفاوت بدهم

    • 1399/06/23 پاسخ

      با سلام
      برای این مورد باید به بانک خود مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • سعید 1399/05/26 پاسخ

    سلام خط من یک هفته خاموش بوده الان روشن کنم اس ام اس تراکنشات یه هفته گذشته میاد

    • 1399/05/27 پاسخ

      با سلام
      معمولا پیامک ها کمتر از یک ساعت در صف باقی می مانند و در صورت خاموشی گوشی پیامک دریافت نمی شود .

  • محمد 1399/05/26 پاسخ

    سلام من با ی سیم کارت از طریق بانک اپلیکشن بانک‌پاسارگارد رو فعال کردم.الان سیم کارتم مسدود شده پیامک نمیاد اپلیکشن‌رو فعال کنم چجور میتونم ی سیم کارت دیگه ام رو جایگزین کنم

    • 1399/05/27 پاسخ

      با سلام
      شما برای تغییر سیستم کارت باید به شعبه مراجعه و خط را تغییر دهید .
      با تشکر

  • امی اشکاوند 1399/05/21 پاسخ

    سلام ببخشید میشه شماره ای که به ان پیامک ارسال میشود را تغییر داد

    • 1399/05/22 پاسخ

      سلام روز شما بخیر
      به توجه به اینکه به صورت کامل متوجه منظور و سوال شما نشدم، خواهش میکنم سوال خودتون رو کاملتر بیان کنید. منظور شما از شماره ای که به آن پیامک ارسال می شود، چه شماره ای است؟

  • محمد 1399/05/20 پاسخ

    سلام از طریق سامانه بام به حسابم پول واریز کردن اما به حسابم نیومد ولی اون فرد شناسه تایید برداشت از حسابش رو داد

    • 1399/05/21 پاسخ

      با سلام
      بازدید کننده گرامی
      در صورتی که تنها استناد شما به یک تصویر است، احتمال دارد که آن تصویر ساختگی باشد (این صفحات توسط نرم افزار های فیش ساز تولید می شوند)
      اگر تمایل دارید از صحت شماره پیگیری خود نیز مطمئن شوید، به بانک عامل خود مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • مهرزاد 1399/05/08 پاسخ

    برای من هر روز پول میریزن بعد نمیزنه انتقال میزنه سایر 1200000ریال نمیدونم چطور لطفا راهنمایی کنید

    • 1399/05/11 پاسخ

      بازدید کننده گرامی
      جزئیات تراکنش را با مراجعه به بانک دریافت کنید. البته پیشنهاد میکنیم که با توجه به شرایط بیماری کرونا، پس از مراجعه اینترنت بانک و یا موبایل بانک خود را نیز فعال کنید تا از آن طریق جزئیات دقیق هر تراکنش را مشاهده نمایید.
      موفق باشید

  • نوشین 1399/04/30 پاسخ

    سلام
    واسه من یه پیام با تیتر کارت اعتباری اومده و حدود دویست تومن از حسابم کسر شده
    در حالیکه از کارتم استفاده نکردم
    همچنین خرید اینترنتی هم نداشتن رمز دوم پویا هم داشتم
    عبارت کارت اعتباری واسه چیه اصلا

    • 1399/05/07 پاسخ

      سلام و روز به خیر
      به صورت کلی اگر از شماره بانک که همیشه پیامک ها برایتان ارسال می شود، پیامک را دریافت کرده اید، به معنای کسر هزینه از حسابتان است که احتمال کلاهبرداری وجود دارد و بعد از بررسی های لازم و چک کردن حساب، نسبت به مسدود سازی کارت اقدام کنید. اما اگر شماره ای که دریافت کرده اید، شماره جدیدی بوده است، پس از چک کردن حساب خود، پیامک دریافتی را حذف نمایید. معمولا افرادی هستند که با هدف های متفاوت، نسبت به ارسال پیامکهای بی پایه و اساس اقدام میکنند.

  • سیما 1399/04/30 پاسخ

    چرا پیامک های بانکی قطع شده بدون حتی اطلاع به مشتری؟ از کی درست میشه؟ توی این وضعیت خطرناک صلاح حتما تا بانک بریم؟

    • 1399/05/07 پاسخ

      سلام
      روز به خیر
      متاسفانه دلیل واحدی برای قطعی به یکباره پیامکها وجود ندارد و هر بانک بر اساس سیاستهای خود اقدام به فعال و غیرفعال سازی سرویس ها می نماید.
      به همین دلیل در این موارد، مراجعه به بانک ضروری است اما پیشنهاد میکنیم که در صورتی که ضرورتی برای استفاده از پیامک ندارید و از اینترنت بانک و یا موبایل بانک استفاده میکنید، فعالسازی مجدد سرویس را به زمان بهتری موکول نمایید.
      موفق باشید

  • Zohreh pashaee 1399/04/09 پاسخ

    سلام روزتون بخیر ببخشید میخواستم بدونم اس ام اس بانک فقط برای شماره فرد دارای حساب قابل فعال سازیه
    یعنی برداشت از کارت من اتفاق بیوفته اما به سیمکارتی ک به اسم شخص دیگه ای هست اس ام اس بره
    ممنون میشم پاسخ بدید?

    • 1399/05/07 پاسخ

      سلام و روز به خیر به شما
      ملاک بانک برای ارسال پیامک، شماره ای است که در زمان تکمیل فرم و فعالسازی سرویس، اعلام میکنید، اگر قصد دارید پیامک ها به موبایل دیگری برود، این کار باید از داخل بانک انجام شود. (قرار بر این بود که در زمان ثبت موبایل، کدملی صاحب حساب با کدملی صاحب خط منطبق شود، اما اطلاعی از انجام شدن یا نشدن این امر ندارم)

  • سجاد 1399/04/02 پاسخ

    سلام اس ام اس واریز گروهی یعنی چی

    • 1399/05/14 پاسخ

      سلام و روز خوش
      بانکها امکانی را فراهم کرده اند که به صورت گروهی چندین حساب مقصد و مبلغ را دریافت می کنند و با یک بار تایید، تراکنش ها را انجام میدهند. معمولا بنا به انتخاب شما، همه عملیات ها را می توانند در یک تراکنش و یا هر کدام را به صورت جداگانه انجام دهند. متناسب با انتخاب شما، پیامک های کسر نیز ارسال می گردد.
      موفق باشید

  • setayesh 1399/04/01 پاسخ

    من برا فعال سازی ب بانک ملی مراجعه کردم فرمو پرکردم پنجشنبه بود اما الان شنبس و هیچی خبری نیس منم مطمعنم ک اطلاعات درست بوده

    • 1399/05/07 پاسخ

      سلام و روز به خیر
      در صورتی که هنوز سرویس برای شما فعال نشده است، متاسفانه باید به داخل شعبه مراجعه کنید و از کارپردازانی که معمولا در ورودی بانک ها و برای انجام امور غیرمالی در نظر گرفته شده است، راهنمایی دریافت کنید. معمولا خود این افراد نیز بر روی تلفن همراه شما وضعیت پیام ها را بررسی می کنند.
      موفق باشید

  • Fateme 1399/03/19 پاسخ

    سلام، من شماره شبا کارتمو دادم به محل کارم تا برام حقوق رو واریز کنن، چند روز بعد به طور تصادفی فهمیدم که واریز کردن به حسابم، ولی با اینکه پیامک بانکم فعاله، پیام واریزی نیومد برام. چیکار باید انجام بدم؟؟

  • بهار 1399/03/14 پاسخ

    منظورم این هست که با شماره مستند که توی اسمس بانک هست میشه مکان خرید رو فهمید ترو خدا کمکم کنید اگه اوضیح ساده و واضح بدین

  • بهار 1399/03/14 پاسخ

    سلام ببخشید یه سوال خیلی فوری . پیامک زیادی از طرف بانک برام میومده باهر تراکنشی که انجام میدادم العان دلم میخواد بدونم از کجا خرید کردم این مبلغی که خرج کردم مال کدوم مغازه یا بانک یا داروخونه کدوم بوده میشه فهمید خواهش میکنم گیج شدم

    • 1399/05/13 پاسخ

      با سلام
      برای دریافت جزئیات نمی توانید از طریق پیامک اقدام کنید و باید ریز آنها را از بانک و یا اینترنت بانک خود دریافت نمایید. البته اگر جزئیات را نیز دریافت کنید، بازهم مشخص نخواهد بود که خریدتان مربوط به کدام داروخانه و یا فروشگاه است و صرفا شماره ترمینال قابل مشاهده است.
      موفق باشید

  • تت نن 1399/03/11 پاسخ

    سلام
    ببخشید میشه بدون مراجعه به بانک این کارو انجام بدم(مثلا:پیامک های اصلاعات حسابم که برای یک شماره دیگه میان رو روی یکسیم کارت دیگه بدون مراجعه به بانک فعال کنم)
    ممنون

    • 1399/05/13 پاسخ

      با سلام
      بازدید کننده محترم
      متاسفانه حداقل مراجعه یک بار به بانک و پس از ان خودپرداز الزامی است.

  • saeed 1399/03/10 پاسخ

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم از یک حساب برای دوتا خط هم میشه اس‌ام‌اس بیاد یا اگر حساب مشترک باشه چی؟؟

  • بابک 1399/02/21 پاسخ

    من میخواهم smsحسابه بانکیه من به هر دو خطم ارسال شود امکان پذیر است

  • اسد بگی 1399/02/20 پاسخ

    سلام. من همدانم. حسابه مسکن شهرستان هست. برای فعال کردن پیام کوتاه باید بروم شهرستان؟ 

    • 1399/05/16 پاسخ

      سلام وقت بخیر
      خیر نیازی نیست که به شعبه شهر خودتان مراجعه کنید، در هر شعبه ای فعال و یا غیرفعال کردن تمام سرویس های بانکی صورت می پذیرد.

  • بهار 1399/02/17 پاسخ

    وقتی پول از کارتم برداشت میکنم،پیامک برای کسه دیگه ای می‌رود چطور شماره تلفن خود را فعال کنم‌تا پیامک‌برای من بیاد!؟

    • 1399/05/16 پاسخ

      سلام و روز به خیر
      به بانک مراجعه کنید و درخواست تغییر شماره خط خود را ارائه دهید. حتما خطی که اعلام میکنید، روشن باشد و در بانک همراهتان باشد.
      موفق باشید

  • میرزایب 1399/02/15 پاسخ

    سلام اسمسمو فعال کردم اماموقع تراکنش نمیاد

  • وحید نادری 1399/02/13 پاسخ

    من میخام شماره تلفن پیامکمو عوض کنم باید حتمن به خوده شعبه ای که توش حساب باز کردم برم آیا امکانش وجود داره به شعبه دیگری برم . بانک من رفاه است

    • 1399/05/16 پاسخ

      سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      نیازی نیست الزاما به شعبه بانک خود مراجعه کنید، به هر شعبه ای مراجعه کنید کار شما انجام خواهد شد.
      موفق باشید

  • سعید 1399/02/13 پاسخ

    سلام.زمان افتتاح حساب به شماره تلفن ثبت شده پیامک ارسال میشه؟

  • مجیدی 1399/02/08 پاسخ

    سلام من اس ام اس بانکم فعال بود ولی موجودی حسابم تموم شده و اس ام‌اس بانکم غیرفعال شد حالا اگه حسابمو شارژ کنم اس ام بانکم فعال میشه؟

  • فاطمه 1399/02/07 پاسخ

    سلام ببخشید از کجا میسه فهمید ارائه خدمات پیامکی به چند شماره ارسال میشه؟بدون مراجعه به بانک

  • مرتضی خادمی 1399/02/04 پاسخ

    سلام بانک صادرات تاچه مبلغی پیام نمیاد اخه میگن مبلغ پایین برداشت یاواریزبشه پیام نمیاد

  • حسین 1399/02/01 پاسخ

    سلام من امروز اس ام اس بانکی رو فعال کردم ولی برام نمیاد. چیکار کنم 

  • افشین 1399/01/26 پاسخ

    سلام اگه با اینترنت بانک انتقال بدیم پیامک برامون میاد؟

  • محمد 1399/01/25 پاسخ

    سلام الان در دوران قرنطینه هستیم و هیجا باز نیست و من کارتم رمز دومش الکی مسدود شده و شماره موبایل هم عوض کردم نمیتونم رمز پویا بگیرم کمک میخواستم

  • حسینی 1399/01/24 پاسخ

    سلام خسته نباشید،میخواستم ببینم راهی هست روی پیامک اسم یا شماره حساب طرف مقابل رو دربیام،ممنون

  • mohammad 1399/01/22 پاسخ

    سلام. کاملترین اس ام اس بانک را کدام بانک دارد؟ که بنویسه از چه طریقی و به چه شماره کارت یا حسابی پول واریز یا ارسال شده؟؟

  • علی اصغر پرموز 1399/01/21 پاسخ

    پیامک رو رفتم بانک فعال کردم ولی پیامی برام نمیاد

  • امیر 1399/01/21 پاسخ

    سلام امکانش وجود دارد پیامک بانک بین دو شماره همراه وصل باشه

  • فرزانه 1398/12/27 پاسخ

    سلام من از زمانی که رمز پویا از طریق دریافت آس ام آس فعال کردن پیامک بانک برام ارسال نمیشه بانک کشاورزی مراجعه به بانک کردم گفت مشکلی نداری 

  • سید جمشید 1398/12/25 پاسخ

    سلام من تازه کارتم رو گرفتم ولی پیام برام نمیاد.

  • امیررضا ابراهیمی 1398/12/23 پاسخ

    با سلام ، شخصی با برنامه آپ به کارتی که قبلا مسدود شده ( به علت گم کردن کارت ) پول واریز کرده و اسکرین شات پرداخت موفق را هم فرستاده و از حساب آن شخص پول کسر شده اما به حساب من نیامده ، الان به نظر شما من باید چه کنم ؟

  • سعید 1398/12/05 پاسخ

    با سلام متاسفانه بانک ملت خدمات پیامکیش برای سپرده های یکساله محدود به پیامک خرید است یعنی نه پیام سود رو نشون میده نه پیام واریز رو بانک هم میگه چون سپرده یکساله است پیام سود و واریز برای شما نمیاد. خواهشمندم پاسخ دهید. تشکر

  • مهدی فاطری 1398/11/11 پاسخ

    با سلام، مدتی بود که پیام کوتاه امنیتی ورود به سامانه یا برای انتقال وجه که قبل از تایید انتقال از طرف بانک ملی که شامل یه کد بود برام نمیومد. ولی پیام برداشت یا واریز وجه میومد. با تحقیق بهم گفتن بخاطر خدمات اپراتور هست. رفتم بانک و شماره تلفنم رو از ایرانسل به همراه اول تغییر دادم. ولی بازم درست نشد و همچنان پیام تایید انتقال یا ورود به سامانه نمیومد. از طرفی بانک اقتصاد نوین من هم که خط ایرانسلم ثبت شده بود کلا پیام نمیومد. نه ورود به سامانه، نه تغییرات موجودی. ولی با تغییر شماره تلفن از ایرانسل به همراه اول تو بانک اقتصاد نوین مشکل برطرف شد!حالا شما بفرمایید مشکل کجاست؟!

  • احمد 1398/10/29 پاسخ

    با عرض سلام اس ام اس بانک بنده روی کارت پدرم هست.خواستم بدونم اگ از مراجعه حظوری بانک شماره رو ب خط خودم تغییر بدم برایه خط پدرم اس ام اس میاد ک شماره تغییر کرده.ممنون میشم جواب بدین

  • مراد 1398/10/03 پاسخ

    چرا من درخواست قطع پیامک دادم اما قطع نشده 

  • سوین ش 1398/09/27 پاسخ

    سلام خسته نباشین از طرف بانک اس ام اس برام اومد درباره رمز دوم و تاییید شماره همراه خواستم بدونم از طرف خود بانک انصار هست یا خیر شمارش هم10003601 بود

  • محدثه 1398/09/18 پاسخ

    سلام.من امروز ی حساب باز کردم اس ام اس بانکمم فعال کرد.ولی همین امروز ک پول ریختم ب حسابم اس ام اس برام نیومد.ممکنه فعال شدنش طول بکشه؟ 

  • علیرضا 1398/09/05 پاسخ

    باسلام پیامک‌های بانکی ام پاک شده ولازمشان دارم میتوانم از بانک درخواست کنم مجددا ارسال کند؟؟؟؟

  • فربد 1398/07/26 پاسخ

    سلام از هفته ی پیش دیگه واسم پیامک بانک نمیاد چه برداشت چه واریز چرا؟

  • امیرهجرانی ادب 1398/06/27 پاسخ

    من یه خط دایمی همراه اول خریدم ولی چون کارکرده است مدام پیامک بانک صاحب قبلی میاد چه جوری قطع کنم کلافم کرده

    • 1398/07/14 پاسخ

      سلام
      پیشنهاد می شود یکبار به بانک عاملی که پیامک از آن برای شما ارسال می شود مراجعه نمایید (البته همراه با مدارک خط خریداری شده)
      اگر به نتیجه نرسیدید، الزاما این کار باید توسط خود شخص صاحب حساب صورت پذیرد.

  • محمد سالاری 1398/06/06 پاسخ

    سلام چطور می تونم اسمس بانکمو وصل کنم

    • 1398/07/14 پاسخ

      با سلام
      برای فعالسازی همه سرویس های بانکی از جمله سرویس SMS Bank باید حتما به بانک مراجعه نمایید.

    • علیرضا حق نژاد 1399/04/07 پاسخ

      من سالهاست که در بانک ملی حساب دارم . حدود یک ماه است که پیامکهای بانک ملی برایم نمی آید به بانک مراجعه کردم گفتند که مشکل از طرف بانک نیست وباید به دفاتر همراه اول مراجعه کنم آیا مراجعه به دفاتر همراه اول مشکلی را حل میکند ؟ اگر پاسخ منفیست پس راهنمایی لطفا” واگر پاسخ مثبت است چگونه؟

      • 1399/05/07 پاسخ

        سلام و روز به خیر
        اگر دلیل عدم دریافت پیامک، استفاده از سامانه شاهکار توسط بانک باشد که صحت کدملی را با صاحب خط چک میکند، مراجعه به دفاتر جهت تغییر اطلاعات مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

  • اسلامی 1398/05/27 پاسخ

    سلام ، کارت به اسم منه ولیمسیم کارت به اسم یه نفر دیگه . با این شرایط آیا امکان داره پیامک بانک فعال بشه؟

    • 1398/07/14 پاسخ

      سلام
      بله، در حال حاضر مشاهده پیامک فعالسازی توسط اپراتور بانک کفایت میکند و نیازی به مدارک دیگر وجود ندارد. (البته ممکن است این قوانین در بانکهای مختلف تفاوت داشته باشد)

  • مهناز 1398/05/12 پاسخ

    سلام خسته نباشید برام یه پیامک از بانک اومده و نوشته قبض و مبلغی از حسابم کم کرده دلیل این چیه 

    • 1398/07/16 پاسخ

      سلام
      از دو سال پیش هزینه سالیانه ای بابت پیامکهای ارسال شده توسط بانک از حساب شما کسر می گردد که در صورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تراکنشهای خود، به بانک مراجعه نمایید و سرویس مورد نظر خود را غیرفعال کنید.

  • بیژن 1398/05/05 پاسخ

    ممونم ازشما؟

  • بیژن 1398/05/05 پاسخ

    با سلام ببخشید بنده صورتحساب قبض موبایلم رو روز پنج شنبه ای پرداخت کردم اما هنوز اسمس تایید پرداختش نیومده کی میادش میخواستم بدونم ممونم ازشما؟

    • 1398/07/16 پاسخ

      سلام
      بسته به نوع پرداخت قبض، ممکن است با کمی تاخیر پیامک برای شما ارسال شود. به طور معمول ممکن است تا بعد از یک هفته پیامک تاییدیه برای شما ارسال شود. اما در صورت نیامدن، از اپراتور خود قبض میاندوره خود را مجددا دریافت نمایید تا از پرداخت شدن آن اطمینان حاصل نمایید.

  • علیجان 1398/04/15 پاسخ

    سلام.بنده دارای حساب رفاه هستم.چند بار برام پیامک میاد که مبلغ 981000 ریال تحت عنوان پرداخت قبض شتابی و کد 2000 از حساب بنده پرداخت شده است.نمیدونم آیا پرداخت با رمز دوم بوده یا دستگاه پوز؟واسه پیگیری و یا آدرس دستگاه این کلاهبرداری چکار کنم؟تو پیامک مبلغ 981000و کد2000 و شماره حساب بنده و تاریخ و ساعت پرداخت ذکر شده

    • 1398/07/16 پاسخ

      سلام
      در این موارد اول از همه به بانک مراجعه نمایید، در صورت بسته بودن بانک از دستگاه های خودپرداز حساب خود را مسدود نمایید.
      بعد از پیگیری از بانک به پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه نمایید.

  • صادق 1398/04/14 پاسخ

    آیا میشه پیامک بانک به دو تا خط بیاد؟

    • 1398/07/16 پاسخ

      سلام
      خیر، تا آنجا که اطلاع دارم چنین امکانی وجود ندارد.

  • آزاده مختاری 1398/04/03 پاسخ

    سلام.چندین ماه هست سیمکارتی خریدم که همچنان پیامکهای بانک صاحب قبلی خط ارسال میشه که واقعا کلافه کننده شده.آیاکددستوری هست که بتونم مسدود کنم این پیامکهارو؟ با تشکر

  • مهزیار 1398/03/31 پاسخ

    اقا تو پیام های اس ام اس بانک ملت یه گزینه هست نوشته مستند جلوش شماره میزنه خواستم بدونم اون معنیش چیه شماره و مستند یعنی چی؟

    • 1398/07/16 پاسخ

      سلام
      موارد این چنینی در سمت بانک متفاوت است و معمولا برای ساده سازی پیگیری توسط خود بانک صورت می پذیرد.

  • Sisi 1398/03/30 پاسخ

    سلام ببخشید من امروز خواستم اس ام اس بانکمو فعال کنم اما روی خط مادرم بود بعد گفتم بزارنش رو خط خودم اما دوتا هزینه ازم کم شد این طبیعی هستش؟

  • Hanie 1398/03/26 پاسخ

    من اس ام اس بانک یکی که اصلا نمیدونم کیه روی خطم ارسال میشه باید چیکار کنم؟؟؟

  • و. اخلاقی 1398/02/05 پاسخ

    درخواست حذف حساب خود را دارم . نیاز به خدمات آنشرکت محترم در خصوص دریافت پیام نیست . متشکرم

  • مختار 1397/12/29 پاسخ

    سلام پیامی از ۱۰۰۰۲۵ برام امده و گفته در قرعه کشی استفاده از خدمات الکترونیک بانک مسکن برنده جایزه شده اید ایا پیامک مذکور بانک مسکن میباشد.

  • امیررضا بیهقی 1397/12/29 پاسخ

    فعال کردن اس ام اس بانک

  • فرزانه رمضانی 1397/12/25 پاسخ

    سلام.کسی بدون اجازه شماره موبایلش رو وارد حساب من کرده. و اس ام اس های بانکیم برای اون شماره هم میره. این کار جرمش چیه

  • شریف الله محمدی 1397/12/22 پاسخ

    من میخواهم پیامک کارت بانکی ام را از طریق انترنت فعال کنم آیا امکان پذیر هست؟

  • سودا 1397/12/20 پاسخ

    سلام خسته نباشیدمن از طریق شماره ۸۰۰ ارسال پیام های خدماتی رو غیرفعال کردم ، الان برام اسم ام اس بانکی نمیاد ، این دو میتونن ب هم مربوط باشن ؟

  • حسن 1397/12/17 پاسخ

    سلام خسته نباشید یا امکانش هست که بدون رفتن به بانک از طریق گوشی پیامک کارت عابر بانکمو به یه شماره دیگه فعال کنم؟

  • فتوحی 1397/12/12 پاسخ

    سلام پیامک بانکم نمی اید چندین بار به بانک مراجعه کردم حتی جلو خودم ارسال پیامک رو فعال کردند به مخابرات هم مراجعه کردم میگن مشکلی وجود نداره اما هنوز مشکل حل نشده لطفا راهنمایی بفرمایید

  • ابوالفضل داودی 1397/12/07 پاسخ

    فعال کردن اس ام اس بانک

  • sajad 1397/12/05 پاسخ

    سلامچندروزی هست ک پیامک از بانک برام نمیاد هزینه سالانه هم بانک ازم کسر کرده گفتن از تنظیمات گوشیه چون سامسونگ ولی برررسی کردم پیامک مشکلی نداشت لطفا راهنمایی بفرمائید

  • حمید 1397/12/03 پاسخ

    باسلام بنده حسابی در بانک کشاورزی دارم .امروز پنج شنبه عصر متوجه شدم که موجودیم به مقدار زیادی کم شده از طریق همراه بانک گردش حساب گرفتم .درتاریخ 1/12کسر شده نه همراه بانکش اطلاعات درست میده نه خود بانک اس ام اس داده من چطور میتونم پی گیری کنم

  • شادی 1397/12/02 پاسخ

     سلام رفتیم بانک واسه اسمس بانک فرم تحویل دادیم گفت فعال میکنم تاکنون فعال نکردن

  • s 1397/12/02 پاسخ

    سلام اگر از بانک ملت دوبار دوتا بیستم کم کنیم اس ام اس میاد که ۴۰ تومان برداشت شده یا خیر ؟ نمیاد چون زیر ۳۰ تومانه 

  • عارفه 1397/12/01 پاسخ

    ایا  میشود برای دوشماره تلفن همراه همزمان اس ام اس بانک فعال کرد؟

  • عليرضا 1397/11/14 پاسخ

    سلام وقتي پولي رو براي كسي كارت به كارت بكنيمتو پيامكي كه بانك ميفرسته در پيامك معلوم ميشه كه من به چه حسابي با چه نامي و شماره كارتي پول واريز كردم؟

  • سیده سارا میرهاشم 1397/11/12 پاسخ

    سلام وقت بخیر روش غیرحضوری برای غیرفعال کردن پیامک حساب وجود دارد؟

  • میر جمال الدین افصحی 1397/11/01 پاسخ

    سلام خسته نباشید چرا در بانک مسکن برای هر واریزی و برداشت پیامک میاد ولی در واریزی یارانه پیامکی نمیاد؟

  • میر جمال الدین افصحی 1397/11/01 پاسخ

    سلام خسته نباشید چرا در بانک مسکن برای هر واریزی و برداشت پیامک میاد ولی در واریزی یارانه پیامکی میاد؟

  • فاطمه منائي 1397/10/20 پاسخ

    من صبح بانك بودم براي تغيير اس ام اس روي خط جديدم ولي فعال نشده  چه كنم 

  • علی 1397/10/18 پاسخ

    ایا در اس ام اس هایی که در جهت کارت به کارت کردن فرستاده میشود شماره کارت مقصد یا نام دارنده کارت فرستاده میشود؟

  • حمید مقدم 1397/10/15 پاسخ

    با سلام بنده خط موبایل را بیش از یکسال پیش خریداری کردم شخصی که قبلا این خط برنامش بوده بانک آینده حساب داشته و مرتبا پیامک ازطرف بانک برای برداشت یا واریز و خرید از حساب برای من ارسال میشه من یکسال این پیامکهارا تحمل کردم که در روز حداقل ۲۰ تراکنش داره گفتم پس از یکسال این سرویس قطع میشه برای دوره پیامک بعدی حتما بانک کسب اجازه و مبلغ کسر از حساب بابت پیامک را خواهد داشت منم تمدید نمیکنم ولی این اتفاق نیافتاده و الان ۱۳ ماهه من این خط خریدم و هنوز شب  وقت و بی وقت پیامک آرامش این شخص مخرب اعصابم شده لطفا راهنمایی کنید چطوری من این سرویس را غیر فعال کنم. باتشکر

  • افلاطون معین الدینی 1397/10/01 پاسخ

    هیچوقت در واریز وجه به حسابم پیامکی ارسال نشدهاست و اکنون چن وقت است که در برداشت وجه از جمله خرید نیز پیامک ارسال نمی شود 

    • 1397/10/02 پاسخ

      با سلام
      احتمالا سرویس از طرف بانک برای شما غیرفعال شده است.
      لطفا به بانک مراجعه کنید. (شاید هزینه تمدید سرویستان انجام نشده است)
      موفق باشید

  • سجاد 1397/09/27 پاسخ

    سلام ببخشید من پیامکم رو فعال کردم ولی الان غیر فعال شده بانک هم دوره باید چه کنم 

    • 1397/10/02 پاسخ

      با سلام
      برای آگاهی از وضعیت سرویس پیامک بانک خود، مراجعه به بانک الزامی است. البته اگر بتوانید با بانک خود هم تماس بگیرید، شاید به صورت تلفنی کار را برای شما انجام دهند، البته به شرطی که نسبت به احراز هویت شما اطمینان داشته باشند.
      موفق باشید

  • مجید 1397/09/27 پاسخ

    سلام ببخشید من اینترنتی اس ام اس بانکمو وصل کردم پیامک تایید وصلشم برام اومد هزینشم کسر شد ولی نمیدونم چرا پیامکاش برام نمیاد چیکار کنم که بدون مراجعه حضوری درست بشه؟

    • 1397/10/02 پاسخ

      با سلام
      اگر امکان تماس با بانک خود را داشته باشید، می توانید به صورت تلفنی هم پیگیری انجام دهید. اما معمولا بدون مراجعه نمی توان این موارد را پیگیری و رفع نمود.
      موفق باشید

  • یاسر شریفی 1397/09/18 پاسخ

    اس ام اس بانک من فعال نیست لطفا راهنمایی کنید

    • 1397/09/21 پاسخ

      سلام
      برای فعالسازی هر یک از سرویس های پیامکی بانک، باید به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید و فرمهای مربوطه را تکمیل نمایید.
      موفق باشید

  • یاحسین 1397/09/16 پاسخ

    سلام خسته نباشیدمن براوام‌ازدواج داخل بانک‌ملت ثبت نام کردم خواستم ببینم چندروره پیامک برام میادواینکه آیابانک ملت وام ازدواج میده خواهش میکنم‌جواب بدید خیلی ممنون

    • 1397/09/17 پاسخ

      سلام دوست عزیز
      درباره سوال پیامکی شما باید عرض کنم که اگر سرویس پیامک را در زمان افتتاح حساب برای خود فعال کرده باشید و هزینه آن را پرداخت کرده باشید، از همان تراکنش ابتدایی پیامک برای شما ارسال می شود.
      اما درباره وام باید از خود بانک سوال نمایید.
      موفق باشید

  • امیر 1397/09/14 پاسخ

    من خرید اینترنتی از ایرانسل من انجام دادام ولی هیچ پیامکی ضمن خرید اینترنتی برام ارسال نشد ، میخواستم بدونم این مشکلی پیش میاره یا نه

    • 1397/09/21 پاسخ

      سلام
      در صورتی که عملیات شما به صورت کامل انجام شده است، جای نگرانی وجود ندارد و ممکن است قطعی در سمت سرویس ارسال پیامک فروشگاه باشد، اما اگر محصول تحویل داده نشده است، از سمت خود سایت ایرانسل من پیگیری انجام دهید.
      موفق باشید

  • سپیده شاهین زاده 1397/09/07 پاسخ

    اس مس بانک من فعال نیست لطفا راهنمایی کنید

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      برای فعالسازی لطفا به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید و فرمهای مربوطه با تکمیل نمایید.
      موفق باشید

  • ملیکا 1397/09/06 پاسخ

    میخوام الان اس ام اس بانک ایران زمین رو فعال کنم انلاین یا غیر از مراجعه به بانک میشه ؟

    • 1397/09/14 پاسخ

      با سلام
      خیر، در صورتی که تا به حال از این سرویس استفاده نکرده اید، حتما باید به بانک مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • mina 1397/09/03 پاسخ

    سلام پیامک بانکی من قطع شده برای برداشت و واریز  لطفا راهنمایی کنید

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      برای فعالسازی مجدد و بررسی، حتما به یکی از شعب بانک خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • mina 1397/09/03 پاسخ

    سلام پیامک بانکی من قطع شده برای برداشت و واریز

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      برای بررسی این سرویس، حتما باید به بانک خود مراجعه کنید.

  • جمال .د 1397/09/02 پاسخ

    با سلام وخسته نباشید چگونه پیامک واریز و برداشت بانک اینده غیر فعال و مجدد فعال کنم .توان مراجعه به بانک ندارم.ممنون از کمکتون خداوند نگهدارتان باشد

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      دوست گرامی، فعال و غیرفعالسازی این سرویس، در حال حاضر تنها با مراجعه به بانک صورت می پذیرد و متاسفانه راه دیگری برای این کار وجود ندارد.
      امیدواریم همیشه سالم و سرزنده باشید

  • Mohammad 1397/08/30 پاسخ

    آیا با تغییر رمز دوم پیامک ارسال می گردد؟؟

    • 1397/09/05 پاسخ

      با سلام
      خیر، چنین تغییری اطلاعرسانی نمی شود.

  • علی 1397/08/20 پاسخ

    بختیاری

  • فاطمه یوسفی 1397/08/07 پاسخ

    سلام.برای من پیامی بامحتوی اینک رمزاول کارتم تغییرکرده ازطرف بانک اومده درحالکیه من رمزموتغییرندادم میشه راهنمایی کنین

    • 1397/09/14 پاسخ

      سلام
      اگر اقدامی از سمت خودتان صورت نگرفته است، حتما به بانک مراجعه کنید.

  • ارزو 1397/08/07 پاسخ

    سلام. حسابی در بانک مسکن دارم که شماره کارت من را کسی ندارد پیامک واریزی برای من امده و نوشته شرح : واریز گروهی منظور از واریز گروهی چیه و ممکنه این پول از طرف بانک ریخته شده باشه؟

    • 1397/09/14 پاسخ

      با سلام
      حتما حسابتان را در جایی اعلام کرده اید، اگر اینترنت بانک دارید، از داخل همان اینترنت بانک می توانید متوجه شوید که مبدا واریزی از کجا بوده است، در صورتی که بازهم متوجه نشدید می توانید به بانک مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • حسین شریفی یکتا 1397/07/28 پاسخ

    سلام.آیا امکان افزودن اطلاعات بیشتر درمتن پیامک(ازجمله:مشخصات واریزکننده یادریافت کننده ،علت واریز و….)بنابه تقاضای مشتری وجوددارد یاخیر؟

    • 1397/08/06 پاسخ

      سلام
      تا آنجایی که اطلاع دارم خیر چنین امکانی فراهم نشده است. اما باز هم برای اطمینان بیشتر به از بانک خود سوال کنید.

  • سید 1397/07/20 پاسخ

    با سلام اگر من بخوام رمز دوم درست کنم برای اون شماره پیامک میاد

  • محمد 1397/07/19 پاسخ

    سلام آیا میشه اس ام اس بانک خودمو که فعال بوده و هزینش پرداخت نشده غیر فعال شده رو اینترنتی فعال کنم؟

    • 1397/07/23 پاسخ

      سلام
      فکر نمیکنم این امکان برای همه بانکها وجود داشته باشد و برای خیلی از بانکها هنوز مراجعه حضوری اجباری باشد.
      موفق باشید

  • Mohammad 1397/07/13 پاسخ

    سلام من می‌خوام است ام ای بانک برای من و پدرم میاد چنین چیزی امکان داره؟اگه داره باید چکار کرد؟

  • محسن 1397/06/31 پاسخ

    سلام من چندروزی حساب ملت بازکرد و اس ام اس بانکم روهم فعال کردم ولی هرتراکنشی انجام میشه پیامک نمیاد به شعبه هم مراجعه کردم گفتن که ازاینحا فعاله حالا نمیدونم چرا برای شما پیامک نمیاد  ولی من حساب های بانک های دیگه دارم سریع پیامش میاد نمیدونم چه کنم لطفا راهنمایی کنید

    • 1397/07/02 پاسخ

      با سلام
      دو دلیل بیشتر وجود ندارد، یا اینکه خط ارسال کننده بانک در بلک لیست تلفن همراه شماست، یا از طرف خود بانک اشتباهی در ثبت موبایل شما رخ داده است.
      موفق باشید

  • فاغزه 1397/06/14 پاسخ

    سلام .من هربار با همراه بانکم انتقال میدم ی دوتا مسیج برام میاد ک اصلا خوانا نیستن ترکیبی از حروف انگلیسی و یا عدد هستش.چرا اینجوریه.باید چیکار کنم؟

    • 1397/06/20 پاسخ

      با سلام
      بانک پیام ناخوانا برای شما ارسال نخواهد کرد. احتمالا در سمت تلفن همراه شما پیام به هم میریزد، البته پیشنهاد می شود به بانک خود نیز مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • Ghadiri 1397/06/13 پاسخ

    سلام میخواستم بدونم هنگامی که تراکنش اینترنتی انجام میشود..با مراجعه به بانک میتوان پرسید که برای چه کاری این تراکنشی انجام شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 1397/06/20 پاسخ

      با سلام
      اگر منظور شما پرداخت اینترنتی است، هر صفحه پرداخت رسمی، یک شناسه پایانه دارد که با مراجعه به بانک راهنمایی لازم صورت می پذیرد، اما اگر منظور شما انتقال از اینترنت بانک است، به جز حساب مبدا و مقصد و زمان، مورد دیگری از سمت بانک به شما اعلام نمی شود، مگر اینکه در بخش توضیحات تراکنش موردی را درج کرده باشید.

  • مهدی 1397/05/30 پاسخ

    سلام..ببخشید می خواستم بپرسم که من شماره همراهم عوض شده و می خوام پیامک ها بیاد رو شماره ی جدیدم.میشه غیر حضوری این کا را انجام داد؟لطفا راهنمایی ام کنید.خیلی ممنون

    • 1397/05/30 پاسخ

      با سلام
      فکر نمیکنم که بانکها در حال حاضر چنین امکانی را فراهم کرده باشند، با توجه به کلاهبرداری های انجام شده در این اواخر، مراجعه حضوری به بانک و ثبت کدفعالسازی توسط متصدی بانک ضروری است.

  • علی 1397/05/29 پاسخ

    سلام میخواستم لطف کنید وراهنمایی کنید که چه جوری میتونم نام ورودی اس ام اس بانک ملت ام رو تغییر بدم تا هر موقع پیام میاد با نامی که خودم براش تعریف کردم نشون داده بشه

    • 1397/05/30 پاسخ

      با سلام
      برای این کار مثل سایر شماره ها که در دفترچه تلفن گوشی تان ذخیره می کنید، شماره پیامک بانک ملت را نیز ذخیره کنید، یک مخاطب به نام بانک ملت ایجاد کنید و شماره هایی که از بانک پیامک دریافت میکنید را در آن ذخیره کنید. توجه کنید که شماره را به همراه +98 ابتدایی آن نیز ذخیره نمایید.

  • مونا 1397/05/29 پاسخ

    اس ام اس بانک بعد از اینکه از بانک فعال شد همون لحظه فعال میشه؟یا نه یکم طول میکشه

    • 1397/05/30 پاسخ

      با سلام
      قبلا به صورت آنی فعال می شد، اما شاید در حال حاضر کمی زمان ببرد. اما این زمان نباید بیشتر از 24 ساعت باشد.

  • مونا 1397/05/29 پاسخ

    سلام من امروز کارتم از بانک صدور شد و اس ام اس آن را هم با پرداخت هزینه فعال کردم ولی از بانک اعلام موجودی کردم و به من اس ام اس نیومد

    • 1397/05/30 پاسخ

      با سلام
      ممکن است تا 24 ساعت زمان ببرد که سرویس پیامک شما تایید شود، اگر در این مدت فعال نشد، مجددا به بانک مراجعه نمایید.

  • سعید 1397/05/28 پاسخ

    سلام تو اسمس بانک شماره ویگیریی درج میشه تو ده گردش اخر میشه شماره پیگیریی گرفت تو عابر 

    • 1397/05/30 پاسخ

      با سلام
      فکر میکنم به صورت پیش فرض در پرینتی که از عابر بانک دریافت می شود شماره پیگیری درج نمی شود و فقط مبلغ و زمان ثبت می شود.
      برای دریافت اطلاعات کاملتر از تراکنش یا اینترنت بانک خود را فعال نمایید، یا موبایل بانک آن را فعال کنید.

  • رضا 1397/05/26 پاسخ

    چرا زمان خیلی وقت ها پیامک دریافت نمیکنم ؟

    • 1397/05/30 پاسخ

      با سلام
      سرویس پیامک خود را از بانک بررسی کنید و ببینید که محدودیتهای ارسال پیامک برای آن بانک به چه صورت است.
      معمولا بانکها در ارسال پیامک مشکلی نخواهند داشت، مگر در شرایط خاص و موردی…
      موفق باشید

  • مرضیه 1397/05/22 پاسخ

    اس ام اس بانک

  • ناهید 1397/05/22 پاسخ

    اس ام اس بانک

  • محمدرئیسی 1397/05/15 پاسخ

    سلام..از حسابم 2/5میلیون کم شده و البته پیامی هم برام نیومده الان بعد چند روز فهمیدم..چرا اینجوری شده؟؟باید چیکار کنم؟؟

    • 1397/05/17 پاسخ

      با سلام
      اول از فعال بودن سرویس پیامک خود از بانک مطمئن شوید، اگر فعال بوده است، زمان کسر مبلغ را نیز بررسی کنید. ممکن است که در زمانی که تراکنش انجام شده است تلفن همراه شما در دسترس نبوده است و ارسال پیامک پس از سپری شدن چند ساعت ناموفق بوده است.
      بازهم بهترین راه مراجعه به شعب بانک و به صورت حضوری است.
      موفق باشید

    • میلاد 1399/06/31 پاسخ

      ببسلام خشید میخواستم بدون اگه پیامکای بانکی بگم غیرفعال کنند روگوشیم پیامک میاد غیرفعال شده یانه

      • 1399/07/01 پاسخ

        سلام برای این مورد باید به بانک خود مراجعه کنید.
        موفق باشید

  • sss 1397/05/08 پاسخ

    با سلام میخواستم بدونم چطوری اس ام اس بانک آینده رو غیر فعال یا شمارش رو تعویض کنم؟!

    • 1397/05/17 پاسخ

      با سلام
      برای هر یک از اینکارها باید به صورت حضوری به بانک مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • سید قاسم موسوی 1397/05/07 پاسخ

    سلام میشه بپرسم بدون مراجعه به شعب بانک از طریق اینترنت اس ام اس بانکمو فعال کنم؟

    • 1397/05/17 پاسخ

      با سلام
      با توجه به اینکه برای فعال شدن این آپشن، باید در شعبه موبایل شما تایید شود، مراجعه حضوری الزامی است.
      البته ممکن است برخی از بانکها این امکان را نیز به صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار دهند که این مورد وابسته به بانک عامل شماست.
      موفق باشید

  • حسن 1397/05/06 پاسخ

    سلام چه مدت باید از زمان اقدام به فعال سازی پیامک واریز و برداشت بگذرد تا فعال شود 

    • 1397/05/17 پاسخ

      با سلام
      معمولا به صورت لحظه ای فعال می شود، اما اگر پس از 24 ساعت برای شما فعال نشده است، مجددا به بانک مراجعه نمایید و مشکل خود را مطرح نمایید.

  • علی بریری 1397/04/26 پاسخ

    09122020173

  • یاسی 1397/04/11 پاسخ

    سلام وقتی رمز دوم عوض بشه از طریق بانک ایا برای کسی که شماره دریافت پیامک بانک را دارد رمز برای او نیز ارسال میشه یا ن؟

    • 1397/04/13 پاسخ

      سلام
      خیر، هیچ گاه رمزهای بانکی از طریق پیامک ارسال نخواد شد.

      • Habibimmd9@gmail.com 1400/05/03 پاسخ

        سلام
        در صورتیکه شمراه پیامک کارت بانکی رو تغییر بدیم به اون شماده پیام میره که شماره میامک رو تغییر داده؟

        • 1400/05/03 پاسخ

          سلام و درود بر شما
          باید در دیتابیس بانک این شماره تغییر کنه.
          لذا با مراجعه به بانک این مورد رو باید پیگیری کنید.

  • علیرضا 1397/04/10 پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید بنده خدمتتون عارضم که پیامرسان ملت را دانلود و نصب کردم ولی چند روزی قطع بود لغو نصب کردم و دوباره نصب کردم ولی اصلا نه تایید میشه نه کدی ارسال میشه برای من و فقط به یه جمله تکراری تنظیمات اینترنتی خود را برسی کنید یا اینکه پیامرسان دچار مشکل شده اکتفا میکنه و اصلا جواب خاصی من نمیبینم خواهش میکنم راهنمایی کنیدبا سپاس فراوان

    • 1397/04/13 پاسخ

      با سلام
      احتمالا نسخه تلفن همراه شما با نرم افزار سازگاری ندارد. باگ پیش آمده را به سایت سازنده اعلام نمایید تا راهنمایی شوید.
      موفق باشید

  • محبوبه 1397/03/26 پاسخ

    خیلی خوبه

    • 1397/03/28 پاسخ

      متشکرم از شما

  • محبوبه 1397/03/26 پاسخ

    عالیه

  • لیا 1397/03/26 پاسخ

    باسلام آیا راه حلی برای غیرفعال کردم  دریافت پیامک مبنی بر ب سامانه همراه بانک خوش امدید برای هر بار ورود ب همراه بانک وجود داره؟

    • 1397/03/28 پاسخ

      با سلام
      اگر در خود نرم افزار همراه بانک چنین امکانی وجود داشته باشد، می توانید این گزینه را غیرفعال کنید، در غیراینصورت باید از خود بانک سوال کنید که آیا چنین امکانی را دارند یا خیر.
      موفق باشید

  • Mana 1397/03/20 پاسخ

    باسلاممیخواستم بدانم پیامک دستور ویژه یعنی چه

    • 1397/03/28 پاسخ

      سلام
      اگر بر روی حسابی دستور ویژه، مسدود، غیرقابل برداشت و یا راکد گذاشته شده باشد، به مشتری از طریق پیامک اطلاعرسانی می گردد.
      موفق باشید

  • نسرین تغی 1397/03/11 پاسخ

    میخام حسابمو خالی کنم ولی نمیخام حسابم بسته بشه .مانده حسابم چقدر باید  باشه تا حساب بسته نشه 

  • هادی شجاع 1397/03/09 پاسخ

    سلام من یک بار برای فعال سازی پیامک به بانک و شعبه مراجعه کردم و فعال شد الان اون خط از دسترسم خارج شده برای فعال سازی خط جدیدم بازم باید به شعبه مراجعه کنم یا از طریقه نرم افزار بام که دارم میشه شماره رو عوض کنم؟ ممنون و خسته نباشید

    • 1397/03/09 پاسخ

      با سلام
      با توجه به اینکه شماره همراهی که در سامانه بام استفاده می شود، باید با شماره ای که به بانک اعلام شده باشد یکسان باشد، فکر میکنم از طریق نرم افزار امکان تغییر وجود نداشته باشد.
      موفق باشید

  • Mahsa 1397/03/09 پاسخ

    وقت بخیر ،میخاستم بپرسم کارت بانکی قبلیم سوخت ،کارت جدید گرفتم،موقع خرید یا شارژ (پیامک) برداشت  یا واریز و مانده می اومد ؛؛با کارت جدیدم پیامک میاد؟؟؟

    • 1397/03/09 پاسخ

      با سلام
      بله، پیامک بر مبنای تراکنش حساب شما ارسال می شود و با تعویض کارت، غیرفعال نخواهد شد.
      موفق باشید

  • کیان 1397/03/08 پاسخ

    سلام ببخشید امکانش هست اس ام اس فعالیت های یک حساب رو بشه به چند شماره فرستاد یا فقط به یک شماره میره

    • 1397/03/08 پاسخ

      با سلام
      قانون مشخصی برای این کار نیست، ولی فکر میکنم برخی از بانکها این خدمت رو ارائه میدن و بر اساس اون هزینه رو از صاحب حساب کسر میکنن.

  • صبا 1397/03/03 پاسخ

    سلام میخواستم بدونم تا چه سقفی برداشت از کارت انجام بشه اس ام اس میاد؟ 

    • 1397/03/03 پاسخ

      سلام
      در ابتدای اجرای طرح، برخی بانکها محدودیتهای ریالی اعمال کردند، مثلا زیر 30000 تومان پیامک ارسال نمی شد. اما با تغییرات صورت گرفته شده و پرداخت هزینه سالیانه توسط خود شخص، گمان میکنم که دیگر محدودیت ریالی وجود ندارد و پیامک برای هر تراکنشی ارسال می شود.
      موفق باشید

  • سحر 1397/03/03 پاسخ

    سلام من در زمان افتتاح حساب در بانک پاسارگاد هیچ فرمی مبنی بر ارسال پیامک پر نکردم . اما برای دو واریزی که همان موقع افتتاح حساب به حساب داشتم برایم اس ام اس آمد و فکر کردم فعال شده است. اما حالا هر تراکنشی اعم از واریز یا برداشت انجام میدهم پیامکی برایم ارسال نمیشود. گیج شدم که الان این سیستم برای من فعال است یا خیر؟

    • 1397/03/03 پاسخ

      سلام
      سرویس پیامک تراکنش برای حساب شما فعال نمی باشد و باید فرم های مربوطه را در بانک تکمیل نمایید.
      ظاهرا هزینه چند پیامک ابتدایی توسط بانک پرداخت می شود و با سرویس مورد نظر متفاوت است.
      موفق باشید

  • ایرج اشرفی 1397/02/27 پاسخ

    پیامک لحظه ای

  • فاطمه 1397/02/25 پاسخ

    سلام.من حساب بانک رفاه دارم که پیامش فعال بود الان قط شده نمیدونم چرا دیگه نمیتونم برم بانک خواهشا بگید چیکار کنم

    • 1397/02/26 پاسخ

      با سلام
      با توجه به انتقال هزینه سالیانه پیامکهای بانک به مشترک، دلیل قطعی های یکباره پیامکها، کسر هزینه آن از حساب مشترک می باشد که در هر سال به صورت خودکار اطلاعرسانی و هزینه آن برداشت می شود. اگر در اینترنت بانک و یا موبایل بانک رفاه، گزینه ای برای فعالسازی پیامکهای اطلاعرسانی وجود دارد، نیازی به حضور به بانک نمی باشد، اما اگر وجود نداشته باشد، ناچار هستید به صورت حضوری به بانک خود مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • leyla 1397/02/23 پاسخ

    سلام..من چجوری باید بفهمم که اطلاعات حساب من برای کسی که کارتم مدتی دستش بود اس ام اس میشه یا نه؟

    • 1397/02/23 پاسخ

      سلام
      با تنها کارت بانکی نمی توان اطلاعات حساب و یا شماره موبایل را تغییر داد و حتما نیاز به ارائه کارت شناسایی صاحب حساب می باشد. اگر پیامک برای شما ارسال می گردد و تغییری در آن به وجود نیامده است می توانید نسبت به این مورد اطمینان حاصل کنید ولی اگر دریافت پیامک بانک برای شما قطع شده است، حتما به بانک عامل خود مراجعه کنید.
      موفق باشید

  • سعیده سجیراتی 1397/02/11 پاسخ

    سلام میخواستم پیامک کارت همراهم را فعال کنم

    • 1397/02/12 پاسخ

      با سلام
      برای فعالسازی اولیه حتما باید به یکی از شعب بانک خود مراجعه کنید و فرمهای مربوط را تکمیل نمایید.

  • یکی نبود 1397/02/10 پاسخ

    چقدر سوال های چرت و پرت میپرسین ،خانم پیام داده که پیگیری کنین چرا اس بانک برام نمیاد خب واقعا نمی دونی که به این سایت چه ربطی داره که بخواد پیگیری کنه چرا اس بانک برات نمیاد!!!!اینجا فقط یه اطلاعات به شما داده میشه بانک در خونت که نیست!!!اعصابت رو برم ادمین جان با این سوال ها,,,وای خدا یارو نوشته چرا اس بانک من غیر فعال شده??

    • 1397/02/12 پاسخ

      سلام
      از نظر شما متشکرم.
      در ایده پردازان تا جایی که امکان پذیر باشد راهنمایی های لازم صورت می گیرد (چه در تماس تلفنی و چه در پاسخگویی های متنی) و مشکلی در پاسخگویی وجود ندارد.
      موفق باشید

  • ماهک محمدی 1397/02/07 پاسخ

    من پیامک بانک ملی رو فعال کردم. فقط زماتی که گوشی روشن هست پیامک تراکتشها میاد.مثلا وقتی شب سود حسابم واریز میشه اکر گوشی خاموش باشه و صبخ‌روشن کنم دیگه پیامکش نمیاد.حتما شب باید روشن بزارم تا پیامک واریز سود بیاد. ایا توی گوشی تنظیماتی داره یا ..؟

    • 1397/02/08 پاسخ

      با سلام
      رسیدن یا نرسیدن پیامک در این مواقع ارتباطی با تلفن همراه شما ندارد و کاملا در اختیار اپراتور می باشد. معمولا پیامکها باید تا 12 ساعت پس از ارسال و خاموش بودن تلفن همراه گیرنده نیز به محض روشن شدن دریافت شود که ظاهرا این زمان تغییر کرده است و کوتاهتر شده است.
      متاسفانه راهی برای دریافت شدن مجدد این پیامکها وجود ندارد.
      موفق باشید

  • kave 1397/02/01 پاسخ

    آیا امکان فعال سازی اس ام اس بانک برای دو شماره موبایل وجود دارد

    • 1397/02/05 پاسخ

      با سلام
      قبلا چنین امکانی نبود، اما فکر میکنم که برخی بانکها این امکان را فراهم کرده باشند که نیاز به مراجعه حضوری به شعبه همان بانک است.
      موفق باشید

  • علیرضاساقی منامین 1397/01/21 پاسخ

    فعالسازی اس ام اس

  • Ali 1396/12/24 پاسخ

    یه نفر دیگه شماره منو داده به بانک برای حسابش پیامش برام میاد باید چطوری غیر فعال کنم

    • 1396/12/27 پاسخ

      با سلام
      بازدید کننده گرامی
      برای غیرفعالسازی به یکی از شعب بانک عاملی که پیامکها از طرف آن برای شما می آید، مراجعه نمایید و درخواست حذف شماره را از سامانه بانک اعلام نمایید.
      موفق باشید

  • AmirAli 1396/12/22 پاسخ

    سلام خسته نباشید بنده اس ام اس بانکم روی یه خط  میاد که اون خط از دسترسم خارج شده میخواستم‌بدونم چه جوری میشه اس ام اس بانکم رو از روی خط قبلی لغو کنم و از شماره جدیدم اس ام اس بانک رو دریافت کنم.

    • 1396/12/27 پاسخ

      با سلام
      بازدید کننده گرامی
      تنها راه تغییر مراجعه حضوری به بانک می باشد. در کل برای تغییر شماره یک بار مراجعه به بانک ضروری است.
      موفق باشید

  • ابراهیم صادقی پور 1396/12/04 پاسخ

    باعرض سلام و خسته نباشید خواستم خدمتتون سوال کنم که آیا میشه برای یک حساب بانکی که برای شرکت باز کردیم جهت دریافت پیامک بانک دو تا خط تلفن بدیم یعنی به اینصورت که پیامک برداشت یا واریز از سوی بانک برای دوتا خط تلفن ارسال بشه

    • 1396/12/05 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      به احتمال بسیار بالا امکان پذیر است. با مراجعه به شعبه خود این مورد را جویا شوید. البته ممکن است این خدمت در تمام بانکها به صورت متشابه، انجام نگردد.
      موفق باشید

  • مهدی قنایی 1396/12/01 پاسخ

    با سلام من اس ام اس بانکم فعال بوده الالان غر فعال شده به چه شماره ای اس ام اس بدم فعال بشه

    • 1396/12/03 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      با توجه به اینکه خدمات هر بانک متفاوت می باشد، باید به بانک عامل خود مراجعه نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  • حمید 1396/11/11 پاسخ

    سلام من میخواھم پیام بانکی فعال کنم از انترنت بانک صادرات چگونہ فعال کنم

    • 1396/11/24 پاسخ

      با سلام
      بازدید کننده گرامی
      در صورتیکه تا به حال این سرویس را برای خود فعال نکرده اید، لازم است حداقل یکبار به بانک مراجعه نمایید. اما بعد از آن بسته به اینکه خدمات خود را از چه بانکی دریافت می کنید، می توانید از طریق پرتال آن بانک اقدام به فعالسازی و یا غیرفعالسازی نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  • معصومه 1396/11/05 پاسخ

    سلام چون پیام های کارکرد حساب بانک ملی من قطع شده بود چند بار  به شعبه های بانک ملی مراجعه کردم و حتی فرم مجدد پر کردم. اما هنوز وصل نشده. لطفا پیگیری کنید  عضو سامانه بام هم هستم. ممنون 

    • 1396/11/05 پاسخ

      سلام
      بازدید کننده گرامی
      با اینکه به احتمال بالا مشکل قطعی ارسال از سمت خود بانک برای شما اتفاق افتاده باشد، اما ممکن هم هست که خط ارسال کننده پیامکهای بانک را در تلفن همراه خود مسدود کرده باشید. برای بررسی دقیقتر به بخش پیامکهای خود رفته و در تنظیمات و گزینه های موجود در آن بخش، خطوط بلاک شده را بررسی نمایید.
      در غیراینصورت مجددا باید به بانک عامل خود مراجعه کنید، چرا که تنها مرجع بررسی و قادر به حل مشکل شما ، خود بانک ارائه دهنده خدمات است.
      موفق باشید

  • یزدان حسنی کیا 1396/11/04 پاسخ

    با سلام من از بانک مسکن شعبه امام خمینی اسلامشهر تسهلیات مسکن جوانان گرفته ام و خوشبختانه تمامی قسطها را بدون معوقه پرداخت کرده و می کنم.در بعضی از ماهها برای اینکه قسطها رو جلو بندازم دو قسط و یا بعضا سه قسط هم پرداخت کردم..من جمله ماه دی 1396، بانک برام اس ام اس امد که قسط شماره 55 و 56  با کد پی گیری فلان پرداخت شد .قسط بعدی رو که درماه بهمن پرداخت کردم متاسفانه شماره اقساط را قاطی کرده و دوباره نوشت قسط 56 با شماره پی گیری فلان واریز شد و عملا یه قسط من از بانک مبداء که پارسیان بوده کسر ولی در بانک مسکن لحاظ نشده است می خواستم ببینم باید چکار کنم .با وجود اینکه از بانک پارسیان تائیدیه دارم در ماه دیماه در یک روز با ساعات مشخص و کد پی گیری های جداگانه و حتی اس ام اس جداگانه با کد پی گیری جداگانه …راهنمایی می فرمائید که حق از من کارگر ضایع نشود.سپاس  

    • 1396/11/04 پاسخ

      با سلام و درود خدمت شما بازدید کننده گرامی
      در این طور مواقع دقیقا نمی توان گفت که اختلال پیش آمده در کدام قسمت و یا بانک است. بهترین روش برای فهمیدن دلیل این اشتباه، رجوع به همان شعبات مبدا و مقصد است. در ابتدا از بانک مقصد (بانک مسکن) پیگیری صحت پرداخت را انجام دهید و بسته به پاسخ داده شده آنها، تصمیم گیری نمایید.
      قطعا با پیگیری شما مشکل برطرف خواهد شد و ما امیدواریم زمان زیادی از شما را اشغال نکند.
      موفق باشید

  • سعید 1396/10/20 پاسخ

    چطور میتونم smsبانک صادرات رو از طریق اینترنت غیرفعال کرد وآیا امکانش هست یا باید حتما به بانک مراجعه کنم مثلا بانک صادرات

    • 1396/10/20 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      مطابق اطلاعاتی که بر روی سایت خود بانک صادرات نیز درج شده است، از طریق مراجعه به بانک امکان غیرفعالسازی وجود خواهد داشت. البته احتمال تغییر در این قانون وجود دارد و شاید بتوانید از طریق همراه بانک این گزینه را غیرفعال کنید.
      موفق و پیروز باشید

  • میر 1396/10/17 پاسخ

    سلام، وقت بخیر، من میخواستم برای عابر بانک سپه رمز دوم تعیین کنم ولی اشتباها کلید غیرفعالسازی رمز دوم رو زدم، الان برای تعیین رمز دوم باید چی کار کنم؟

    • 1396/10/18 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی

      در صورتی که غیرفعال کردن رمز را توسط دستگاه خودپرداز انجام داده اید، مجددا باید به بانک عامل خود مراجعه نمایید درخواست فعالسازی آن را ارائه دهید.

      موفق و پیروز باشید

  • Atena 1396/09/29 پاسخ

    سلام خسته نباشیداس ام اس بانک من ۱هفته هست غیر فعال شده بانک میگه از طرف ما نیست اگه پیامک از طرف گوشی مسدود شده باشه بانک میفهمه؟؟؟یا نه؟ لطفا پاسخگو باشد ممنون

    • 1396/10/11 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      مشکل دریافتی که برای شما ایجاد شده است، احتمال زیاد از سمت خود بانک باشد و یا سرویس ارسال پیامک شما غیرفعال شده باشد، به جز یک حالت، آنهم Spam کردن و یا Block کردن خط ارسال کننده بانک در Messaging تلفن همراه شما می باشد.
      امیدوارم مشکل شما برطرف گردد.
      موفق باشید

  • طاهری 1396/09/29 پاسخ

    غیراز مراجعه حضوری به بانک در خصوص غیر فعال شدن اس ام اس بانکی راه دیگری هست؟

    • 1396/10/11 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      نه متاسفانه، راه دیگری وجود ندارد و مراجعه حضوری جزو الزامات آن می باشد.
      موفق و پیروز باشید

  • نیما 1396/08/16 پاسخ

    واسه من اس ام اس اومدواسه تمدیداس ام اس بانک سپه پیامک ۱روبه این شماره بفرستیداشتباه اون اس ام اس پاک شدالان چی بایدکنم؟

    • 1396/08/21 پاسخ

      با سلام
      ضمن تشکر از بازدید شما از سایت sms.ir

      با توجه به تغییر شماره های بانکها در بازه های زمانی مختلف و احتمال ثابت نبودن شماره پیامکی مذکور، برای اطلاع از شماره جدید این بانک از نزدیکترین شعبه بانک سپه سوال نمایید.
      با تشکر

  • مهدي 1396/08/09 پاسخ

    سلام خسته نباشيد من پيامك از بانك آيندم چن روزيه قطع شده به شعبه مراجعه كردم گفت اينجا همه چي درسته از گوشيه سيم كارتمو تو گوشي ديگه امتحان كردم بازم نيومد همراه اولم گرفتم گفت از سمت ما نيست خطتتون نرماله داريم همچين چيزي ؟ !!به نظرتون چيكا كنم 

    • 1396/08/09 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      این که مشکل از سمت تلفن همراه شما باشد تقریبا محال است، مگر اینکه دریافت را از سمت شماره اختصاصی بانک مسدود نموده باشید. احتمال زیاد مشکل از سمت بانک می باشد و سرویس شما غیرفعال شده است، حتی اگر پیامکهای تبلیغاتی خود را مسدود نمایید، از طرف بانک می توانید پیامک دریافت کنید.
      لطفا مجددا به بانک مراجعه نمایید و فعالسازی سالیانه سرویس را چک نمایید.
      موفق باشید

  • ناصر محمودیان مقدم 1396/08/04 پاسخ

    باسلام من یکسال اس ام اس دریافت کردم ازحسابم الان وقتش تموم شده دیگه پیام نمیده، میخوام تمدیدش کنم ایا باید به بانک مراجعه کنم یا با تلفن همراه میشه مبلغش رو واریز کرد دوباره فعالش کرد،ممنون

    • 1396/08/05 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی

      در حالت معمول سرویس پیامک بانکی به صورت خودکار تمدید می شود و نیازی به مراجعه مجدد به بانک نمی باشد.
      اما ممکن است باز هم در قرارداد اولیه بانک این مورد متفاوت باشد و برای تمدید نیاز به مراجعه به بانک باشد.
      فعالسازی و یا غیرفعالسازی این سیستم نیز بسته به بانک عامل می باشد.

      موفق باشید

  • حسین 1396/08/01 پاسخ

    باسلام پیامک بانک برای من نمی آید مشکل کجاست 

    • 1396/08/03 پاسخ

      سلام و وقت به خیر
      ارسال و یا عدم ارسال پیامکهای بانک را تنها را می توان از خود بانک عاملتان استعلام نمایید. یا مشکلی در سیستم اطلاعرسانی بانک برای شما به وجود آمده است که با مراجعه برطرف خواهد شد، یا سیستم اطلاعرسانی پیامکی شما به دلایلی غیرفعال گردیده است. در هر دو صورت با مراجعه به بانک خود، مشکل تعیین و برطرف خواهد شد.
      موفق باشید

  • مهسا 1396/07/29 پاسخ

    سلام میخواسم بدونم میشه دوتا خط رو واس پیامک های واریز و برداشت بانک فعال کرد؟ب دوتا شماره پیامش بیاد 

    • 1396/07/30 پاسخ

      سلام به شما بازدید کننده گرامی

      این کار بسته به بانک عامل شما متفاوت است اما اگر بانک عامل شما امکان چنین کاری را بدهد، 2 هزینه سالیانه از شما دریافت خواهد کرد.

      موفق باشید

  • محمد 1396/07/27 پاسخ

    با هرض سلام وخسته نباشیدپیامک های بانک ملی نا دو روز پیش ارسال میشد ولی از دو روز پیش دیگه پیامکی واسه من نمیاد به بانک هم رفتم گفت سرویس فعاله میخاستم بدونم ایراد کار از کجاست و اینکه واسه یه حساب دیگه هم که تو بانک ملی دارم این اتفاق افتادهبا تشکر

    • 1396/07/29 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      بدون شک مشکل از سمت بانک عامل شماست. به دلیلی سرویس پیامک ویژه بانک برای شما غیرفعال شده است که با مراجعه به بانک و بررسی دقیقتر توسط متصدیان بانک، مشکل برطرف خواهد شد.
      موفق باشید

  • محمد رضا 1396/07/17 پاسخ

    اس ام اس برداشت خودکار از حساب یعنی چی

    • 1396/07/19 پاسخ

      سلام به شما بازدید کننده گرامی
      این نوع پیامکها، معمولا مربوط به برداشتهای خدماتی است که بانک برای ارائه آن، هزینه خدمات را از حساب شما برداشت میکند (مانند هزینه سالیانه پیامک های مربوط به بانک که به صورت خودکار از حساب شما برداشت می گردد). البته ممکن است محتوای متن بسته به نوع بانک با یکدیگر متفاوت باشد، پس حتما برای اطمینان حاصل کردن از صحت این پیامکها، به بانک عامل خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • افشین میلانی 1396/07/11 پاسخ

    من دیروز سامانه پیامکیمو فعال کرد. ولی هیچ پیامکی دریلفت نمیکنم به احتمال زیاد کارمند بانک شماره رو اشتباهی‌‌وارد کرد  اگه اینطور باشه پیامک به شخصی دیگری فرستاده بشه  امکان خطر وجود داره 

    • 1396/07/11 پاسخ

      با سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی
      در صورتی که شماره به اشتباه وارد شده باشد، با مراجعه به بانک می توانید مجددا آن را فعال نمایید.
      اما اگر اطلاعات به شماره پیامکی دیگری ارسال گردد، خطری متوجه شما نمی شود. چرا که تنها اطلاعات موجود در پیامک، زمان تراکنش، میزان تراکنش و موجودی، شماره کارت و یا شماره حساب می باشد و اطلاعات دیگری در آن قید نمی شود.
      اما حتما جهت بررسی دقیقتر موضوع به بانک عامل خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

  • ابوالقاسم عارفیان 1396/07/02 پاسخ

    سلام آیا امکان فعالسازی ارسال پیامک از طریق سامانه هست یا خیر 

    • 1396/07/03 پاسخ

      با سلام به شما بازدید کننده گرامی
      فعالسازی پیامکهای بانک تنها از طریق صادر کننده کارت صورت می پذیرد و امکان فعالسازی و یا غیرفعالسازی از سامانه پیامک امکان پذیر نمی باشد.
      از نظرات شما سپاسگزاریم

  • ایمان 1396/06/23 پاسخ

    من میخوام مجدد پیامک رو فعال کنم. اما پیامی که بانک جهت فعالسازی داد پاک شد.چکارکنم

    • 1396/06/26 پاسخ

      با سلام
      بازدید کننده گرامی
      با جستجویی در سایت بانک عامل خود پاسخ سوال خود را سریعتر دریافت می نمایید. همچنین می توانید برای تسریع در کار خود، به بانک عامل خود مراجعه نمایید.
      موفق باشید

      • مهدی 1402/10/26 پاسخ

        سلام ببخشید من ساعت ۹:۳۰ دقیقه واریزی داشم ولی پیامکش نیومده چقدر طول میکشه این پیامک برای بنده بیاد بانک سپه هس بانک من

  • tinagoli 1396/06/12 پاسخ

    چرا اگه خط همراه اول خاموش باشه بعداز 24 ساعت پیام هایی که ارسال شده  دریافت نمیشن ؟ایا میشه مدت اعتبار پیام های دریافتی رو افزایش داد؟

    • 1396/06/26 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی
      زمان انتظار دریافت پیامک، توسط اپراتور تعیین می گردد که این زمان همان 24 ساعت است. متاسفانه راهی برای تغییر و یا تعیین این زمان وجود ندارد.
      موفق باشید

      • اسماعیل 1400/08/15 پاسخ

        سلام‌ازحساب تجارت من هرزگاهی مبلغی کسر میشه بدون اینکه پیامکی برای من بیاد؟مثلآدیروزپانصدهزارتومان کسرشد

        • 1400/08/17 پاسخ

          سلام و احترام
          لطفا هرچه سریع تر به شعبه مراجعه کنید

  • حمید رضا رسولی 1396/06/11 پاسخ

    سلام .چند وقتیه که پیامک پولهای واریزی برای من نمیاد ولی پولهای برداشتی پیامک میاد 

    • 1396/06/26 پاسخ

      با سلام دوست عزیز
      بدون شک دلیل نیامدن پیامکها از سمت بانک است، با مراجعه به بانک عامل خود، مشکل را مطرح نمایید.
      حتما مشکلتان برطرف خواهد شد.
      موفق باشید

  • حسین 1396/04/14 پاسخ

    با سلام من پولی از حساب برداشت نکردم میخواستم بدونم علت ارسال این پیام چیه*بانک شهر*انتقال وجه کارتيبرداشت از:***********مبلغ:133,000ريالموجودي:1,867,000 ريال1396/04/3 20:49:27

  • سپیده 1396/04/13 پاسخ

    سلام.پیامک های بانک ملت به گوشیم نمیاد گوشیم نوت 4 سری اف هست.به بانک هم مراجعه کردم درست نشد یعنی نمیدونن مشکل چیه چون تو سیستم اونا ارسال موفقیت آمیزه هست.با ایرانسل صحبت کردم خطم مشکل نداره.فقط و فقط اس ام اس های بانک نمیاد سایر پیامهایی تبلیغاتی میاد.ممنون میشم پاسخگو  باشید 

  • محمد حسن 1396/02/27 پاسخ

    سلام میخواستم بدونم ایا برای هر پولی که برداریم حتی کمتر از 5 هزار تومن باز هم پیامک ارسال میشه؟

    • 1396/02/27 پاسخ

      با سلام و روز به خیر
      بازدید کننده گرامی

      این مورد در حیطه کاری مجموعه ایده پردازان نمی باشد، اما با توجه به شواهد سیاست هر بانک در این زمینه متفاوت است.
      با مراجعه به بانک عامل خود می توانید از میزان مبلغ حداقلی برای ارسال پیامک آگاهی پیدا نمایید.

      موفق و پیروز باشید

  • حمید 1396/02/11 پاسخ

    با سلام وعرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم بنده اس ام اس بانکم رو فعال کردم از شعبه ولی برام اس ام اس نمیاد دلیلش میخواستم بپرسم که چرا اس نمیاد باتشکر فراوان

    • 1396/02/12 پاسخ

      با سلام و روز به خیر

      بازدید کننده گرامی

      با مراجعه مجدد به بانک و اعلام مشکل، مشکلتان حل خواهد شد.

      موفق و پیروز باشید

      • طاهره 1399/11/03 پاسخ

        سلام و وقت بخیر
        منم این مشکلو داشتم .به بانک هم رفتم .برام غیر فعال و دوباره فعال کرد.هزینش کم شد ولی هنوزم پیامک نمیاد.چرا؟ممنون میشم جواب بدین
        مرسی

        • 1399/11/11 پاسخ

          با سلام و احترام
          باید مجدد به بانک خود مراجعه کنید ، فقط بانک خودتان میتوانند این مورد را بررسی کنند.
          با تشکر

  • حسین 1396/02/09 پاسخ

    مال منم غیر فعال شده پولمو از یه بانک برداشتم و گذاشتم بانک ملی الان پیامکش برام نمیاد مدت زیادیه لطفا به ایمیل بفرستید جوابو

    • 1396/02/10 پاسخ

      با سلام و وقت به خیر
      بازدید کننده گرامی

      مدتی است که بانکها بر اساس مجوز بانک مرکزی، پیامکهای ارسالی خود را که در جهت اطلاعرسانی صورت می گرفت را از حالت رایگان خارج نموده و هزینه سالیانه ای برای آن درنظر گرفته اند.
      به صورت پیش فرض تمامی پیامکها برای افراد فعال و هزینه سالیانه آن که معمولا 100.000 ریال می باشد به صورت خودکار توسط بانک از حساب برداشت می شود.
      در زمان افتتاح حسابهای جدید، فعال بودن و یا نبودن پیامک اطلاعرسانی توسط خود شما تعیین می گردد که این مورد معمولا توسط متصدی مربوطه به شما پیشنهاد می گردد.
      اگر این گزینه را برای خود فعال نکرده باشید، پیامکی برای شما ارسال نخواهد شد.
      برای فعالسازی مجددا باید به بانک عامل مربوطه مراجعه نمایید و درخواست فعالسازی مجدد خود را ثبت نمایید.
      موفق و پیروز باشید

  • امید 1396/02/09 پاسخ

    سلامخواستم بپرسم اگه اصلاع رسانی اینترنتی رو فعال کنماطلاع رسانی پیانکی غیر فعال میشه دیگه درسته ؟

    • 1396/02/10 پاسخ

      با سلام و وقت به خیر
      بازدید کننده گرامی

      خیر، پیامکهای ارسالی توسط بانکها از نوع خدماتی است و با پیامکهای ارسالی تبلیغاتی متفاوت است. در صورتی که هزینه سالیانه پیامکهای اطلاعرسانی را به بانک پرداخت کرده باشید، دریافت شما از بانک قطع نخواهد شد، حتی اگر دریافت پیامکهای تبلیغاتی را برای خود مسدود کرده باشید.

      موفق و پیروز باشید

  • عبدالنبی قلندری 1396/02/07 پاسخ

    چرا اس ام اس بانک من غیر فعال  شده 

    • cms.manager 1396/02/07 پاسخ

      با سلام . برای پیگیری این موضوع به نزدیکترین شعبه بانک خود مراجعه فرمایید.

      • حاجی 1402/10/11 پاسخ

        سلام آیا کد پیامکی برای فعال کردن وجود داره که به بانکـ مراجعه نکنیم ؟

        • 1402/11/03 پاسخ

          همراه گرامی برای فعال سازی پیامک گوشی حتما به ATM بانک باید مراجعه نمایید.

          • نام 1402/12/05

            چرا پیامک کوتاه میاد؟؟

مشاهده نظرات
ورود / ثبت نام مشاوره رایگان