پیامک هدفمند چیست؟

پیامک هدفمند

پیامک هدفمند به پیام هایی گفته می شود که برای افراد و یا گروهی خاص ارسال می شود. این افراد و گروه ها مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه به حساب می آیند.

روزانه پیامک های تبلیغاتی زیادی ارسال می شود اما کدام یک بازخورد بیشتری دارد و پیامک هدفمند به حساب می آید؟ نمیتوان گفت که پیامک های تبلیغاتی منسوخ شده اند و دیگر هیچ بازدهی ندارند. زیرا همچین حرفی غلط و اشتباه است. اما می توان بازخورد پیامک تبلیغاتی را با ارسال پیامک هدفمند بالاتر برد و سود بیشتری از این تبلیغات کسب کرد.

شما برای ارسال یک پیامک هدفمند باید مخاطب هدف خود را بشناسید و تبلیغات انبوه بدون برنامه ریزی انجام ندهید اما اگر می خواهید بازخورد خود را بالاتر ببرید باید مخاطبی که پیام شما را دریافت می کند هم شما را بشناسد. بدین معنا که با دریافت پیامک و خواندن متن آن شما را به خاطر بیاورد.

این مسئله باعث می شود که تجربه خوبی که در خرید از محصولات و یا خدمات شما داشته است را به خاطر بیاورد و مجدد به فکر استفاده از آن محصولی که برایش تبلیغ کرده اید بیفتد. این امر لزوما به این معنا نیست که در آن لحظه حتما خرید کرده و یا با شما تماس بگیرد. این کار باعث می شود تا به مرور زمان نام کسب و کار شما ملکه ذهن مخاطب شود تا در صورت نیاز به محصولات و یا خدمات در زمینه فعالیت کاری شما ضمیر ناخودآگاه آن فرد به کمک شما بیاید و به شما مراجعه نماید.

با وجود این که برخی از افرد دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند چطور می توان پیامک هدفمند ارسال کرد؟

نرم افزار پیامک سفید این امکان را به شما می دهد تا به تمام مخاطبان و مشتریان خود حتی افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند هم پیام های شما را دریافت نمایند و تمام پیام های شما تبدیل به پیامک هدفمند گردد.

برای استفاده از 3 روز مهلت تست رایگان و 100 پیامک هدیه پیامک سفید می توانید شماره خود را وارد نمایید.