این مقاله را به اشتراک بگذارید
پیامک های مورد نظر را حتما در زمان مناسبی ارسال نمایید ، تا مخاطبانتان از دریافت پیامک شما ناراحت نشوند و تبلیغات منفی برای شما ایجاد نشود ، همچنین دقت داشته باشید که زمان مناسب در طول کل روز نیست .
اگر شما می خواهید بیشترین بازده را از پیامک های تبلیغاتی داشته باشید ، باید در زمان مناسبی ارسال پیامک داشته باشید ، مثلا اگر شما شغلی دارید که مرتبط با کلیه اعضای خانواده می باشد ، مثلا یک پارک تفریحی دارید ، بهترین زمان ارسال پیامک تلبیغاتی ، پنج شنبه ها و جمعه ها می باشد ، این انتخاب چند دلیل دارد :
یکی از دلایل عمده در این انتخاب ، امکان برنامه ریزی افراد برای پنج شنبه و جمعه می باشد ، دلیل دیگر آن دور هم بودن کلیه اعضای خانواده می باشد و ممکن است که پیشنهاد شما را در جمع مطرح نمایند و نکته دیگر وقت و فکر باز افراد در این زمان می باشد .
اما اگر شما کالایی دارید که بدرد صاحبان مشاغل یا کارخانه ها و … می خورد باید ارسال اس ام اس خود را به ایام هفته و ساعات اداری موکول نمایید ، مثلا فرض کنید میخواهید یک نرم افزار حسابداری را بفروشید ، باید در زمان هایی این پیام کوتاه را ارسال کنید که مخاطبان شما در اداره باشند و بتوانند با مدیران یا همکاران خود مشورت داشته باشند .
دقت داشته باشید که اگر در ساعات کم ترافیک روز مانند ساعت 17 به بعد تا 21 ارسال پیامک داشته باشید ، علاوه بر اینکه پیام کوتاه شما به سرعت به دست مخاطبان می رسد ، تعداد پیامک های تبلیغاتی که روی گوشی گیرندگان دریافت می گردد کمتر است و ممکن است که بازخورد بیشتری داشته باشد .
البته در ارسال خود باید همه جوانب را در نظر بگیرید که بیشترین بازخورد تبلیغاتی را داشته باشید ، بسته به شغل شما ، نوع خدمات ، مخاطبین شما که گیرندگان پیامک هستند ، ارسال شما باید در ساعات متفاوتی انجام گردد .
ارسال پیام کوتاه در ساعات بعد از 10 شب ، بازخورد خوبی نخواهد داشت و حتی تبلیغات منفی هم خواهد بود ، پس در این ساعات تا حد امکان پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید ، ارسال های خود را زمانبندی کنید تا بتوانید بهترین ارسال را داشته باشید ، اگر امکان ارسال در ساعت خاصی را ندارید می توانید از ماژول ارسال زماندار سامانه پیامک ایده پردازان استفاده نمایید.